Чи є сенс зберігати відносини?
У шлюбі 7 років, разом 12 років. Є 2 маленьких дітей. Проблема в тому, що чоловік постійно не дотримується своїх слів, бреше.
Рік тому у нього були переписки на сайті знайомств. Довіра підірвана вже рік. Пробачила лише за слова. Пообіцяв піти до психолога, але так і не пішов. Більше на сайтах не сидів.
Зате кожного вечора просиджує в туалеті майже 2 години.
Але є багато ситуацій, де обіцяє одне, а робить зовсім інше.
Вчора мав повернутися з роботи після 18,а повернувся в 22 ніяк не сповістивши про запізнення + у нас були плани на вечір
Сьогодні я не витримала і не пустила його додому. Живемо на зйомній квартирі, повністю залежна фінансово від нього
Не знаю, що далі робити. Деякий час взагалі не хочу з ним спілкуватися, але є діти. Як вистроїти правильне спілкування його з дітьми?
Чи є сенс взагалі зберігати відносини? На даному етапі дистанціювалася.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Если говорить про детей, то важно разделить - ваши отношения с мужем это одно, его отношения с детьми это другое. Все свои претензии, обиды высказывать мужу, детей не вмешивать. Для них он отец и им и останется. Возможно с ними он по другому будет вести себя или уже ведет.
А вы сами как думаете про сохранение отношений? Есть смысл сохранять отношения с человеком, который врет постоянно и когда нет доверия?
Какой возраст детей?
Есть ли у вас сбережения? Какие отношения с родителями?
Как бы вы смогли быстро найти работу?
Возможно вариант выехать со страны?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Здравствуйте!
У Вас большой фокус внимания на Вашего мужа, ему психолога, ему изменится! Вам необходимо самой обратится к психологу, и поработать с собственными ожиданиями, убеждениями и разобраться как Вы выстраиваете отношения, и какие у Вас есть собственно опоры для самостоятельной жизни и принятие собственных решений и выбора, не из-за финансовой зависимости, а из собственного понимания чего хотите и как хотите жить.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357847 для Валентина Михайловна
Дітям рік і 4 роки
Збережень немає
З батьками нормальне спілкування, але не близьке
Планую проходити курси онлайн 4 місяці
Старша ходить в садок, меньший ще вдома.
Не розглядала варіант виїзду з країни
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357885 для Юлия Витальевна
Дякую за відповідь.
Опор немає нажаль