Не бачу сенсу продовжувати жити
Моє життя тріснуло, розійшлося по швах, наче і не було. Кожного дня дедалі глибше затверджуюсь у думці, що потрібно з усім цим покінчити. В мене дуже складна і довга історія з моїм першим коханням, яке я намагалась пережити 4 роки. В той же час мені діагностували БАР 2-го типу. Я розпочинала лікування двічі. На якийсь період справді ставало краще, я могла радіти життю, спілкуватись, влаштувалась на роботу, в мене були плани та бажання. Я гадала, що пережила ті стосунки, пробачила. Але ось цей хлопець запропонував зустрітись. І я погодилась, хоча оточення просто волало мені не робити цього. Я ж, як виявилось, усі ці довгі нестерпні 4 роки плекала надію бути з ним разом. Ми провели незабутні 3 дні разом. Як наслідок, на жаль, зруйнувалось усе навколо. Я втратила роботу через прогул. Перестала спілкуватись з друзями. Знов почала багато пити. Сенс я бачу лише в спілкуванні з ним. І дуже боляче від того, що для нього я не представляю ніякої важливості. Повний розпач та непроглядна порожнеча.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ольга, доброго дня! Співчуваю вашій історії. Прикро, що ваша цінність і цінність вашого життя знецінюється і проектується лише в ці стосунки.
Ви приймали лише медикаменти чи був курс психотерапії?
Вам пожиттєво потрібна психотерапія, щоб ви це знали і навіть якщо стане краще, то це не привід її зупиняти.
Ваша метафора тріснуло і пішло по швах - це слова травми, яка захоплює всю вашу свідомість. Треба підлатати себе і зменшити цю діру відчаю та безсилля, бо вам вже вдалось колись це, значить і тут маєте впоратись.
Рекомендую психіатра та психотерапевта! Також ведіть щоденник, де виписуйте всі свої думки, стани, а також підключіть арт-терапію. Хай ваша рука буде провідником у трансформацію та звільнення від ваших внутрішніх станів.
Переконана, що ви можете дати цьому світові щось гідне та потрібне. І хай ця історія буде трампліном до ваших змін!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня, Олю!
цитата:
НЕ БАЧУ СЕНСУ ПРОДОВЖУВАТИ ЖИТИ
На самісінькому дні відчаю саме такі думки зазвичай і атакуюють.
Однак думки не рівно дії.
На жаль, так сталося, що на даний час сенс у стражданні. Але воно завершується в процесі проживання. І тоді на зміну поганому стану і жахливим думкам приходять інші емоції. Настає світанок в душі. А разом з ним людина повертається до життя, тобто до самої себе.
І Ви повернетесь! Варто дати собі змогу і шанс пройти гіркий період розчарування. Здолати те, що підступно здається не витримаєш.
цитата:
Сенс я бачу лише в спілкуванні з ним.
Так, почуття до нього затьмарили усі інші сенси.
цитата:
І дуже боляче від того, що для нього я не представляю ніякої важливості.
На жаль. А, може, і, напевно, скоріше, на щастя. Бо навіщо Вам той, хто Вас не цінує?!
Зверніть увагу ось на що - Ви вмієте сильно кохати. Мабуть, занадто аж настільки, що ледве не втратили себе. Тому раджу звернутись до психолога, аби з його підтримкою пройти цей важкий період і навчитись цінувати себе, щоби Вас цінували інші.
психолог онлайн
Оля, пропоную прослідкувати всі події у часі, з чого починалось і до чого дійшли.
цитата:
В мене дуже складна і довга історія з моїм першим коханням, яке я намагалась пережити 4 роки
Тобто були дуже довгі хворобливі, травматичні стосунки, які нарешті закінчились і Ви відчували полегшення, що співпало і з початком лікування від БАР:
цитата:
Я розпочинала лікування двічі. На якийсь період справді ставало краще, я могла радіти життю, спілкуватись, влаштувалась на роботу, в мене були плани та бажання. Я гадала, що пережила ті стосунки, пробачила
А далі сталося несподіване:
цитата:
Але ось цей хлопець запропонував зустрітись
цитата:
Ми провели незабутні 3 дні разом
І результатом цього стало:
цитата:
Як наслідок, на жаль, зруйнувалось усе навколо. Я втратила роботу через прогул. Перестала спілкуватись з друзями. Знов почала багато пити.
Тобто можна легко побачити наскільки ДЕСТРУКТИВНИМ для Вас було і залишається спілкування з цим хлопцем. Він просто Вас руйнує. Цікаво, а навіщо йому це? Невже він НЕ бачить наслідків для Вас? І як він відреагував на втрату Вами роботи? На те, що почали багато пити? Чи Ви разом з ним почали пити? І це не він раптом відбив друзів від Вас?
І як би гарно Вам не було із ним, але ось це, Оля:
цитата:
Повний розпач та непроглядна порожнеча
є прямим результатом цього:
цитата:
Сенс я бачу лише в спілкуванні з ним. І дуже боляче від того, що для нього я не представляю ніякої важливості.
І ось тепер:
цитата:
Моє життя тріснуло, розійшлося по швах, наче і не було. Кожного дня дедалі глибше затверджуюсь у думці, що потрібно з усім цим покінчити.
Страшні думки та почуття Вас ведуть НЕ ТУДИ... А все через те, що:
цитата:
І я погодилась, хоча оточення просто волало мені не робити цього
Виходить ця ЗГОДА продовжувати ці хворобливі нездорові стосунки і стала тою помилкою, що призвела до:
цитата:
Моє життя тріснуло, розійшлося по швах, наче і не було
?
Згодні?
психолог онлайн
Здравствуйте, Оля!
цитата:
Сенс я бачу лише в спілкуванні з ним
Вы хотите просто общаться или вас интересуют отношения с этим парнем?
цитата:
Если вы не представляете для него никакой важности, то зачем он захотел встретиться с вами через 4! года и провести время
цитата:
незабутні 3 дні разом
?
цитата:
мені діагностували БАР 2-го типу
Что сейчас происходит с вашим заболеванием?
Принимаете ли вы лечение?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359693 для Алла Володимирівна
Дякую Вам за відповідь! 🙏
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359695 для Володимир Анатолійович
Дякую Вам. Не зрозуміло тільки, як це все переживати. Ці почуття вже стали схожими на одержимість. Я зовсім перестала доглядати за собою, майже не їм, у перманентній напрузі, навіть, коли просто сиджу. Дійшло вже до селфхарму і я розумію, що коли вже до такого дійшло, треба діяти. Проте, не можу вирішити з чого почати, адже зруйновано абсолютно все.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359726 для Павел Леонидович
Повністю згодна з логічним ланцюжком, який Ви прослідкували. Я і сама розумію, що наявний стан є прямим наслідком чергової фатальної помилки, яку я повторюю раз за разом. Кожного разу як я зустрічаюсь із ним, він, неначе іграшкову пірамідку, руйнує моє життя. А найстрашніше, що я сама і дозволяю цьому статися. Так склалось, що почуття до нього сильно переважають над власним благополуччям.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359773 для Светлана Владимировна
Вітаю!
Звісно, мене цікавлять відносини з ним, проте я розумію, що це просто неможливо, оскільки він перебував у довготривалих стосунках, тому не варто навіть і мріяти. Я тому в принципі і погоджуюсь кожен раз з ним побачитись. Як тільки моя надія нарешті згасає, я втихомирююсь і можу функціонувати нормально, він тут як тут знов з‘являється і знов починає ту надію підживлювати. І чомусь мені здається, що він усе це добре розуміє і йому подобається почувати себе наді мною.
Я довго думала, навіщо він усе так запропонував зустрітись. І я припустила, що для нього це могло бути своєрідне «замолювання гріхів» переді мною, адже він в курсі, що завдав мені неабиякого болю. Багато і довго.
Після зустрічі інтерес до мене згас остаточно. Я ж навпаки, ні про що окрім нього тепер не можу і думати.
Щодо БАР, лікуюсь вже більше ніж півроку. Хоча останнім часом я почала досить хаотично приймати ліки, тому гадаю це також залишило свій відбиток.
психолог онлайн
цитата:
останнім часом я почала досить хаотично приймати ліки, тому гадаю це також залишило свій відбиток.
Да, вам сейчас необходимо уделить внимание своему здоровью.
Потому что, вероятнее всего, это состояние
цитата:
Я зовсім перестала доглядати за собою, майже не їм, у перманентній напрузі, навіть, коли просто сиджу. Дійшло вже до селфхарму
связано именно с
цитата:
БАР
Вам надо обратиться к лечащему врачу и стабилизировать свое состояние с помощью медикаментозного лечения.
И только потом решать проблему с этим парнем.
Поэтому позаботьтесь о себе!
цитата:
мене цікавлять відносини з ним, проте я розумію, що це просто неможливо
Если вы ничего не можете сделать, чтобы быть с ним, следовательно, вы хотите прожить потерю отношений и двигаться дальше?
Я правильно понимаю?
психолог онлайн
цитата:
Повністю згодна з логічним ланцюжком, який Ви прослідкували. Я і сама розумію, що наявний стан є прямим наслідком чергової фатальної помилки, яку я повторюю раз за разом. Кожного разу як я зустрічаюсь із ним, він, неначе іграшкову пірамідку, руйнує моє життя. А найстрашніше, що я сама і дозволяю цьому статися
Саме так і є, САМІ дозволяєте. БЕЗ дозволу людини з нею НІЧОГО зробити неможливо. А Ви ВІДДАЛИ владу над собою йому. Наче маленька дитина - своєму батьку. Але ж Ви - НЕ його дитина, а він Вам - НЕ батько! Чи не так?
цитата:
Так склалось, що почуття до нього сильно переважають над власним благополуччям.
Це НЕ "так склалось", це ВИ ТАК склали. Не знімайте з себе відповідальність за власне життя. Ви знаєте, що психологічне одужання починається зі взяття ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за своє життя? А не "він руйнує", "обставини руйнують" тощо. Це дитяча позиція, безвідповідальна.
Тим більше, що ТЕ, що Ви називаєте почуттями, насправді є психологічна ЗАЛЕЖНІСТЬ та ОДЕРЖИМІСТЬ, як Ви й пишете:
цитата:
Ці почуття вже стали схожими на одержимість
А це треба ЛІКУВАТИ на психотерапії з психологом.
цитата:
Хоча останнім часом я почала досить хаотично приймати ліки
Попросіть, Оля, когось з близьких Вас контролювати в прийомі ліків та в Ваших необдуманих вчинках, пов'язаних з хлопцем-РУЙНІВНИКОМ - я б так його називав, а не "моє сонечко" тощо.
До речі, Ви чомусь не відповіли на мої ВАЖЛИВІ запитання:
цитата:
Цікаво, а навіщо йому це? Невже він НЕ бачить наслідків для Вас? І як він відреагував на втрату Вами роботи? На те, що почали багато пити? Чи Ви разом з ним почали пити? І це не він раптом відбив друзів від Вас?
психолог онлайн
цитата:
Не зрозуміло тільки, як це все переживати. Ці почуття вже стали схожими на одержимість.
В терапії, в контакті з психологом, де зможете розмістити свої почуття, вимовити їх. Також думки про хлопця, що нав'язливо лізуть у голову, затьмарюючи усі інші. Але, передусім, підтримка ліками, бо Ваша психіка ослаблена і розбалансована.
Одержимість на сьогодні сильніша за Вас, хоча вона, сподіваюсь, тимчасова. В ній багато енергії, яка, на жаль, спрямована на отримання страждання. А мала б бути вкладена у відновлення себе.
Деструктивний сценарій страждань має завершитись спочатку в голові, у Вашій уяві - словами "все, крапка." А далі логічні кроки до відновлення душевної рівноваги, опрацювання притаманних Вам способів виражати себе у стосунках тощо.
цитата:
Я зовсім перестала доглядати за собою, майже не їм, у перманентній напрузі, навіть, коли просто сиджу.
Сидите в очікуванні чого? У Вас є відповідь?
цитата:
Дійшло вже до селфхарму і я розумію, що коли вже до такого дійшло, треба діяти. Проте, не можу вирішити з чого почати, адже зруйновано абсолютно все.
Так, згоден з Вами - треба діяти(!) Підтримка ліками поступово вирівняє емоційний стан, допоможе стабілізувати настрій і сприятиме поверненню до буденного життя з його природніми потребами. Жили ж Ви своїм життям до зустрічі з тим хлопцем і мали сенси, мрії, бажання...
Згодом постане питання відновлювати зруйноване і забуте, щось переглядати, щось започатковувати нове, наприклад, поважне ставлення до самої себе(!) Нове бачення кохання, в якому не може бути страждань, бо то вже щось хворобливе.