(
Доброго дня, В мене так багато проблем я не знаю що з ними робить мене у сім’ї ніхто не розуміє я вже думала що я покончити собою.хлопець зовсім мене не розуміє взагалі постоянно мене обзиває руки піднімає на мене каже що я не така як всі .і в коледжі в мене теж також казали що я страшна що я нікому не потрібна що я нічого не доб’юся і в мене зараз просто немає сил хоть щось робити щоб чогось досягти Сім’ї мене теж ніхто не підтримує я не знаю що мені робити як мені будувати проблему зовсім не люблю себе я вважаю себе страшною як мені казали і нічого з цим зробити не можу
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрый день!
Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально к специалисту, чтобы Вы могли с этим разобраться. Так было всегда или после какого-то времени? Какие у Вас отношения с родителями? Есть ли кто-то из близких, кто бы мог Вас поддержать? Важно понимать как Вы сами внутри себя чувствуете. Попробуйте поговорить с родителями и обратиться к психологу за консультацией, та как Вы не совершеннолетняя, то консультирование возможно только с разрешения родителей по закону.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Мені таке казали сто разів. І все-таки я не здалася і продовжувала боротися з своє місце під сонцем. В мене для цього є мої правила, які мені допомагають. Одне з них - треба встояти, навіть якщо це неможливо. І я навчилась бути твердою і витримувати тиск зі сторони. Просто треба трохи часу, щоб цьому навчитися.
психолог онлайн
Доброго вечора, Аліна!
А нащо Ви терпите такого покидька-хлопця, який б'є та знущається?
Боїтеся, що нікому не будете потрібна?
Але ж і йому Ви потрібна лише в якості ЖЕРТВИ, щоб познущатися та проявити свої жорстокість та владу над Вами.
І це вбиває Вас морально та штовхає до самогубства. Навіщо ж це тоді?
Без нього було б легше жити.
Та Вам не завадило б попрацювати з психологом особисто. Не за перепискою. Щоб прийняти себе та полюбити. Та навчитися себе відстоювати від подібних...
Відредаговано автором 10-12-2023 21:26:15