У мене проблеми з агресією та нервові зриви
Я постійно плачу, мені соромно в цьому зізнатися, я завжди відчуваю проблему, у мене часті конфлікти з сім'єю та партнером, пів року тому, в мене був дуже важкий період, я зривалась на свого партнера, ми разом вже майже півтора року, він постійно мені брехав, гуляв, пив хоча обіцяв так не робити, в нас були великі качелі, саме через деякі сварки в яких я хотіла закінчити самогубством, один раз я напилась таблеток, мене відкачували в лікарні, другий раз я хотіла пригнати з будинку, третій я різали руки ноги живіт, він постійно мене ревнує до всіх чоловіків, але я його безмежно кохаю, зараз я проджу аналіз адже пару днів тому в мене стався серцевий приступ, я була в лікарні він сказав що не буде більше ставитися до мене погано, в мене постійно болить сердце але йому то байдуже то він зі мною і дає увагу та піклування, вчора у мене виявили рак щитоподібної залози там кістки, він про все це знає, але постійно кричить і каже що я зраджую йому, він часто жартує про своїх колишніх каже що вони краще за мене, хоче розійтися, я не витримую цього будь ласка підскажіть що мені робити.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора.
Дуже співчуваю, що з Вами сталося дуже багато складних, травмуючих подій за останні півроку. Проблеми зі здоров'ям, тим паче, серцевий напад і рак щитоподібної залози - це нормальний привід нервувати і бути в підвішеному емоційному стані. Зараз Вам потрібна емоційна підтримка близьких та рідних, а не абьюз партнера зі звинуваченнями у зраді та іншими "атракціонами". Тим паче, він знає, що Ви хворі і так себе поводиться. Як Вам взагалі у таких стосунках і чи вбачаєте в них сенс?
Стосовно суїцидальних думок та самопошкодження. Крім фізичного здоров'я, Вам треба терміново попіклуватися ще й про психічне. Бо це Ваш мозок, і якщо не займатись своїм психічним станом, це впливатиме на якість та тривалість всього Вашого життя. Обов'язково зверніться до лікаря-психіатра у психоневрологічний диспансер Вашого населеного міста або області, можна також звернутися в приватну клініку (якщо є така можливість і боїтеся за свою анонімність) або до психіатра, який працює онлайн (в наш час можна знайти таку послугу з електронним рецептом на ліки). З антидепресантами буде легше весь цей стрес вивозити, проте також дуже раджу почати проходити психотерапію, щоб відновити особисті кордони і почуття самоцінності після токсичних відносин з хлопцем. І краще за все вийти з них, бо вони Вам шкодять.
Я не лікар і не маю права виставляти діагнози, але у мене є підозра, що у Вас може бути межовий розлад особистості. Тому діагностика у психіатра є дуже бажаною. Такий стан (навідміну від депресії, яка у Вас теж є на фоні хвороб і стосунків з хлопцем), повністю не виліковується, але за допомогою психотерапії людина навчається співіснувати зі своїми бурхливими емоціями і будувати здорові стосунки з собою та іншими.
Відредаговано автором 07-12-2023 22:52:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356062 для Марія Радченко
дякую за вашу відповідь але на даний момент у мене немає можливості звернутися до психотерапевта, і наврядчи мене в цьому підтримають і різні і партнер, вони усе життя мені говорять що я сама собі придумую дурні проблеми, і в них немає ніякого сенсу, а зараз коли я не контролюю свою агресію, мені говорять усі щоб я тримала себе в руках, хоча мені дуже важко я не можу це зробити, наразі я побачила підтримку тільки у вас дякую вам велике, я не знаю у нас складні стосунки, я його кохаю і не можу його кинути, але такого відношення я не зможу терпіти довго, він говорить що у нього таке ставлення тому що я так ставилась до нього, перед історія на своє день народження я взнала що він переписувався з моєю колишньою подругою, а мені казав що зайнятий, але він мені обіцяє змінитися я в нього вірю, я знаю що він може, але чомусь не хоче, і я винню в цьому себе тому це дуже складно, дякую вам велике ще раз.
психолог онлайн
Марія Радченко
І емоційна нестабільність, і імпульсивність, і невміння стримувати агресію, якої багато, і постійні качелі у стосунках, і психологічна залежність від хлопця та страх його втратити, і суіцидальні думки і спроби говорять про наявність у Вас серйозного психіатичного розладу. Схоже на межовий розлад особистості. Тому ДУЖЕ бажано звернутися по допомогу спочатку до лікаря-психіатра, а потім і до психотерапевта. Самостійно з цим не впоратись.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
раз коли я не контролюю свою агресію, мені говорять усі щоб я тримала себе в руках, хоча мені дуже важко я не можу це зробити, наразі я побачила підтримку тільки у вас дякую вам велике
Будь ласка! Як тільки буде така можливість, зверніться будь ласка до психіатра, бо я погоджуюсь з колегою вище щодо межового розладу. Люди з цим розладом можуть жити хороше повноцінне життя, серед моїх знайомих і друзів навіть є такі приклади. Проте, неодмінно потрібна психотерапія, як тільки гроші на це будуть.
І ще. Проблеми з щитовидною залозою також можуть бути причиною як спалахів агресії, так і депресивних станів. Тож лікуйтеся і турбуйтесь про себе, в першу чергу.
Відредаговано автором 08-12-2023 08:35:07
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
я не витримую цього будь ласка підскажіть що мені робити.
Співчуваю Вам. Прийміть мої слова підтримки.
Думаю, що Ваш стан і Ваше життя загалом може налагодитись за однієї умови - коли Ви почнете сприймати себе з турботою і відповідальністю. Коли за допомогою спеціалістів спробуєте усвідомити, а що ж насправді відбувається в стосунках з хлопцем. Коли почнете цінувати себе і вийдете з емоційної залежності...
Як уже колеги зазначили вище - необхідно обов'язково звернутись до психіатра(!) Такого можете знайти за місцем проживання або в ПНД. Прийом там безкоштовний. Щоправда, на медпрепарати знадобляться кошти.
Звісно, продовжити лікування тілесних хвороб.
А трохи згодом йти на терапію до психолога - налагоджувати емоційну сферу, формувати позитивне ставлення до себе.
Відредаговано автором 08-12-2023 10:50:32