Що робити з стосунками
Зустрічаюся з дівчиною 2.5 роки Вже як +- рік ми живемо разом за обставин У нас почалася рутина і я на початку намагався її якось змінити но після того як отримав декілька негативних відповідей можна сказати обідився і закрився в собі. В кінці листопада вона сказала що хоче розійтися Я сказав добре І вона пішла до мого знайомого І вона сама каже що тільки за емоцій Була з ним 1 місяць У них було все крім 18+ бо вона не хоче це з кимось окрім мене (її слова такі) Тижні 1-2 назад знову разом але щоб зрозуміти чи потрібні ці стосунки Вона каже що 99% вирішила їх закінчити але місяць (приблизно) період часу хоче бути зі мною Я питаю для чого вона толком сама не може дати на це відповідь Я кажу якщо ти побачиш мене іншим таким яким був на початку Каже що не знає і вирішила так зробити і все Раніше ми не могли говорити що нас турбує сильно Але після цієї ситуації виходить говорити Вона каже що хоче піти в інші стосунки бо не хоче щоб було знову боляче якщо піде все на те місце як і було раніше. У нас є секс/страсть/розмови/проведення часу разом Но немає цієї впевненості в мене що точно це все потрібно Бо як сказано раніше це поки на ений період часу З одного боку я думаю що все що я буду робити то вона не так це сприйме Бо знаючи себе (який креативний та романтичний) не думаю що вона буде бачити що це іскрено Зараз хочу розібратися чи є якась надія/шанси що це складеться назад у відносини і якщо так чи це є нормально Вибачаюсь що написано не так грамотно та чітко але такі думки
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
Вона підтримує контакт з ним та багато різних питань задає
Ну і логічно що отримує тільки ті відповіді які хоче бачити кожен
Він кликав її гуляти сьогодні мені про це сказала
Вона відмовилася
Це було сказано тим що не культурно по відношенню до мене
Я їй пропоную варіант якщо ми все-таки закінчимо це все то поїдеш до рідних чи до нього
Відповіді немає
Сказала що до рідних не може бо фінансів таких немає зайвих
Кажу що не появляться вони якщо до нього підеш
Просто кивнула головою

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Складывается впечатление, что вы победили рутину неопределенностью. И это вносит "остроты". Но и такая "пища" не полностью подходит вашей девушке. Такие отношения могут привести к вашему истощению, а ее так и оставят "голодной".
психолог онлайн
Ваша проблема не вирішується за листуванням.
Потрібно розбиратися.
Головна проблема у ваших стосунках - це відсутніть взаєморозуміння.
Ви знову разом, але все одно не розумієте, як взаємодіяти, ви не можете домовитись,
Ви не знаєте, що вона хоче. А вона не знає, що потрібно Вам.
Тому у стосунках важливим є діалог, щоб ви з дівчиною навчилися домовлятися, поважаючи інтереси один одного. Можливо це за допомогою психолога.
Запам'ятайте, дівчина – це лише частина Вашого світу, але не його центр. Проте треба створити комфортні умови для вашої взаємодії. Якщо Ви лідер у стосунках, це добре. Адже лідер керує ситуацією.
Але не плутайте лідерство та тиранію.
Якщо дівчина не хоче Вас слухати, то ви різні люди. І можливо, вам і не треба бути разом.
Доповнення від автора
Ось вона сказала що не знає чи можна любити двох
Знайомий їй дав те чого я довгий період не давав (в плані емоцій)
Вот вона з ним переписується (задає уйму питань) і побачила що він не такий який розказує про себе
Ну починає думати так
Я то знаю який він бо довго спілкувалися разом на різні теми
Але це як не як моя думка
І був якось діалог на днях що я почав її цінити після того як втратив
І думає якщо вернеться знову почнеться те саме
психолог онлайн
У вас склалася якась дивна ситуація. Дівчина живе у Вас, переписується з іншим. Висновок один – дівчина знаходиться в пошуку..І Ви для неї – не остаточний варіант.
Вам потрібно тверезо оцінити, чи готові Ви провести своє життя з цією дівчиною. І у неї спитати прямо, чи готова вона провести життя з Вами. Це допоможе уникнути непорозуміння.
Це може звучати банально, але це потрібно зробити.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Дивуюсь, читаючи. Вибачте. У дівчини немає грошей на аренду квартири, і це перше, що впадає у вічі. Вона по черзі живе то у Вас, то у іншого хлопця. Зараз поживе у Вас і знову переселеться до нього. А потім ще, можливо, знайдеться пару інших варіантів. Головне - нічого не казати хлопцям конкретного і не робити ніяких висновків, і поки хлопці сподіватимуться, на їхній житловій площі можна жити місяцями. От Ви себе не спитали, чому її проживання у різних хлопців вимірюється саме місяцями, а не тижнями, скажімо? А я Вам скажу, чому. Тому що оплата за аренду йде помісячно. Тому й такі відрізки часу вибираються. З Вами живе просто безкоштовна квартирантка. Це сумно, але я схиляюсь саме до такого варіанту
психолог онлайн
Эта ситуация, возможно, похожа на такую, где вы и хотите и не хотите быть в отношениях.