Як правильно говорити з батьками про психологічні проблеми?
Останні два роки я страждаю від ОКР. Це сильно вплинуло на мене, адже я закрився у собі, обмежив свою соціальну активність. Хочу записатися до психолога, проте не знаю, як пояснити про це батькам. Боюся наштовхнутися на неприємну реакцію, питання, на які не знайду відповіді. Як я можу записатися до спеціаліста, якщо не можу пояснити проблему?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю. Розумію ваше хвилювання, але якщо б ішлося про візит до іншого спеціаліста, наприклад, до стоматолога? Чи ваші батьки теж перевіряли б чи болить у вас щелепа, наприклад, і не довіряли б вашим почуттям? Чи обов'язково вам описувати їм деталі вашого запиту? Якщо, припустимо, вони відмовили б вам у будь чому - це теж не означає що вам не треба шукати допомоги. Наприклад, існують безкоштовні послуги, волонтери або ж групи підтримки. Це могло б підійти на якийсь час, як думаєте?
психолог онлайн
Можна сказати, що Вам дуже тривожно через різні думки і Ви потребуєте психологічної допомоги. Якщо батьки спершу не зрозуміють, можна зробити акцент на тому, що це Ваше здоров'я, від якого напряму залежить якість Вашого життя.
психолог онлайн
Доброго дня! Достатньо вже вашого внутрішнього дискомфорту, щоб звернутися до спеціаліста. Вам не обов'язковл формулювати його правильно. Спробуйте, як ви відчуваєте, описати свій стан батькам.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Останні два роки я страждаю від ОКР
ОКР - это психическое расстройство, то есть заболевание, которое надо лечить медикаментозно у врача (невролога и/или психиатра).
Так как вам 16 лет, вы можете обратиться в поликлинику самостоятельно, без родителей.
Также вам надо будет работать с психологом.
Но это будет длительная психотерапия.
Для этого вам придется обращаться к платному специалисту (бесплатно вы сможете получить только разовые консультации, которые не решат вашу проблему).
цитата:
Як я можу записатися до спеціаліста, якщо не можу пояснити проблему?
Поэтому записывать вас к психологу придется вашим родителям (из-за того, что они будут оплачивать консультации).
цитата:
проте не знаю, як пояснити про це батькам
Вам надо рассказать родителям о своей проблеме и попросить их о помощи.
Потому что без их согласия психолог не сможет с вами работать, к сожалению.