Дивні сни сняться
Просто останні майже три роки сняться дивні . Якісь не розбірливі та про людей з минулого. Дуже яскраві та детальні , немов це колись було . Настільки реальні .... Просто не розумію до чого вони сняться і чи це нормально ....
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Це нормально, що сняться сни. Фрейд говорив, що сни - це царська дорога до несвідомого. Але що саме на цій дорозі відбувається, про що це - тут ми не можемо гадати. Треба робити детальний аналіз снів. Це робиться індивідуально
психолог онлайн
Доброго дня.
Те, що Вам сняться сни, які надовго затримуються в пам'яті та мають багато подробиць, свідчить про загальний тревожний стан психіки. Психіка це наш головний інструмент формування мислення в житті.
Якщо ви хочете розібратися зі снами, необхідно працювати з психологом, і розбирати загальну картину ваших життєвих міркуваннь та сновидінь.
З цим Вам може допомогти фахівець із психології.
Шляхів вирішення питання може буди декілька, Ви можете звертатися і до мене.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356027 для Тетяна Артеменко
Дякую вам за інформацію.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356045 для Алевтина Сацик
Дякую за інформацію.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
ДИВНІ СНИ СНЯТЬСЯ
Чим же вони дивні?
психолог онлайн
Наші сни - це листи нашого несвідомого, де є багато почуттів, образів та ресурсів. Ваші сни вже звертають на себе увагу і хочуть бути прочитаними. Якщо це епізоди минулого, то можливо саме якісь минулі події прагнуть бути завершеними та прожитими. Фігури з сновидінь можуть виступати вашими установками, які можна досліджувати з психологом і інтегрувати в ваше життя.
Дуже добре, коли сни сняться, бо це і є зв’язок з вашим внутрішнім світом. Підтримую колег, що слід працювати з психологом, щоб краще розуміти свої сновидіння.