Чи є різниця між психологом з педагогічною освітою та медичною?
Я деякий час тому ходила до психолога, в неї мені дуже сподобалось, але мама хоче, щоб я ходила до іншого психолога, оскільки в першого освіта педагогічна, а в другого - медична. А в мене проблема з нав'язливими думками та образами(ототожнюю себе).
Питання від: ; Вік: 19
консультация психолога
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Валентина Михайловна Жемчужникова
Доброго вечора!
Я би порадив Вам ходити до психолога з психологічною освітою::smile::

психолог онлайн
Євгеній Олексійович Ортенберг
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго!
Різниця в тому, що перший психолог не має права виписувати медикаменти, другий - має право, оскільки має медичну освіту. В усьому іншому, ефективність роботи психолога в роботі з нав'язливими думками залежить від його або її кваліфікації та підходу в роботі. І фахівець з психологічною освітою, і фахівець з медичною можуть бути корисними.
Але Ви вже повнолітні, тому можете обирати самі, без допомоги матері.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351531 для Євгеній Олексійович
Доброго вечора, це тому, що я написала, що мені в нього сподобалось?
психолог онлайн
Глибина та якість роботи НЕ залежить від специфіки освіти.
Головне, щоб спеціаліст розбирався в проблематиці клієнта.
психолог онлайн
Добрий день. Якшо вам підходить психолог, то напевне це вже є прекрасно. Ваш психолог назначив вам консультацію психіатра з приводу ваших навязливих станів?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351585 для Віталія Юріївна
Один з психологів(другий) назначив
психолог онлайн
Ясно. Я би, скоріш за все, підтримала ідею про психіатра.
Психолог, який здобував освіту у медуніверситеті, теоретично більш ознайомлений з клінічною психологією, психіатрією.
Так, а яке у вас питання до психологів сайту на даний момент?
консультация психолога
І так, і ні. Перш за все важливо відзначити, що психолог це фахівець з психологічною освітою. Педагог - це інше. Психотерапевтом може бути як лікар, так і психолог. Але тут дійсно визначальний момент з ким саме Вам краще. Ви повнолітня особа і маєте право вирішувати - медичний психолог, або психолог-лікар є доцільним, коли потрібна якась експертиза саме лікувальна в роботі з Вами. Але так само Ви можете працювати з психологом та паралельно консультуватись з лікарем, оскільки вони часто навіть працюють в тандемі, це нормальна така практика.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
в мене проблема з нав'язливими думками та образами(ототожнюю себе)
Эта проблема является психическим заболеванием или нет?
Вы были у психиатра?
Что сказал врач?
цитата:
Эта разница будет иметь значение в случае если у вас есть болезнь.
Потому что психологи без медицинского образования могут не уметь работать с психическими расстройствами.
Поэтому вам надо спрашивать о компетенциях у тех, к кому вы ходите. Это если у вас есть психиатрический диагноз.
психолог онлайн
Психолог должен иметь психологическое образование+личная терапия+супервизия и очень хорошо бы дополнительное образование в одном из направлений психотерапии ( КПТ, гештальт, транзактный анализ и тп). Просто ВУЗ сам по себе ничего особо не дает.