Чоловік занадто активно себе веде
Познайомилась з чоловіком на сайті знайомств, одразу покликав на каву, але я не змогла, а на наступний ранок їхала в інше місто тому ще не бачились. Але ось, що мене лякає. Він з першого ж дня почав мені телефонувати, казати «кицюня, красунька», думки лише про тебе, ти постійно в моїх думках, приїдеш, поїдемо туди-то, будемо пізнавати один одного. Запропонував відвезти на вокзал та забрати с потягу. Для мене це виглядає дуже дивно, ми ж навіть не бачились і взагалі не знаємо один одного. Він навіть не спита де я працюю, а вже хоче зі мною їхати в гори чи ще кудись. Я йому декілька разів казала, що мене такі речі наполягають, бо ми незнайомі, але він продовжує в своєму дусі. Він професійний військовий.
Може я занадто прискіплива, але таке формування мене лякає і відштовхує.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Катя, доброго вечора. А яке питання у Вас до психологів?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361111 для Тетяна Штапова
Чи його поведінка є нормальною, бо я читала, що таке формування- червоний прапорець, ознака того, що чоловік буде тираном вподальшому.
психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Горская
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
У кожного своя норма. Але очевидно, що чоловік поводить себе так, як вважає за потрібне, не зважаючи на те, що Ви йому казали. Він не обов'язково буде тираном, але у нього є схильність домінувати та контролювати. І Вам вирішувати, чи готові Ви до відносин з таким чоловіком, вважаючи, що вже на початку відносин він порушує Ваші кордони, не чує Вас чи робить вигляд, що не чує.
цитата:
Він навіть не спита де я працюю, а вже хоче зі мною їхати в гори чи ще кудись.
А що Ви хочете від стосунків з ним?
цитата:
Але ж напевно щось і приваблює, враховуючи, що Ви продовжуєте спілкуватись з цим чоловіком?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня, Катя!
Важко сказати, чи наполегливий флірт і форсування стосунків - це просто стиль життя цього чоловіка, або черовний прапор, бо ми не знаємо його як людину. Може бути і так, і так.
Головне тут - як Ви себе почуваєте поруч з ним? Якщо Ви кажете, що Вам дискомфортно, а чоловік продовжує робити те саме, це означає що він до Вас не дослухається. Тут дійсно важливо слухати свою інтуїцію, і не заглушати її, коли вона Вам щось підказує.
З іншого боку, якщо Ви настільки зацікавлені чоловіком, що продовжуєте з ним спілкування, має сенс поспостерігати за його поведінкою більш відсторонено і там вже вирішувати, ок Вам чи ні подібне ставлення.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
"Чи така поведінка нормальна "- важливі не якісь теоретичні викладки, а те, що для Вас така поведінка виявилась НЕ нормальною.
"Норма " у випадку стосунків визначається ТІЛЬКИ вашими відчуттями.
І, навіть якщо людина буде вести себе так, як більшість вважає за норму, але Вам це не подобається, - Ви можете "видалити" цю людину з кола близких стосунків (або взагалі перестати спілкуватись).
Життя не таке довге, щоб витрачати його на підлаштовування до чужих "тарганів ", або пошук прийнятних пояснень вчинкам, які просто не вписуються у вашу "систему координат ".
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Чи властиво Вам прислухатись і зважати на свої почуття та емоції?
цитата:
Я йому декілька разів казала, що мене такі речі наполягають, бо ми незнайомі, але він продовжує в своєму дусі.
Про що це? Про штурм військом фортеці? А Ви, дійсно, фортеця?
Коли Вас не чують, що Ви про таких людей схильні думати?