харассмент?
Доброго дня!
Я проживаю в інший країні, нажаль, для більшості тут, доторки не є чимось неприємним та незвичайним. Проживаю я з чоловіком, в нас приватний будинок, звісно маємо сусідів, з якими часто зустрічаємось на вулиці, з деякими у дружніх стосунках. Нещодавно мій чоловік поїхав у відрядження на довгий період. Сталася така ситуація, я вийшла прогулятися на каву, тобто я беру каву з собою і просто йду до парку. Зустріла сусіда, якого я знаю вже не перший рік, бувало, який підвозив до магазину, якщо було по дорозі. В цей раз так само, запропонував підвести до потрібного місця, і коли вже підʼїхали, він запропонував разом випити каву і прогулятися. Без задніх думок я погодилась, бо знаю цю людину. Але, нажаль, сівши у машину, після прогулянки, це була прогулянка до моря хвилин 20, він почав торкатися мого волосся, ігноруючи прохання не робити цього, з його слів «я ж нічого такого не роблю, просто в тебе гарне волосся». Після цієї ситуації почав часто дзвонити, знову запрошуючи на прогулянку і не розуміючи причину відмови. Я дуже жорстко відповіла, що більше хочу виходити з ним та що не потрібно мені телефонувати.
Так як я лишилась сама удома, мені постійно здається, що до мене хтось лізе ввечері, на кожен шум біля воріт, я біжу дивитися у вікно, бо мені здається, що до мене лізуть. Я уникаю зустрічі з цією людиною та перше ніж вийти, я дивлюся чи немає ніде його.
Як справитись з ситуацією та тривожністю.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня, Stella!
цитата:
Як справитись з ситуацією та тривожністю.
Хочу Вас підтримати І заспокоїти, наскільки це можливо в умовах спілкування на форумі.
Перше, ніж відповісти на Ваше питання, потрібно дещо уточнити.
Після Вашої рішучої відповіді
цитата:
Я дуже жорстко відповіла, що більше хочу виходити з ним та що не потрібно мені телефонувати.
, як себе поводить сусід?
Чи повідомляли Ви чоловікові про той інцидент?
Наступне питання буде складним.
На Вашу думку, така поведінка
цитата:
Я уникаю зустрічі з цією людиною та перше ніж вийти, я дивлюся чи немає ніде його.
послаблює чи підсилює Вашу впененість в собі?
цитата:
Так як я лишилась сама удома, мені постійно здається, що до мене хтось лізе ввечері, на кожен шум біля воріт, я біжу дивитися у вікно, бо мені здається, що до мене лізуть.
Чи можете Ви зателефонувати до поліції в разі, якщо хтось, дійсно, наважиться вдертися у Ваше помешкання?
цитата:
Без задніх думок я погодилась, бо знаю цю людину. Але, нажаль, сівши у машину, після прогулянки, це була прогулянка до моря хвилин 20, він почав торкатися мого волосся, ігноруючи прохання не робити цього, з його слів «я ж нічого такого не роблю, просто в тебе гарне волосся»
Скажіть будь ласка, чи відомі Вам місцеві традиції ставлення чоловіків до жінок, інформація про випадки харасменту, які варто враховувати будь-якій жінці?
Власне, до чого я веду - до виваженої обережності у своїх діях.
цитата:
Як справитись з ситуацією та тривожністю.
Щодо подолання тривожності, то, вважаю, що буде корисним узяти хоча декілька консультацій психолога. Це допоможе більш-менш швидко відновити рівновагу, дослідити корені тривожності і віднайти ефективні способи протидіяти будь-яким спробам завдати Вам психологічної чи іншої шкоди.
Доповнення від автора
Дякую Вам за відповідь.
Наразі сусід не дзвонить, але так його не зустрічала. Але згодом це не може не статися.
Чоловікові не казала, з міркувань, що у нього контракт та знаходиться він на іншому континенті, я знаю, що через це він буде дуже нервувати. Але маю намір про це розказати.
Я знаходжусь у країні кавказу і знаю, що таке ставлення не є нормою. Хоча при зустрічі друзів вони можуть обійнятися чи зробити вітальний поцілунків у щоку, це також може бути як і вітання чоловіка і жінки.
Це дуже послаблює мою впевненість, виникають думки, що є моя вина, що погодилась на прогулянку.
Щодо виклику поліцію так, можу викликати, телефон завжди поруч, також закриваю вікна та двері.
психолог онлайн
цитата:
Напевно, не вина. Скоріше, необачність.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ваш стан зрозумілий - Ви одна в чужій країні і потрапили у неприємну неоднозначну ситуацію, не бажаючи цього... І тільки через те, що не надали певного значення традиціям та ментальності людей в тій країні, де Ви зараз проживаєте...
Тому, як на мене, почуття провини хибне, це просто нестача досвіду та звичайна необачність...
Інша справа, чому Ви саме так почали реагувати на найменший звук за вікном? Адже, навряд чи той сусід дозволить собі лізти в чуже помешкання... "Як справитись з ситуацією та тривожністю".
Можливо, вже були якісь попередні ситуації з порушенням кимось Вашого особистого простору? Наприклад, в дитинстві, чи в підлітковому віці...
І тривожність з'явилася лише зараз, чи цей стан просто з цією ситуацією загострився?
Відредаговано автором 30-10-2023 14:38:05