Батьки не відпускають за кордон.
Привіт я б хотіла попросити допомоги, я не знаю що мені робити. особисте життя. Я дуже хочу поїхати за кордон адже там моя кохана людина, він єдиний хто розуміє мене ми вже два роки разом і батьки його чудово знають, а тепер кажуть що не відпустять мене не відомо до кого за кордон, але коли я просила щоб ми почали жити з ним разом вони говорили що ще не час ми ще мало знаємо один одного. Я розумію про таке потрібно говорити заздалегідь, він приїжджав і ми разом говорили з батьками вони погоджувалися, якщо він почне нормально заробляти щоб мене забезпечити, він заробляє він намагається зробити все, щоб догодити їм і щоб мене пустили, але батькам все не так, зараз я живу з мамою і кожен день чую "народиш своїх зрозумієш", "поки ти живеш у моєму будинку робитимеш те що я сказала", "заробиш сама і купуватимеш що захочеш" але як мені заробити якщо мене банально в місто не пускають щоб працювати а в селі в якому ми живемо немає роботи, моя мати сама без роботи сидить все сподівається на свого нового залицяльника який за рік все ніяк з дружиною не розлучиться і мене нікуди не відпускає. Думаєте я не просила її про переїзд, я щодня з нею говорила про це, говорила що хочу приїхати до його дня народження щоб зробити йому сюрприз, вона обіцяла що пустить, а тепер каже що спеціально так сказала, щоб я відстала від неї і припинила говорити за переїзд. А я просто хочу свого особистого життя, хочу бути щасливою а не чути від власної матері: "щоб ти не думала про своє щастя йди і готуй їсти або прибирай будинок".
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
Думаєте я не просила її про переїзд
А скільки Вам років?
Ви написали, що 19, але те, що Ви пишите більш підходить 17-літній дівчинці..
Чому мама має переїджати, якщо це потрібно Вам, а не їй?
психолог онлайн
Чим Вам можуть допомогти психологи? Адже тут чисто побутові питання - подорож за кордон. А така подорож вимагає коштів. А коштів немає ні в кого - ні у Вас, ні у вашої сім"ї. Про що можна говорити ще, якщо немає грошей? Що значить "мати не пускає?" Давайте уявимо, що вона Вас пустила. Так Ви ж все одно не поїдете! Бо немає грошей! Так що мати тут ні при чому. Рано чи пізно Вам доведеться подумати про заробітки, бо ви ж довго без грошей не протягнете - ну, нехай тиждень, два.... місяць.... А далі? А далі треба здобувати кошти. І коли у Вас будуть кошти, то Вам думка вашої мами буде геть не цікава і не впливова.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви пишете, що хлопець чекає на Вас. А, власне, для чого і в якості кого? Він Вам запропонував одружитися?
Якщо він має серйозна наміри, тоді вирішується все достатньо просто. Він надсилає Вам гроші на переїзд до нього, або вже готові квитки. Якщо ж він не може дати гроші на переїзд, тоді про які серйозні стосунки може іти мова? І так, згодна з колегою
Якщо Ви хочете почати доросле життя, то для чого Вам потрібний дозвіл мами на переїзд у місто? Ви ж не дитина семи років...
Шукаєте собі роботу та житло і їдете.
Інша справа, що Ви ще не пройшли етап психо-емоційної сепарації з мамою. Тоді потрібно почати з цього. Адже, розвивати себе як особистість можна і в селі. Головне, розуміти чим би Ви зо вони займатися, окрім того, щоб жити з хлопцем разом...
психолог онлайн
Вы совершеннолетняя, а значит разрешение родителей на выезд и отдельную жизнь вам не нужно. Им может не нравится ваш выбор, но это ваша жизнь и вам решать, как ее прожить. Если ждать одобрения родителей, то увы, можно не дождаться.
психолог онлайн
цитата:
Я дуже хочу поїхати за кордон адже там моя кохана людина, він єдиний хто розуміє мене ми вже два роки разом і батьки його чудово знають, а тепер кажуть що не відпустять мене не відомо до кого за кордон, але коли я просила щоб ми почали жити з ним разом вони говорили що ще не час ми ще мало знаємо один одного.
Віра, доброго ранку. На даний момент Ви знаходитесь в позиції дитини, якій батьки щось дозволяють чи не дозволяють робити. Доросла людина ні в кого не просить дозволу на своє особисте життя чи поїздку закордон. Вона ставить перед фактом, що прийняла те чи інше рішення, і буде робити те, що вважає за потрібне. Тобто сама несе відповідальність за своє життя. При цьому готова витримати невдоволення близьких людей із-за своїх рішень.
цитата:
як мені заробити якщо мене банально в місто не пускають щоб працювати а в селі в якому ми живемо немає роботи
Що відбудеться, якщо Ви скажете, що будете шукати роботу в місті і зробите це? Вас прив'яжуть до батареї чи будуть силою тримати вдома? Як буде виглядати "батьки не пускають", якщо Ви приймете своє рішення?
цитата:
А я просто хочу свого особистого життя, хочу бути щасливою а не чути від власної матері: "щоб ти не думала про своє щастя йди і готуй їсти або прибирай будинок".
Ваша мати вирішує, як Вам жити, а Ви дозволяєте їй це робити. Що Вам потрібно для того, щоб поводити себе так, як хочете Ви, а не мати?