як зрозуміти сеье
саму суть важко пояснити, такій стан вже 2 з половиною роки або чесно не знаю навіть.. так вот я ніяк не можу зрозуміти себе взагалі ніяк із за постійного тиску батьків оточуючих і всіх буквально я розриваюсь, мені реально страшно як що де я веду до того, що я не знаю себе справжню я з різними людьми різна да напевно поширено достатньо, але це вже переходить межі.. і проблема в тому що я не знаю хто я, що я, що мене жде мені страшно із за цього, бо як можу задуматись про майбутнє ком в горлі жахливий.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Співчуваю вам! Але ж ви так хочете це змінити, тому тут. Розкажіть про себе трошки більше. Що любите? Що не любите? Чим займаєтесь у вільний час?
Якби не було тиску батьків щоб ви робили? Ким би хотіли стати? Що вас захоплює в житті?
У вас вразливий перехідний вік і всі ваші почуття доречні. Я пам’ятаю себе, в мене теж була тривожність, розгубленість та відчуття безвиході. Проте це лише етап життя, який треба пережити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357599 для Алла Володимирівна
Що я люблю? важко сказати бо я не розумію і не знаю такої емоції як любов ну типу я її не відчувала але все ж в загалом мало чого но в особливості поговорити із друзями або просто з людьми про життя дізнатись про, що хто пройшов, поспати я часто як маю вільний час сплю..
Не люблю я контроль зі сторони батьків це просто жесть ну і не знаю.
в вільний час сплю або ж просто лежу і думаю за все
Якби не було тиску зі сторони батьків я би була іншою набагато.. і робила б я все в більшій би безпеці не знаю як пояснити ну наприклад ситуація я щось можу так само навчатись старатись але вони не бачать моїх старань і із за цього тиснуть нереально, за друзів взагалі мертва тема😢 в особливості мама тисне морально дуже і я би сказала що навіть і принижує( а вот тато він дає більшу мені волю.
Мені якщо чесно важко сказати за майбутнє бо навіть думати що буде і ця невідомість лякає.
Мене нічого майже і не захоплює тільки зовнішній вигляд з ним я старанна як ні з чим іншим, я хочу нереально помінятись бо багато є недоліків.
психолог онлайн
Співчуваю! Ваш стан подібний до депресивного і потрібна консультація психіатра. В такому стані дійсно важко хотіти і щось робити. Вам потрібно поговорити з батьком, якщо з ним більше свободи, і попросити його щоб відвів вас до лікаря. Не бійтеся, бо це має допомогти. Можливо саме це розверне увагу мами до вас і змусить побачити ваші страждання. Хотілось би вас підтримати та побажати ентузіазму пізнавати себе, знаходити свої хобі та друзів. Це все можливо для всіх і для вас! Просто зараз потрібна корекція вашого стану щоб в подальшому прийти до енергії.