Чи зможу я колись позбутися стресу?
Мала тяжке дитинство, через яке нині в мої двадцять років я зіткнулася з складнощами які заважають мені жити, я тяжко розумію людей завжди стресую, легко піддаються маніпуляції, не контролюю свої емоції, злість сльози, часте відчуття провини перед рідними, цькую сама себе.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора. Ви описали свої складнощі. Щоб змінитись і почувати себе по-іншому, варто для початку сформулювати, до чого б Ви хотіли прийти, чому б хотіли навчитись?
Відредаговано автором 31-08-2023 20:36:56
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349536 для Татьяна Штапова
Яб хотіла навчитись цінувати себе, перестати надто приділяти увагу до почуттів інших людей, жалію всіх окрім себе.
психолог онлайн
Ольга Іванівна Щур
Добрий день. Питання "важкого дитинства" - запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
цитата:
Все можливо, якщо ви почнете займатися цим питанням.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чи зможу я колись позбутися стресу?
Конечно же вы можете решить все свои проблемы.
цитата:
Мала тяжке дитинство
Для этого вам не обязательно возвращаться в детство, которое вы все равно не сможете уже изменить.
А работать можно здесь и сейчас, с теми проблемами, которые у вас есть в настоящем.
цитата:
я тяжко розумію людей завжди стресую, легко піддаються маніпуляції, не контролюю свої емоції, злість сльози, часте відчуття провини перед рідними, цькую сама себе.
Вам необходимо будет сделать следующее:
1. Разобраться со своими эмоциями - именно с тем, что вызывает у вас злость и слезы.
Обычно люди злятся тогда, когда их что-то не устраивает в себе, других и жизни вообще. А слезы появляются чаще всего от накопленной обиды.
2. Определиться с тем, что вы хотите для себя. И отделить желания от долгов.
3. Научиться противостоять манипуляциям. Для этого необходимо убрать крючки, на которые манипуляторы ловят своих жертв (обиды, страхи, чувство вины) и вернуть уверенность в себе. А также освоить приемы уверенного (ассертивного) поведения.
4. И самое главное -
цитата:
навчитись цінувати себе, перестати надто приділяти увагу до почуттів інших людей
Для этого вам надо будет избавиться от зависимости от мнения других людей. И полюбить себя - то есть научиться видеть свои положительные качества и принимать недостатки.
А также убрать внутреннего критика, чтобы вы перестали так поступать -
цитата:
цькую сама себе
Возможно, вы сможете проделать всю эту работу самостоятельно.
Но если не справитесь, тогда можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Зазвичай дитина вчиться цінувати себе, коли відчуває, що її цінують батьки чи інші дорослі, які її виховують. Якщо такого досвіду не було, вже доросла людина не знає, як це, коли цінують, люблять тільки за те, що ти є. І самостійно такий досвід не здобудеш, потрібно, щоб інша людина спочатку дала це відчуття. Можна шукати підтвердження своєї цінності у подруг, чоловіків і т.д., але є ризик потрапляти у відносини, які будуть чимось схожі на ті, що Ви мали у дитинстві.
Більше шансів на зцілення від тих травм, які отримали у ранньому віці, при зверненні до психолога з відповідним запитом. На цьому сайті є багато анкет психологів. Можете ознайомитись і обрати того, хто Вам найбільше підійде.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Ірина Миколенко
цитата:
Співчуваю, маєте великий букет проблем, проте вирішенню вони піддаються. На жаль, більшість людей травмована психологічно в дитинстві. Але на якість життя більше впливає не те, яким було дитинство і які психотравми отримала людина, а те, ЩО вона з цим усім зробила? Як змінила свої хибні установки? Як навчилася виходити зі шкідливих життєвих сценаріїв? Тощо.
цитата:
ЧИ ЗМОЖУ Я КОЛИСЬ ПОЗБУТИСЯ СТРЕСУ?
Так, зможете, це почне відбуватися вже в процесі проходження психотерапії з психологом, якого Вам потрібно обрати самостійно, до якого відчуєте довіру, з яким зможете відкритись, а потім і подолати наслідки важкого дитинства.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Давайте по частинах.
Перша - цінувати себе. На ділі це означає обирати себе в будь-яких питаннях і ситуаціях. Себе і свої інтереси, а не когось і чиїсь інтереси. Тому відслідковуйте власні вибори, усвідомлюйте - на чию вони користь.
Друга частина - надмірна увага почуттям інших.
А куди зникають Ваші почуття і бажання на цьому тлі? Шукайте відповідь. Можливо, вони виштовхуються на узбіччя, аби отримати увагу і похвалу від інших, як було в дитинстві з батьками. Такак собі дитяча жертовність. Знову актуально ОБИРАТИ СЕБЕ(!)
Третя частина - жалію всіх, окрім себе.
Та й не треба себе жаліти. Навіщо? Можливо замість жалю варто себе любити, цінувати, оберігати, турбуватись про себе?!
У зв'язку з цим поміркуйте, в який спосіб можливо цей перелік втілити в реальність?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349547 для Віталія Юріївна
Оригінально, дякую 🤔😅
психолог онлайн
Доброго дня! Звісно зможете, все у вваших руках, тільки потрібно прикласти зусилля, ніхто інший за вас цього не зробить. Моя думка, що потрібно в першу чергу пропрацювати всі моменти з дитинства, які ви тягнете за собою як причеп, а потім працювати над підвищенням вашої самооцінки.
психолог онлайн
Доброго дня!
А смысл себя ненавидеть, обвинять, критиковать, обесценивать и мучеть... смысл в этом какой??
Важна здоровая критика - (не самосъедание себя ...)
В людях да, надо учиться разбираться - чтоб не вестись на манипуляции с их стороны.
Уметь, уже заранее видеть - кто перед тобой, и что он от тебя хочет.
Уметь различать честных людей - от корыстных людей.
( но это умение так быстро наработать нельзя - иногда годы нужны )
Легче как защита - просто заранее не доверять и все. Тогда меньше шансов попасть в обман.
Все делить на 50 так сказать - любую инфу.
(И будет как фильтр.)
Вина у ваших родственников - за то, что они вам испортили детство и психику подломали...
Вот у них вина. А у вас ее нет! Вы просто верите в иллюзию... (все местами переставили...)
( но это все конечно - детские травмы, надо прорабатывать с психологом )