Як мені покращити свій стан?
Я відчуваю виснаження і постійну тривогу, напади болі в шлунку і майже повне зникнення апетиту. А це небезпечно адже при рості 1.70 я важу 48 кілограм. Я не можу вести нормальний спосіб життя. Я постійно роздратована. А в мене двоє дітей і я не хочу їм такої мами.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Добрий день!
Ви точно найкраща мама для своїх дітей! Як мінімум тому, що бажаєте їм найкращого та шукаєте рішення проблем!
Спробуйте прописати всі справи, які ви маєте робити та все, що вас дратує. Перечитайте список, оцініть.
Спробуйте делегувати те, що хоча б теоретично можна делегувати. Так у вас з'явиться більше часу на відпочинок.
Не робіть те, що зовсім не хочете! Так у вас буде більше сил. І зовсім не страшно, що бардак буде більшим, ніж зазвичай.
Спіть щонайменше 8 годин на день! Це дуже важливо для вашого організму та життя.
Старайтеся їсти по режиму, в той самий час, те, що хоч трохи хочете. Це допоможе не пропускати прийоми їжі.
Пам'ятайте, що ваш стан нормальний, його відчувають абсолютно всі матері в той чи інший час.
Пам'ятайте, що навколо є люди! Просіть їх про допомогу та підтримку!
Обіймаю вас...
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня, Viki!
цитата:
ЯК МЕНІ ПОКРАЩИТИ СВІЙ СТАН?
Спочатку треба встановити об'єктивно Ваш стан - що відбувається, як дійшли до цієї точки. Потім буде зрозуміло, що робити, адже поради всліпу можуть лише нашкодити.
Тому кілька питань для Вас для уточнення.
Як давно
цитата:
Я відчуваю виснаження і постійну тривогу, напади болі в шлунку і майже повне зникнення апетиту.
З чого все почалось? Після яких подій?
Окреме питання - які у вас стосунки з батьком Ваших дітей?
цитата:
Я не можу вести нормальний спосіб життя.
На Вашу думку, яка головна причина призвела до такого стану?
цитата:
Я постійно роздратована.
Що саме викликає у Вас реакцію роздратування?
цитата:
А в мене двоє дітей
Якого віку Ваші діти?
І останнє питання. Хто з рідних та близьких Вас підтримує? Допомагає? Розуміє?
Відредаговано автором 29-11-2023 16:00:26
психолог онлайн
Доброго дня!
Важко перебувати в такому стані, тим паче, коли потрібно піклуватися про дітей... Ваш стан дуже нагадує депресію, як постстресовий стан. А біль у шлунку, як на мене, це психо-соматичний прояв того, що Ви щось не можете "переварити", щось прийняти і пережити...
Як давно такий стан? Що його спровокувало? Що саме так вплинуло на Вас?
На мою думку, Вам можна допомогти лише тоді, коли з'явиться можливість відслідкувати момент стресу і дати змогу непрожитий стрес трансформувати у щось конструктивне для Вас та Вашої психіки.