Все що я роблю це сплю і їм
В мене напевно є РХП,заїдаю і стрес і нудьгу.. зайва вага також є,на фоні чого нелюбов до себе,проходячи повз дзеркало я не дивлюсь в нього,іноді навіть чищу зуби не вмикаючи світло в ванні. Я просто не хочу бачити своє відображення. Ще не так давно я обожнювала свій зовнішній вигляд а тепер… Приходжу з роботи, їм,звісно ж що все калорійне і багато,більше ніж треба. Але в моменті зовсім не думаю про наслідки такого переїдання.
Потім просто лежу..весь час. Сплю по годин 10 але буває таке що не сплю взагалі.
Я думала що це можуть бути наслідки вживання на##отиків,але я вже довгий час не вживаю на постійній основі як було раніше. (Але періодично трапляється,десь раз на місяць)
І от начебто в цілому вдень я себе почуваю нормально,але моментами накриває..
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Що би Ви хотіли у зв"язку з цим? Чим можуть бути помічні психологи і я зокрема?
психолог онлайн
Добрий ранок! А що хочете з цим робити? Як бачите розвиток подій в цій темі?
цитата:
В мене напевно є РХП,заїдаю і стрес і нудьгу.. зайва вага також є
Опишіть ваш стан коли "накриває", які думки, почуття виникають?
цитата:
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Співчуваю Вам. І звернусь як доросла людина до іншої дорослої людини. Тобто реалістично і відповідально.
цитата:
Це не зовсім так. Причинно-наслідковий механізм має більш раннє походження.
Вживання наркотичних речовин виникає не на порожньому місці. Йому передують тривожність, слабкість Его, відсутність критичного бачення себе і реальності, невдоволення різними аспектами життя тощо.
У Вашому випадку, що саме з того переліку?
цитата:
Ще не так давно я обожнювала свій зовнішній вигляд а тепер…
Які трагічні переживання спричинили таку різку зміну ставлення до себе?
цитата:
І буде накривати, якщо не поставитесь до себе з турботою, повагою і відповідальністю.
З причинами потрібно розбиратись, а не заїдати їх. Із ставленням до себе треба розбиратись. Із способом життя, безумовно, теж.
Так що раджу звернутись до психолога на індивідуальну зустріч.
психолог онлайн
Все, що описали - це прояви деструктивної поведінки. На самознищення.
Навіть нарцисичне обожнення себе врешті решт призведе до цього ж - до самознищення.
Все нездорове і вкрай невротичне. Без психотерапії з психологом навряд чи виберетесь.
Бо коли ти знаходишься в центрі болота - ти не бачиш виходу з нього.
психолог онлайн
Ваш запит дуже серйозний і тут порадою на сайті важко допомогти. Пошукайте можливість працювати з психологом . Можливо також фармакотерапія і консультація психіатра. Самотужки подолати ці проблеми досить складно.
психолог онлайн