Всього боюсь і все приймаю на свій рахунок.
Вздрагиваюсь від усіх звуків, усього боюсь, авто водити боюсь, собак почала боятися, все хочу контровати всі ситуації які не є я маю все контролювати не можу відпустити забути прокручиваю в голові все .
Все приймаю близько до серця.
Дуже складно мені с цим жити як почати відпускати не думати про інших не крутити в голові все по 10 раз і не боятися всього ????
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Це схоже на симптоми тривожного розладу. Має сенс звернутися до психіатра і до психотерапевта, щоб перевірити гіпотезу про наявність розладу, і пройти курс психотерапії для усунення причин тривожності і навчання тому, щоб поратися зі стресом.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброй ночи!
Вы потому и хотите все контролировать... потому что всего сильно боитесь...
Вас ктото наказывал или осуждал ? Родственники друзья?
В рамки сильные ктото ставил?
Страхи большие от стресса... что именно вы в прошлом испытали такого страшного?
( с таким набором всего - надо на психотерапию)
Убегаете от страхов в контроль... ктото явно вас в прошлом контролировал...
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Дуже схоже на ГТР - Генералізований Тривожний Розлад. Причому дуже сильно виражений.
Вкрай необхідна допомога лікаря-психіатра та спеціалізована психотерапія.
Не зволікайте, звертайтесь по допомогу в ПНД або психіатричну лікарню.
Бо потім лікарям буде складніше вивести Вас з цього критичного стану.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Певне, варто прислухатися до моїх колег, щодо підозри на розлад, але...
Я ще висловлю і свою думку щодо Вашого стану.
Як на мене, причина страхів та тривог саме в Вашій надмірній схильності все контролювати. Людина - це далеко не лише тіло, але ще й душа. Та коли ми забуваємо про це, повністю підпадаємо під вплив свого "біо-комп'ютера", тобто, мозку, якому передаємо всі важелі керування нами. І коли так відбувається, наша свідомість намагається все підпорядкувати своєму контролю. А чим сильніше хоче контролювати, тим до більшої паніки це призводить. Адже, цей світ набагато більший за можливості "комп'ютера" і далеко не на все ми здатні впливати.
Як на мене, потрібно кардинально міняти світогляд, розширюючи межу пізнання себе та законів побудови життя у Всесвіті. Тоді потреба у тотальному контролі поволі відпаде. А як зменшиться бажання все контролювати, поступово зменшаться і страхи та тривоги. Адже їх продукує саме наш мозок, наша свідомість. Тоді, як душа вічна, тому їй не має чого боятися та через що переживати... Бо душа сприймає цей світ лише як певну можливість отримати ще якийсь один корисний досвід...
Відредаговано автором 31-01-2024 08:20:59
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Вздрагиваюсь від усіх звуків, усього боюсь, авто водити боюсь, собак почала боятися, все хочу контровати всі ситуації які не є
Хочу Вас підтримати, адже життя в суцільному страху жахливе - напружене і проблемне. Вочевидь, так відчутно проявляється Ваша вразливість. А наскільки Ви пам'ятаєте, чи було таке з Вами завжди?
З якого віку та після яких подій відчуття НЕБЕЗПЕКИ зовні з'явилося у Вас?
цитата:
я маю все контролювати не можу відпустити забути прокручиваю в голові все
Цей спосіб убезпечити себе притаманний майже усім людям, однак в різній мірі. Як бачимо, у Вашому випадку контроль прийняв ледве не тотальний характер. А чи є таке у Вашому поточному житті, що не потребує контролю? Що дає радість? До чого Ви ставитесь спокійно, з довірою? Це люди? Події? Обставини тощо?
цитата:
Щось можна зробити самостійно, але, направду, це буде дрібничка обсягу порівняно з усим іншим. Думки, насичені страхом, можна записувати на папері і потім піддавати сумніву їх реалістичність, доцільність, наявність чи відсутність прикладів їх втілення в досвіді.
Загалом-то ця допомога собі має супроводжуватись СПІВПРАЦЕЮ з фахівцем - лікарем психіатром або клінічним психологом. І ця співпраця на сьогодні - єдиний дієвий спосіб подолання проблеми.
Обов'язково зверніться до спецаліста(!)
Ключовими аспектами взаємодії, напевно, будуть: відчуття небезпеки, як справжньої, так і вигаданої, уявлення про себе, модель контактування з реальністю та деякі інші.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Возможно, еще война так на вас повлияла... ( всетаки 2 года войны)
бесследно не для кого не проходят...
то есть, ваше тревожное состояние усугубила война и сильный стресс от нее.
Коллеги верно говорят - что уже нужна помощь врача.
Хороший специалист и правильные назначенные лекарства, и психотерапия.
И не надо этого бояться - если нужно, то нужно.
А еще вспомните, что вас расслабляет?
Может приятная музыка, может просто тишина, может животные и природа, может хобби какоето рисование, шитье вязание, кулинария и т д
Сейчас, вам нужен максимальный покой и то что расслабляет.
И сон - спите по больше, будет легчать.
По меньше любых раздражителей - резких звуков и тишина.
И исключить, новости негативные, как минимум на месяц.
И есть ли у вас поддержка близких?
психолог онлайн
Доброго дня.
З тривожністю безумовно коащє звернутися до спеціаліста і попрацювати індивідуально.
Проте важливо зрозуміти- основа тривожності це страх того що може трапитись.
Що найважливішого може статися якщо ви зустрінете собаку?- якщо ви будете за кермом?
Тобто- яких наслідків ви боїтеся?
На фоні чого такий стан має місце?
Як давно таке з вами? Чи були перед умови?
Загалом гарним рішенням було б попрацювати з психологом/психотерапевтом.
Повірте, все можливо вирішити, просто інколи треба підтримка спеціаліста.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
як почати відпускати не думати про інших не крутити в голові все по 10 раз і не боятися всього ????
Почитайте об эффекте "желтой обезьяны".
Там как раз рассказывается о том, что чем больше вы будете не думать о чем-то, тем сильнее это что-то будет лезть вам в голову.
Поэтому работа со страхами (а именно это вам предстоит сделать, если вы хотите изменить свою жизнь) - это комплексный процесс психотерапии с психологом, который по времени занимает (минимум) 3-4 месяца.
Самостоятельно эта проблема не может быть решена, к сожалению.