Не можу спілкуватися онлайн
Я хотіла піти на курси по англійському, але вже на першому занятті зрозуміла, що не можу змусити себе спілкуватися онлайн просто не можу, а мене починається паніка. А через те, що можна легко закрити відео-конференцію, я її просто закриваю і все, занадто важко змушувати себе спілкуватися, коли можна так легко все закрити.
А офлайн курсів в моєму місті зараз немає, зараз все онлайн, мені треба вивчити цю довбану англійську, а я просто не можу змусити себе спілкуватися онлайн.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго дня!
Що Вас лякає у спілкуванні онлайн? Чи був у Вас негативний досвід такого спілкування в минулому? І чи є у Вас схожі страхи, коли спілкуєтесь вживу?
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня! В мене є припущення, що у вас просто супротив до вивчення мови і саме онлайн формат це проявляє. «Довбана англійська» у ваших висловах наповнена неприйняттям та агресією.
Попробуйте прожити всі свої почуття з вимусу вчити іноземну мову.
Як ви себе почуваєте? Що вас бісить? Чого зараз ви потребуєте і в тому числі в навчанні?
Я співчуваю вам! Я мала подібний досвід і проходила його. Чужа мова сприймається теж атакою на своє, рідне, яке зараз недоступне чи неможливе. Коли ми переповнені емоціями, нам важко щось нове опановувати.
Чи є у вас підтримка з боку рідних?
Доповнення від автора
Мне не те щоб лякало щось, просто для мене це стрес. Бо треба змушувати себе реагувати, коли тебе щось питають, розмовляти, коли я не хочу розмовляти. Це як постійні несподіванки, постійне порушення планів.
В мене і на офлайн курсах теж саме, але в офлайн форматі важче втекти, коли дуже хочеться і спілкування носить не такий насильницький характер. Тому на офлайн курсах я могла саботувати якийсь уроки чи не приємні мені теми розмови, але в цілому витримувала уроки, навіть якщо я дуже нервувала, то збігти під час уроку теж доволі стресово, а ось нажати на кнопку вихід дуже легко.
У вивченні мови мене бісить те, що для цього потрібно спілкуватися з іншими людьми, а це великий стрес. Я відчуваю відчай, через те, що не можу впоратися зі своїми емоціями, наче у пасці.
психолог онлайн
Марія Радченко
Співчуваю! Ваші емоції нормальні! А якби ви одразу поділились з викладачем своїм станом, що вам важко говорити, розкриватись і йшли б за собою, а не за його поставленою задачею? З прочитаного в мене склалось враження, що вам просто важко бути в контакті, а все інше вже як наслідок.
Рекомендую все ж таки роботу з психологом! Справа не в англійській, а у ваших переживаннях, з якими треба впоратись.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
мені треба вивчити цю довбану англійську
Вы должны выучить английский язык или хотите это сделать?
цитата:
для цього потрібно спілкуватися з іншими людьми, а це великий стрес
У вас есть какие-то проблемы в общении с другими людьми?
Или в чем заключается стресс?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
У вивченні мови мене бісить те, що для цього потрібно спілкуватися з іншими людьми, а це великий стрес.
Перший, поверхневий рівень проблеми, здається, визначили. Можу Вас із цим привітати!
Наступний крок у напрямку вглиб - до коренів проблеми.
За ємоції під час спілкування з іншими відповідає сама людина. Інші люди можуть якось впливати - хтось посмішкою і добрим словом, хтось мовчанкою або байдужістю, ну а хтось явно ворожнечо.
До якого варіанту у спілкуванні звикли з дитинтства?
По-друге, людина може уявляти собі небезпеку іноді там, де її насправді нема. Таке ж буває?
Може робити перенос у сприйнятті однії особи на іншу. За звичкою, не усвідомлюючи.
Так що ж робити, спитаєте Ви? Та відомо що - дослідити свій власний спосіб сприйняття та реагування на інших в ході спілкування. Дослідити і розібратись. Зняти зайві нашарування. Прибрати наслідки емоційних травм минулого. Стати вільною від страхів, ніби спілкування - це ЗАВЖДИ небезпека(!)
От тоді зникне необхідність примусу себе, про який зазначали
цитата:
я просто не можу змусити себе спілкуватися
Зрештою, і спілкуватись і вчити іноземну мову буде легко і навіть приємно.
Поміркуйте, ну яке щасливе життя без спілкування?!
А психолог допоможе. Обирайте і звертайтесь!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Как дела обстоят с общением на родном языке?
Предположу, что дело не в английском, как таковом, а в целом, в общении с другими.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Ви пишете ", просто для мене це стрес. Бо треба змушувати себе реагувати, коли тебе щось питають, розмовляти, коли я не хочу розмовляти. Це як постійні несподіванки, постійне порушення планів".
Як на мене, Ви самі, не розуміючи цього, вже дали відповідь на своє запитання про онлайн курси.
Як на мене, проблема не в мові, і не в онлайн спілкуванні - це верхівка айсбергу, такий собі подразник, який "виводить" назовні внутрішню глибоко приховану проблему. І полягає вона, як це не дивно, а загалом, у реактивній реакції на будь які зміни у житті. На мою думку, у Вас величезна схильність до контролю над ситуаціями, до повного керування обставинами та подіями. І коли щось виходить хоча б трошки з під контролю Вашого, так званого "внутрішнього контролера", Ви миттєво губитеся, впадаєте а ступор, лякаєтеся, що не відповідаєте вимогам цього "контролера"...
Як до Вас ставилися батьки в дитинстві?
Як вони реагували на Ваші помилки, невдачі, провали? Як самі батьки реагують в ситуаціях, які виходять з під їх контролю? Хто є прототипом от того Вашого внутрішнього "контролера"? Кого або чого Ви так, насправді, боїтеся?
Відредаговано автором 07-02-2024 16:28:40
психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте!
Для Вас контакт с другим -это насилие, когда Вам необходимо работать, а Вы хотите сбежать? Почему сбежать хотите, как думаете, что с Вами происходит в этот момент? Где еще могли испытывать такие ощущения, когда встречаетесь с трудностями, какие страхи?
психолог онлайн
цитата:
НЕ МОЖУ СПІЛКУВАТИСЯ ОНЛАЙН
Це тільки вершина айсбергу.
Один варіант: це наслідок КОНТРЗАЛЕЖНОЇ моделі поведінки, яка носить захистну функцію збереження свого "Я" у випадках справжньої або частіше за все УЯВНОЇ небезпеки психічного поглинання свого "Я". Подібний патерн формується ще в дитинстві у разі деструктивних відносин з батьками, коли дитяча особистість була під загрозою знищення токсичними батьками (обох або одного), які нав'язували дитині своє бачення та свої цінності, а її бачення та цінності піддавали деструкції, руйнації.
Другий: прояв розладу аутистичного спектру легкого ступеня (можливо синдром Аспергера).
Нічого окрім психотерапії з психологом в обох випадках навряд чи можна порадити.
психолог онлайн
Доброе Утро!
"У вивченні мови мене бісить те, що для цього потрібно спілкуватися з іншими людьми, а це великий стрес."
Так язык - это и есть общение.
Это как учится танцевать и не любить музыку...
Конечно вы себя насилуете...
а зачем вам так нужен англ язык? Для работы?
Есть у вас друзья и близкие люди?
Как у вас с ними отношения складываются и общение?
И о чем вы с ними общаетесь? На какие темы?
Может вам нужно - найти именно своего преподавателя англ языка - с которым пойдет контакт - чуткий - взаимопонимание - с которым вам изначально будет интересно общаться как с человеком.
Он вас как личность заинтересует - а уже потом, вы сможете изучать с ним англ язык.
И не будете убегать - от общения и учебы.
Потому что, интерес к личности человека - будет важнее и интереснее.
Попробуйте так, искать себе преподавателя - по такому принципу.
Может получится!
У вас много раздражительности - подавления - ( вот это бы с психологом проработать)