Чи маю я депресивний стан ?
Я молода мама, маю сина 2 роки. Знаходжусь в декреті, але стараюсь по можливості підробляти ( є свій інста магазин з білизною ) доходу дуже не приносить, на даному етапі більше як хоббі 😅
Також одружена, з чоловіком разом вже 9 рік.
Розуміючи що я в декреті, відтягувала розуміння свого стану, аргументуючи, що всим жінкам в декреті тяжко.
І все дійшло до того, що зараз мені нічого не хочеться, немає цілей. Їсти готую, прибираю - бо так треба. Не хочеться гарно одягатись, десь поїхать, нічого не радує, не хочу займатись з сином. Аналогічно з сексуальним потягом. Його просто нема. До лікарів зверталась, все списують на те що приймаю гормони це нормально. Але я розумію що це не нормально і так довго відносини не протримаються. Це засмучує мого чоловіка, із-за цього сварки. Загалом з чоловіком відносини гарні. Але з кожним місяцем стає все гірше, бо він не розуміє, як можна жити і нічого не хотіти. Я відчуваю що я просто застрягла на одній сходинці і зовсім не розвиваюсь.
Звісно бувають моменти коли я сміюсь, радію, але дуже швидко цей стан зникає і стає знову сумно або просто ніяк. На цій підставі постійно заїдаю, не подобається своє відображення в дзеркалі. Схуднути не можу, бо десь ділась сила волі. Останні місяці і не стараюсь.
Мені здається що моє повідомлення, більше схоже на «пожалійте мене» але я дійсно хочу стати такою як раніше і мати жагу до життя(
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Також одружена, з чоловіком разом вже 9 рік.
Есть ли у Вас депрессивное состояние или нет, об этом может Вам сказать только врач психиатр. Вы пишите, что врач не поставил Вам такой диагноз. Если Вы сомневаетесь, то попробуйте проконсультироваться у другого врача невролога или психиатра. Скажите, а как давно Вы в таком состоянии находитесь? Так бывать, что после рождения ребенка у женщины может развиться депрессивное состояние, потому что у нее меняется ее привычный ритм жизнь, гормональный фон и ее организм настраивается на психику ребенка. Очень важно с этим разобраться, потому что это чувствует Ваш ребенок и Вы говорите, что это отражается на Ваших отношениях с мужем. В таких случаях лучше обратиться индивидуально к специалисту, чтобы с этим разобраться. Медикаменты не решают эти вопросы, а только уменьшают симптом на время.
Відредаговано автором 18-12-2023 18:59:54
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356857 для Ольга Владимировна
Я ходила до лікаря гінеколога і ендокринолога, щоб перевірити гормональний фон і низьке лібідо. Гормональні ліки приймаю.
На рахунок мого стану, згадується, що перші признаки почали зʼявлятись ще до вагітності. Періодично ставало те легше то гірше.
Як зʼявилась дитина, повністю потрудилась в щасливе материнство.
Але зараз помічаю що мені стає гірше, точніше мені здається що я просто знаходжусь постійно в одному дні з однаковими емоціями. І навіть якісь невеличкі відпочинки з друзями не допомагають
психолог онлайн
цитата:
Попробуйте посетить еще невропатолога. Вы пишите, что это состояние у Вас было еще до беременности. Просто рождение ребенка усугубило Ваше состояние. Нужно разбираться с причинами. А что происходило в Вашей жизни в тот период?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356868 для Ольга Владимировна
В той момент ми з чоловіком жили і працювали в Польщі 3 роки, тому звісно емоційно вже тоді було важкувато
психолог онлайн
У панической атаки всегда есть причины и она с чего-то начинается. С этим важно разбираться на терапии, чтобы это не накапливалось в Вашей психике и не мешало Вам жить дальше