Мучает тошнота без причины,прошу помочь неравнодушным психологам..
Меня на протяжении 3 лет мучает тошнота без причины и нехватка воздуха,с перерывами,это очень мучает меня. В последнее время это обострилось и случается чаще,особенно перед сном. Я боюсь рвоты, я предполагаю что на фоне этого страха и возникает тошнота,но возможно я ошибаюсь.. Не знаю что делать с этим. Я стараюсь успокоиться, пить чай с лимоном, имбирем,но это помогает иногда и всего на час-три,по разному…
Очень хочу чтобы помогли мне с этим побороться(
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Очень хочу чтобы помогли мне с этим побороться(
Якшо ви вважаєте, що це соматичний симптом, немає офіційних діагнозів, що можуть спричиняти цей стан.
То це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
Згода батьків, домовленості з психотерапевтом і ви працюєте над вирішенням вашого запиту.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351118 для Віталія Юріївна
разрешение родителей обязательно?
психолог онлайн
У Порядку застосування методів психологічного і психотерапевтичного впливу ст. 7,сказано, що Методи психологічного і психотерапевтичного впливу можуть
застосовуватися лише за усвідомленою згодою інформованої
дієздатної особи, відносно якої вони застосовуються, або за згодою
її законного представника.
При цьому повна дієздатність
повна дієздатність настає з моменту повноліття — з 18 років.
Законодавством передбачена можливість оголосити неповнолітнього, який досяг 16 років, повністю дієздатним, якщо він працює за трудовим договором,тобто працює і заробляє кошти.
Оголошення неповнолітнього повністю дієздатним (акт емансипації) проводиться за рішенням органу опіки і піклування — за згодою батьків, усиновлювачів або піклувальника, а в разі відсутності такої згоди — за рішенням суду.
Тобто треба згоду батьків або офіційних опікунів, бажано письмову.
Без згоди можна до шкільного психолога, наприклад.
психолог онлайн
alina_bogdanova20, это проявление психосоматики, которое поддается психотерапии.
Обращайтесь к родителям, чтобы они дали свое согласие и нашли возможности помочь Вам в этом вопросе.