Любов, залежність, тривожна привʼязаність, співзалежність
Доброго дня! Останні 3-4 тижні (з перервами) почали турбувати думки, про те, що я насправді не люблю свою дівчину, а просто сильно до неї привʼязаний. Ці думки насідають періодично, вони не постійні. Проте, дуже тяжко насправді, коли вони насідають, і то дуже лякає.
Трішки про нас. Ми разом майже півроку, проте знайомі вже більше 10 років. Я ніколи не мав почуттів до неї, ми час від часу проводили час в одній компанії. Але ми знаходились в різних містах, тому це було не надто часто, періодично.
Війна трішки все змінила. Ми повернулися до рідного міста і перебували там довгий час. Ми почали проводити більше часу разом (не наодинці, в спільній компанії). Весною і влітку ми ледь не кожен день гуляли компанією.
Згодом, я почав відчувати до неї симпатію. Це було досить дивно, адже ми були стільки часу знайомі, і нічого такого раніше не було. Я, мабуть, кілька тижнів ходив тримаючи це і собі, думав що якщо це просто миттєвий наплив - він сам пройде. Проте цього не сталося, тому я вирішив зізнатися їй у всьому.
Ми поговорили про це і вирішили спробувати позустрічатися. Власне що ми і почали робити. Знову ж таки, це було досить дивно в розрізі того скільки ми були знайомі. Також, певні наші близькі знайомі гостро це сприйняли, від чого в мене було багато сумніві стосовно правильності того що ми робимо.
Так ми зустрічалися десь 2,5-3 місяці. Потім, з її роботи повідомили що їй потрібно повертатися в інше місто. Це було певною мірою неприємно мені, хоча ми і знали що рано чи пізно це станеться. Так чи інакше, наприкінці вересня вона поїхала спочатку на кілька тижнів у відрядження за кордон, перед самим виходом на роботу. Поки вона була у відрядженні ми майже кожного вечора зідзвонювалися по відео, і все було добре. На той момент мене ніби все влаштовувало. Хоча була невизначеність як ми будемо зустрічатися далі, коли вона повернеться на роботу. Відразу скажу, що в неї плаваючий графік, і 2 вихідні підряд поставити досить складно для того щоб приїхати до мене.
Отже, через 2,5 тижні вона повернулася на кілька днів до рідного міста і до мене. Я був дуже цьому радий, ми добре провели час, проте все ж таки їй довелося поїхати.
Вже коли вона вийшла на роботу - наше спілкування суттєво скоротилося. Ми все так само зідзвонювалися вечорами і говорили по кілька годин, проте в неї вже майже не було можливості переписуватися протягом дня. Воно і зрозуміло, адже вона на роботі, проте так чи інакше спілкування скоротилося.
Так було кілька тижнів. Протягом цих кількох тижнів вона приїздила на вихідні і ми проводили час разом. Проте, коли вона їхала крайній раз - мені було прям дуже тяжко, я дуже за нею почав сумувати. Сталося так, що мені також довелося поїхати в місто де вона працює на кілька днів. Відповідно, я зупинився у неї на цей час. Якщо відкинути справи через які я приїздив - ми непогано провели час. Їхати від неї назад було дуже тяжко. Я поїхав вранці за кілька днів, і вже до вечора я не міг собі знайти місця. За 3 дні вона знову приїхала в рідне місто і ми знову проводили час разом. Проте, цього разу мені вже хотілося забрати весь її час тут, заповнити його собою. Вона знову поїхала, а я не міг знайти собі місця. Ми домовились що я приїду до неї через 4 дні, побуду в неї кілька днів і ми поїдемо разом в рідне місто на час її вихідних. Проте вже після одного дня я не міг терпіти, і взяв квиток на наступний день. Виходить, що приїхав я до неї вже за 2 дні. Їдучи в потязі (1.5години) я кожні 5 хвилин рахував, так хотілося до неї. Ми знову добре провели разом час, я повернувся до свого міста і на наступний тиждень поїхав до неї знову, провівши там днів 4 чи 5. Будучи там того разу ми вирішили пожити разом, і я переїхав до неї. Я був дуже радий цьому, як і вона.
Я працюю з дому, в неї не статичний графік. Вихідні в неї можуть бути посеред тижня і не підряд, також зміни на роботі можуть закінчуватися як о 17 так і о 22.
Я дуже чекав її кожного дня з роботи, почав зустрічати її (там 15хв пішки).
Перші кілька тижнів все було дуже добре, далі почалися певні моменти. В мене іноді почали зʼявлятися образи що вона інколи звертає на мене менше уваги ніж на когось, і тому подібні несуттєві моменти. Проте вони мене зачіпали. Ми це обговорили пізніше, і вона прийняла це до уваги.
Так ми живемо вже майже 2 місяці разом. І все ніби добре, вона мене любить, і не дає ніяких приводів сумніватися в цьому.
Проте, в мене почалися якісь емоційні качелі. Кілька тижнів тому в мене геть зникли емоції стосовно неї. Я не перестав її любити, проте нічого не відчував коли вона мені писала чи ми говорили по телефону. Раніше я був радий кожному її малому повідомленню.
Кілька днів був такий стан, він пройшов і я знову почав відчувати до неї сильні емоції. Так було тижнів півтора, і от знову. Начитавшись вчора повно літератури про привʼязаність, тривожність і так далі - знову емоції наче зникли. Я не розумію що зі мною відбувається. Чи нормальна така відсутність емоцій час від часу, чи я дійсно її не люблю а просто привʼязався і залежний від неї. Нічого такого не було в першій половині наших стосунків.
Вибачте за дуже довге полотно, проте я вже не знаю що робити з цим всим. Розумом - все ніби добре розумію, і певен що люблю її. Вона хороша, гарна дівчина, турбується про мене. І в мене є бажання турбуватися про неї.
Проте я не розумію своїх емоцій і таких коливань. Планую звісно почати заняття із психологом, проте вирішив почати з цього форуму.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Останні 3-4 тижні (з перервами) почали турбувати думки, про те, що я насправді не люблю свою дівчину, а просто сильно до неї привʼязаний.
Мабуть справді й не любите, бо в наступному абзаці вже зізнаєтесь, що
цитата:
Ми разом майже півроку, проте знайомі вже більше 10 років. Я ніколи не мав почуттів до неї
Почуттів не мали. Крапка.
Але щось все ж таки відчуваєте? Що? На що схоже це почуття?
А щодо привʼязаності... то це зазвичай буває в хлопців, в яких були складні та травматичні відносини з мамою.
Які були і є стосунки з мамою? Чи траплялось з мамою щось на зразок цього:
цитата:
В мене іноді почали зʼявлятися образи що вона інколи звертає на мене менше уваги ніж на когось, і тому подібні несуттєві моменти. Проте вони мене зачіпали.
?
Відредаговано автором 06-01-2024 17:58:59
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357965 для Павел Леонидович
Стосовно того що я в наступному абзаці зізнаюсь що не люблю. Можливо підсвідомо так і є. Але насправді я то не мав на увазі напряму. Там я мав на увазі що впринципі ми знайомі досить довгий час, бували в спільних компаніях (колись частіше а колись рідше). Але тоді все ж таки в мене ніяких почуттів, окрім дружніх, не виникало. Ми жили в різних містах весь цей час, і лише інколи наші шляхи перехрещувалися.
А з початком війни ми повернулися до рідного міста, і десь через місяців 3-4 після початку війни ми почали досить часто спілкуватися (але лише в компанії). Це спілкування було з перервами, дружніми образами і так далі. І лише цього літа в мене виникла симпатія (в неї теж), яку ми почали розвивати. Хоча, певні моменти були і раніше, але вони були швидкоплинні.
Тож, я би не сказав що я сам зізнаюсь в тому що не люблю її. Я не розумію своїх почуттів, мені важко визначити їх.
Зараз мені дуже важко без неї морально, хочу бути постійно поряд, хоч вона звісно і не може цього мені дати.
В мене більше питання що таке любов взагалі? Я не розумію. Для прикладу, я люблю своїх батьків, свою родину (звісно що це не романтична любов, але все ж таки), проте коли я думаю про них чи про любов до них - всередині мене нічого не відгукується. Хоча я дійсно люблю їх, і готовий їм допомогти в будь яку хвилину.
От і зараз.. в мене іноді нічого не відгукується всередині, коли думаю про неї, а в інший час я не можу намилуватися нею коли думаю про неї. Ось цього я не розумію. Як вирізнити почуття любові?
Стосовно стосунків з мамою - то все складно і добре одночасно. По перше - стосовно питання чи виникали образи на неї коли вони приділяла комусь більше уваги - не пам’ятаю щоб таке траплялося, хіба що в дитинстві яке я досить погано пам’ятаю.
Стосовно стосунків в цілому - то мама мене дуже любить, і я її теж. Проте вона страждає гіперопікою, по відношенню до мене, а я в свою чергу жалію її і даю в цьому плані поблажки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357965 для Павел Леонидович
Також стосовно емоцій які відчуваю зараз.. Я навіть не знаю як їх описати. Перш за все - я за неї турбуюся, як вона, переживаю. По друге - мене до неї дуже тягне, я прям не можу бути не поряд з нею.. не хочеться нічого робити.. через силу намагаюсь відволіктися компʼютерними іграми
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Проте я не розумію своїх емоцій і таких коливань.
Не розумієте - це і не дивно, адже таких почуттів і відтінків раніше не було. Тому станьте на певний час дослідником свого внутрішнього емоційного світу. Ведіть емоційний щоденник. Інформації про нього доволі багато в Інтернеті.
Декілька моментів привернули мою увагу, а я, в свою чергу, зверну до них Вашу. Згодні?
цитата:
Виходить, що приїхав я до неї вже за 2 дні. Їдучи в потязі (1.5години) я кожні 5 хвилин рахував, так хотілося до неї.
Спробуйте знайти в душі відповідь - така поведінка прояв, скоріше, юнацької закоханості? переоцінки почуттів? емоційної залежності? чи ще чогось?
цитата:
А в цьому випадку - чи не схожа Ваша реакція на образи дитини, коли мама приділила більше уваги комусь ще, а не їй? Тобто Ви претендуєте стати для дівчини єдиним і неподільним об'єктом її уваги, який не потерпить відхилення ще на когось або на щось - теж важливе для неї?
цитата:
Так, можливо, психіка піклується про Вас і підказує - не переїдай з почуттями, аби це не призвело до відрази?
Відредаговано автором 06-01-2024 19:09:05
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357980 для Владимир Анатольевич
«Сnpoбуйте знaйти в душі відnoвідь - тaka noведінka npoяв ckopіше юнaцьkoї зakoxaнocті? nеpеoцінkи noчуттів? еmoцінoї зaлежнocті? чи ще чoгocь?» - стосовно цього - я постараюсь це зробити, але не певен що можу. Можна сказати, що з цим питанням (просто в іншій формі) я і звернувся. Розумієте, перші три місяці наших стосунків я нічого такого не відчував. А потім досить різко почалися яскраві емоції по відношенню до неї. І природу цих емоцій я, поки що, зрозуміти ніяк не можу.
«А в цьomу виnaдkу - чи не cxoжa Вaшa pеakція нa oбpaзи дитини, koли mama npиділилa бульше увaги komуcь ще, a не їй? Тoбтo Ви npетендуєте cтaти для дівчини єдиниm і неnoдільниm oб'єkтom її увaги, яkий не noтеpnить відxилення ще нa koгocь aбo нa щocь - теж вaжливе для неї?» - я думаю що схожа. І розумом я розумію що це не є нормальним так реагувати на це все. Вона - окрема людина, в неї має бути свій простір, друзі і так далі. Проте на емоційному рівні мені все рівно хочеться провести з нею як можна більше часу.
«Тak, moжливo, ncиxіka nіkлуєтьcя npo Вac і nідkaзує - не nеpеїдaй з noчуттяmи, aби це не npизвелo дo відpaзи?» - можливо і так. Але чи може це значити, що я все ж її люблю, проте мені потрібно попрацювати над собою з питання регулювання емоцій, навчитися проводити час окремо і так далі?
У випадку залежності - чи можливі варіанти пропрацювання залежності зі збереженням стосунків?
психолог онлайн
цитата:
Але чи може це значити, що я все ж її люблю, проте мені потрібно попрацювати над собою з питання регулювання емоцій, навчитися проводити час окремо і так далі?
Почуття любові або закоханості (не треба плутати) - не схожі на малюнок однією фарбою, приміром, червоною. Розумієте, про що я кажу?
Далі. Здорові стосунки можливі між людьми, які відбулись як зрілі самостійні особистості. Це відповідь на другу частину Вашого питання.
цитата:
А чому, власне, має бути якесь кардинальне обмеження?
Відредаговано автором 06-01-2024 19:28:12
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357986 для Владимир Анатольевич
Тakoж, xoчу дonoвнити.. Мені здaєтьcя, щo це є шaблoнom moїx близьkиx cтocунkів з kиmocь.. 5 pokів тomу я зблизивcя з oднією дівчинoю, npoте cутo з дpужніmи нamіpamи, ockільkи вoнa maлa napтнеpa. Сnoчaтkу звіcнo вoнa mені cnoдoбaлacь, npoте koли я дізнaвcя щo в неї вже є xлonець - тo я відkинув взaгaлі дуmkи npo неї в цьomу poзpізі. Мені ціkaвили cутo дpужні cтocунkи. Пpoте, знoву ж тakи, я нaдтo бaгaтo віддaвaвcя циm cтocунkam. Я дonomaгaв їй в уcьomу, нaвіть koли вoнa не npocилa цьoгo. Хoтів npoвoдити більше чacу з нею і тak дaлі. Пpoте, тут тakoж noчaлиcя oбpaзи, koли вoнa npиділялa більше чacу komуcь іншomу, a не нaшій дpужбі. І знoву ж тakи, з тoчkи зopу poзуmу - mені вcе яcнo, нa еmoційнomу pівні - я був нa неї oбpaжениm. Тak тpивaлo яkийcь чac, тakoж були еmoційні kaчелі. Я тo біг дonomaгaти їй в уcьomу, тo нamaгaвcя ігнopувaти чеpез яkіcь дуpні oбpaзи. Пpичomу moє cтaвлення з noгaнoгo moглo швидko mінятиcя нa noзитивне cтocoвнo неї, nіcля яkoгocь дoбpoгo вчинkу з її бokу в moю cтopoну. Зakінчилocя вcе тиm щo я npocтo nеpеcтaв cnілkувaтиcя з нею щoб дaлі cебе не тpaвmувaти. Але, яkщo це є тak би moвити шaблoнom moгo cnілkувaння - тo це тpебa виnpaвляти, ockільkи яkіcь нoві cтocунkи знoву noтpanлять nід цей шaблoн.
Доповнення від автора
«Пoчуття любoві aбo зakoxaнocті (не тpебa nлутaти) - не cxoжі нa maлюнok oднією фapбoю, npиmіpom, чеpвoнoю. Рoзуmієте, npo щo я kaжу? » - стосовно любов, закоханість і малюнок однією фарбою - не певен що розумію вас. Вірніше, думаю що розумію частково. Я розумію, що любов - це поєднання багатьох емоцій по відношенню до партнера. Проте, можете прояснити що являє собою любов, і закоханість? Більш детально?
«Дaлі. Здopoві cтocунkи moжливі mіж людьmи, яkі відбулиcь яk зpілі camocтійні ocoбиcтocті. Це відnoвідь нa дpугу чacтину Вaшoгo nитaння.» - з цим твердженням я згоден, проте не певен наскільки це є відповіддю на моє питтаня.
«А чomу, влacне, maє бути яkеcь kapдинaльне oбmеження?» - ви маєте на увазі, чому я хочу позбутися залежності, проте саме зберегти стосунки? Перш за все - це гарна (не тільки у фізичному плані), добра, турботлива дівчина, яка дійсно любить мене. Я не хотів би це просто так відкидати, тим більше що я все ж таки більше схиляюся до того що я дійсно її люблю. Просто в мені вирує ураган емоцій, які я не розумію, і які мені важко вгамувати
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357965 для Павел Леонидович
«Пoчуттів не maли. Кpanka.»
Тут має місце помилка в тій цитаті, яку ви виділили.. я не мав почуттів до неї раніше, доки ми просто товаришували і інколи бачились в компанії.
Проте, певні почуття ще пробуджувались минулого літа, але я їх швидко вгамував, також минулої осені - їх я теж вгамував, адже вони не були надто сильними.
А вже цього літа я почав систематично симпатизувати їй, тривалий час. Спеціально давав час собі на вгамування емоцій, проте цього не відбувалося. Вже після того вирішив у всьому зізнатися.
психолог онлайн
цитата:
Я розумію, що любов - це поєднання багатьох емоцій по відношенню до партнера.
Я саме про це.
цитата:
з цим твердженням я згоден, проте не певен наскільки це є відповіддю на моє питтаня.
Ви не настільки наївний, щоби чекати від психолога буквальних відповідей. А я не настільки буквальний, щоби їх давати, лишаючи Вас можливості додумувати самому.
цитата:
Я не хотів би це просто так відкидати
Все вельми просто. Ви навіть здивуєтесь, наскільки: не хочете - не відкидайте!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357992 для Владимир Анатольевич
«Все вельmи npocтo. Ви нaвіть здивуєтеcь, нackільkи: не xoчете - не відkидaйте!» - дякую, проте, орієнтуючись на ваш досвід - чи варто за це триматися? Тобто, я розумію що я сам цього не хочу.. Але, питання в тому чи взагалі можливо це? Чи можливо пропрацювати ці всі проблеми в моїй голові, і залишитися у цих відносинах? Маю на увазі залишитися не просто для галочки, де ми обоє, чи лише я - будемо страждати.
Чи можливо взагалі це все пропрацювати таким чином, щоб побудувати/трансформувати поточні відносини у здорові і гармонійні?
Питання зараз навіть не про любов, а про звільнення від залежності та не від партнера в цілому?
психолог онлайн
цитата:
чи варто за це триматися?
Це питання до Вас. Ваше життя - Ваш вибір. І відповідальність, природньо, Ваша!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357996 для Владимир Анатольевич
Це зрозуміло, що життя моє і вибір мій. Питання в тому, чи взагалі можливо реалізувати те про що я питав (розібратися в собі і поточні відносити трансформувати у здорові і люблячі)? Чи мені варто зняти рожеві окуляри і рухатися далі?
Я зараз питаю не зі сторони того, що я сам маю прийти до цієї відповіді.
Питання в тому чи взагалі це можливо? Чи були реальні кейси у вашій практиці чи практиці інших психологів в схожих ситуаціях?
Тоді вже, на основі цього в тому числі, я міг би приймати якесь виважене рішення. Зрозуміло, що всі люди різні, відносини також різні. Але все ж таки я думаю не перший, хто потрапив в схожу ситуацію
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміло, що всі люди різні, відносини також різні. Але все ж таки я думаю не перший, хто потрапив в схожу ситуацію
Так, Ви не перший і, напевно, не останній.
цитата:
Окремих випадків була сила-силенна. Але жоден психолог (і я в тому числі) не працює на півставки в стаховій компанії. Є бажання, є прагнення, є плідна співпраця - буде результат. Наперед, не знаючи Вас, ніхто не скаже. А якщо скаже, то буде від лукавого.
Ви переспіть зі своїми думками. А на ранок приймайте рішення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357999 для Владимир Анатольевич
Добре, дякую! Насамперед, я і вранці не збирався палити мости. Мені просто було важливо почути, що зробити з цим всим щось таки можливо. І якщо так - то я буду робити все можливе.
Стосовно плідної співпраці.. Я так розумію ви про роботу з психологом, та і насамперед із самим собою, вірно?
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміло. Тобто, що таке дружні почуття Ви знаєте? А що таке любов - ні.
цитата:
Це окрема тема, на психотерапію. Бо нічого здорового не несе - ні для стосунків з мамою, ні для становлення себе як чоловіка, ні для стосунків з дівчиною.
цитата:
хіба що в дитинстві яке я досить погано пам’ятаю.
Дитинство погано пам’ятають люди, які були сильно в ньому психологічно травмовані. Це аксіома.
цитата:
Це доволі схоже на почуття любові.
цитата:
А навіщо емоції "вгамовувати"? Що це за підхід? Звідкіля він у Вас?
Можливо Ви і любов навчилися так "вгамовувати", так, що вона й пропадати стала? І Ви перестали її відчувати:
цитата:
Це схоже на якийсь ЗАХИСТ від любові - бо вона НЕБЕЗПЕЧНА?
Коли прочитали цю фразу - щось відгукнулося на неї всередині?
психолог онлайн
цитата:
Зі мною?!
Я ніколи нікого навмисно не запрошую до співпраці.
Доросла людина має сама зробити свій вибір.
Тим більше досвідчених фахівців зараз багато, навіть на цьому сайті. Тому раджу придивитись, ознайомитись з інформацією у профілі психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358023 для Владимир Анатольевич
Ні ні.. Я не мав на увазі конкретно Вас. Я мав на увазі в загальному психолога
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358019 для Павел Леонидович
"А нaвіщo еmoції "вгamoвувaти"? Щo це зa nідxід? Звідkіля він у Вac? Мoжливo Ви і любoв нaвчилиcя тak "вгamoвувaти", тak, щo вoнa й nponaдaти cтaлa? І Ви nеpеcтaли її відчувaти" - можливо, тут я не зовсім правильно виразився. В той час почуття любові у мене не виникало. Проте, виникала якась миттєва симпатія, яку я просто відкидав, бо мені чомусь здавалося дивним що ми з нею можемо бути разом, враховуючи скільки часу ми були знайомі. А вже цього року, ці почуття були значно сильнішими, і я почекав деякий час щоб впевнитися що вони не такі швидкоплинні, перед тим як зізнаватися їй у всьому.
Стосовно пропадання любові - я навіть не знаю. Для мене це досить дивно. Я людина більш практична, і мені для всього треба пояснення, в тому числі і для почуттів. Як я і казав, я люблю своїх рідних (зрозуміло що це не романтична любов), але коли я думаю про любов до них - я нічого не відчуваю.
Я просто не розумію.. Може це я такий, що не відчуваю любові нормальним чином.. чи не можу розрізнити її.
"Це cxoже нa яkийcь ЗАХИСТ від любoві - бo вoнa НЕБЕЗПЕЧНА? Кoли npoчитaли цю фpaзу - щocь відгуkнулocя нa неї вcеpедині?" - стостовно цього - то ні, на цю фразу всередині нічого не відгукнулося, я не боюся любові. Проте, я і не розумію яка вона.
психолог онлайн
цитата:
В той час почуття любові у мене не виникало. Проте, виникала якась миттєва симпатія, яку я просто відкидав, бо мені чомусь здавалося дивним що ми з нею можемо бути разом, враховуючи скільки часу ми були знайомі. А вже цього року, ці почуття були значно сильнішими, і я почекав деякий час щоб впевнитися що вони не такі швидкоплинні, перед тим як зізнаватися їй у всьому.
Не має особливого значення: любов це була, закоханість або просто симпатія. У Вас були СУМНІВІ - це раз. І це важливо. І через ці сумніви Ви БЛОКУВАЛИ свої почуття - це два. Для Вас є властивим блокувати свої почуття, через те, що Ви в них не впевнені. А коли Ви їх блокуєте - то сумніви в почуттях стають ЩЕ БІЛЬШЕ - це три.
Такий алгоритм.
цитата:
Те, про що Ви пишете, можна описати виразом "Горе від розуму". Тобто Ви намагаєтеся раціонально описати та контролювати ІРАЦІОНАЛЬНЕ - що призводить до ПРИГНІЧЕННЯ іраціонального, тобто почуттів.
Таким чином Ви просто їх "вбиваєте". Через намагання пояснити та контролювати. Так воно працює.
Відредаговано автором 08-01-2024 21:48:17
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358110 для Павел Леонидович
Скажіть будь ласка, як з цим можна впоратися? Я думаю ви досить точно це сказали, що я намагаюсь пояснити ірраціональне, і через це вбиваю почуття. Скажіть, як можна впоратися з цими навʼязливими думками і перестати надумувати зайвого? Це все, можна сказати, і почалося від надумування зайвого. Я згадав, що в мережі побачив коротке відео про любов та привʼязаність, почитав там також коментарі - і після цього я почав надумувати все та аналізувати, що саме у мене, чи любов це… з того часу воно мене не відпускає.. звісно деколи стаж легше, деколи важче, але повністю ці всі роздуми мене не покидають, від чого я починаю ще більше думати
психолог онлайн
Схоже на прояв ОКР.
А впоратися можна лише на психотерапії зі спеціалістом-психологом.