Привʼязаність
Добрий день. Мене мучить така проблема. Я дуже привʼязуюсь до людей. Я працювала на роботі, там привязалась до одного чоловіка дуже сильно, через це я звільнилась і влаштувалась на іншу роботу. Тут я привязалась до іншої жінки. Спочатку наші відносини були дуже хороші, а зараз я почала замічати її холодніше до мене ставлення. Я дуже переживаю через це , навіть думаю звільнятися знову. Хоч ця робота мені дуже подобається. Як справитись з цим?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня, Надя!
цитата:
Я дуже привʼязуюсь до людей.
Це дійсно проблема, яку треба вирішувати. Але спочатку варто розібратись, звідки вона бере свій початок, якій потребі служить.
Тому спробуємо з'ясувати. Що Вас спонукає прив'язуватись? Яке бажання? Що хочете отримати у близькості з іншою людиною, чого насправді бракує Вам?
цитата:
Я працювала на роботі, там привязалась до одного чоловіка дуже сильно, через це я звільнилась і влаштувалась на іншу роботу.
От зазначили "через це звільнилась." Можете розкрити, що передувало рішенню звильнитись? Що відбувалось у стосунках між вами?
цитата:
Тут я привязалась до іншої жінки. Спочатку наші відносини були дуже хороші, а зараз я почала замічати її холодніше до мене ставлення.
А чим вона Вас привабила? Також, навпевно, від неї щось хотіли отримувати - увагу, прийняття, розуміння, підтримку, захист тощо. Що з цього переліку?
цитата:
навіть думаю звільнятися знову.
Зважте спочатку. може, й не варто поспішати. Тим більше
цитата:
робота мені дуже подобається.
цитата:
Як справитись з цим?
Можна трактувати Ваше питання в такому вигляді, ніби хотіли навчитись не прив'язуватись? Або у Вас інші сенс і мета?
Доповнення від автора
Так мета навчитись не привʼязуватись
психолог онлайн
цитата:
Так мета навчитись не привʼязуватись
Тоді з цим варто в індивідуальну взаємодію до психолога.
До речі, на питання в моєму пості відповіді знайшли?
психолог онлайн
Доброго дня Надя!
Дуже важко жити, коли весь час шукаєш собі якусь підпорку зі сторони у вигляді людей, які опиняються поруч. Бо люди не ідеальні, і самі можуть дуже швидко втратити рівновагу. Тому, насправді, питання не в людях, до яких Ви прив'язується, а в тому, щоб самі знайти в собі ту саму рівновагу, якої Вам так не вистачає.
І щоб це зробити, потрібно, насамперед, розібратися, а звідки у Вас така тенденція до "залипання"?
Яким було Ваше дитинство? Як до Вас ставилися батьки? Чи було достатньо тепла та любові в стосунках з ними?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня, Надя!
Насправді питання глибоке, НЕ на переписку на сайті, а на індивідуальну роботу з психологом, психотерапію.
Зазвичай привʼязуються до інших ті люди, які НЕ МАЛИ нормальної родини і НЕ відчували любові-турботи до себе в дитинстві. І тепер вони УСЮДИ шукають собі "сім'ю" - тобто тих людей, що зможуть замінити їм близких, яких так колись не вистачало...
Це схоже на Вашу ситуацію?