Я безвідповідальна, я не ціную що, для мене роблять інші.
Добрий вечір, у мене така проблема, сьогодні я сказала сестрі що, дім там де я жила що я там не живу і мені воно не цікаво, а моя сестра сказала що я не ціную там де я жила, і те що для мене роблять а для мене роблять все купляють мені що, я хочу хоча я не прошу щоб, мені щось купували, і що, я не ціную своїх батьків які померли і що я не ціную тьотю і дядю, і те що вони для мене роблять, що вони піклуються про мене, я не розумію що, я зробила не так те що я сказала свою думку що, там де я жила мені воно не цікаво бо тому що, я там не живу. Ще, й тьотя сказала мені за дім і я Поплескала в Долоні і сказала молодець ну і вона сказала що, це як сарказм. Мені весь час здається що, я повинна вибачатися.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Вибачте, не зрозуміла. Ви описуєте якусь радість, плескання в долоні (мені не зрозуміло, про що радість), також пишете, що у Вас померли батьки, також про те, що Ви живете десь не там, де ваші родичі. Багато всього, суть незрозуміла, скарги ваші не зрозумілі, також Ви не написали, що Ви хочете від психологів. Сформулюйте
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы описали свое отношение на тот момент, что там где Вы жили Вас больше это место не интересует, и не можете понять по какой причине оно должно Вас интересовать? Ваша сестра и тетка говорят Вам о более глубоких вещах, ценности и памяти, о том, что для Вас делали, о теплых воспоминаниях и людях которые жили под одной крышей!
Есть ли у Вас приятные воспоминания от этого дома, вспоминаете ли Вы моменты радости, тепла, уюта?
Скорей вопрос не как к объекту самого дома, а именно о памяти, и эмоциях которые там проживались!
Вы скорей поняли их разговор буквально, тогда зачем рукоплескать?
Извиняться или нет, Ваше решение! Объяснится было бы полезно, и прояснить ситуацию с обеих сторон!