Я б хотіла знати що у мене за проблеми та яким чином з ними боротись
У мене часто виникають думки про те, що буде після моєї смерті після чого я наче перестаю думати взагалі і не зрозумілий для мене стан викиникає. Також часто стаю жертвою булінгу в школі, в сім'ї та загалом мене не сприймають в серйоз як особистість через мій характер. Часто буває таке що як тільки трохи буде підвищений тон у людини то я починаю плакати. Також важко переношу якість кроваві сцени та різні пояснення на цю тему(як наприклад на уроці пояснювали що може статись з тілом під час автомобільної катастрофи)
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго вечора, Діано!
Співчуваю, що Вам довелось стикнутись з булінгом та несерйозним ставленням до Вас з боку ровесників та родичів. Важливо пам'ятати, що ми - це не те, як нас сприймають інші люди. Інші люди проектують на Вас щось своє, самостверджуються, сприймаючи Вашу емоційність за слабкість. Але насправді це зовсім не слабкість, а просто Ваша особливість характеру і, в деяких випадках - навіть перевага. По Вашій розповіді видно, що Ви дуже емпатійна людина (раз погано переносите жорстокі сцени у фільмах) з багатим емоційним світом. Вам просто ще не зустрічалось такого колективу, де б з розумінням та прийняттям поставилися до Ваших особливостей.
При цьому, у Вас багато внутрішньої тривоги та страхів, які варто опрацювати в психотерапії. Поки Ви неповнолітня, записатися до психотерапевта можна зі згоди батьків. Також Ви маєте право самостійно звертатися за екстреною психологічною допомогою на цей форум, гарячі лінії психологічної підтримки, і звертатися до психологів у громадських закладах, таких як школи та лікарні. Бажаю сил з усім впоратись і успіху в пізнанні себе!
психолог онлайн
Добрый вечер!
Ваши
цитата:
думки про те, що буде після моєї смерті
а также то, что вы тяжело переносите
цитата:
якість кроваві сцени та різні пояснення на цю тему
и ваши слезы
цитата:
починаю плакати
говорят о вашей тревожности и страхах (в частности, о страхе смерти).
Это снижает вашу уверенность в себе.
Другие люди чувствуют такое ваше состояние, от этого и возникает
цитата:
булінгу в школі
цитата:
яким чином з ними боротись
Для решения этой проблемы вам потребуется психотерапия, причем длительная.
Поэтому вам надо будет обращаться за помощью к родителям, чтобы они нашли психолога и оплатили работу с ним. Так как бесплатно в различных службах вы сможете получить только разовые консультации.