Помогите
Добрый день! Зовут меня Николай мне 18 лет проблема такая что я потерял почти все друзей девушку и остался один дело было так много друзей у меня некогда не было так пару друзей скоторыми общение угасло почти не с-кем не общяюсь с девушкой росстался причина недопонимание целыми днями сижу в телефоне уже как 2 месяца! безроботный никогда до етого не рботал уже стыдно в дом нечего не приносить целый день в телефоне общение не скем нет я вообще как человек неинтересный со мной скучно я не интересный мне 18 лет я безроботный ни девушки ни друзей кроме телефона что мне можете посоветовать делать чем заняться ? Как успокоить себя ? Как начать жить радоваться каждому моменту етой маленькой жизни она 1 она проходит я стою на месте ничего не думаю нет представлений что делать дальше и мне только 18 когда начинаю чем-то заниматься сразу пропадает желание быстро надоедает будто-то музыка автомобили и дальше Вообще незнаю что делать как выпутаться с кома в который я зашел я хочу начать жить а не как я просто трачу время на ерунду пробывал на роботу не взяли я даже боюсь куда-то выйти в кафе и ли даже за продуктами я очень начал бояться людей я долгое время сижу дома даже на улицу перстал выходить теряю все надеюсь хоть родителей не потерять ето самое ценное что осталось в моей жизни что мне порекомендуете ?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Вітаю! Розумію, що ви переживаєте труднощі та в пошуку свого місця у світі. Хочу Вас підтримати, та надати кілька напрямків вирішення Ваших труднощів. Встановіть реальні цілі, пам'ятайте, що успіх полягає не тільки у досягненні великих цілях, але й у невеличких, постійних змінах. Будьте лагідними до себе і встановлюйте реальні цілі.Визначте маленькі цілі, почніть з чогось маленького, що Ви можете зробити кожен день. Це може бути прогулянка, читання цікавої книги або фізичні вправи вдома. Малі кроки можуть привести до більших змін. Спробуйте створити розклад дня, щоб він був більш структурованим. Визначте час для саморозвитку, розваг, навчання чи занять, які можуть вас зацікавити.
Помітно, що ви зараз відчуваєте відчуженість від оточуючих. Можливо, подумайте про заняття, які дозволять вам поступово зміцнювати соціальні навички, такі як групові заняття чи волонтерство. Не соромтеся просити підтримки від близьких та розмовляти з ними про свої почуття. Пам'ятайте, ви не самотні в цьому, і є шляхи вперед.
Важливо також розглянути можливість звернення до професійного психолога чи терапевта. Розмова з фахівцем може допомогти вам зрозуміти свої емоції та знаходити шляхи подолання труднощів.
Доповнення від автора
А ещё мне не полностью 18 думаю может уехать за границу ? Сдесь у меня кроме родителей ничего нет вот и думаю мне через пол года 18 может реально уехать если ехать я планирую больше как на зароботки что думаете по поводу етого счёта ну ладно с етим просто если не найду девушку и друзей то делать мне сдесь нечего с другой стороны не хочу бросать родителей А какой типаж парней внешне вам нравиться ? дайте совет от себя ?
психолог онлайн
Так, людині іноді важко вибирати між залишенням там, де є родина, і можливістю самостійного життя за кордоном. В будь-якому випадку рішення приймати Вам, навіть, якщо Вам дадуть пораду, то прислухатись до неї чи ні вирішуєте тільки Ви.
Перед тим, як приймати рішення, ретельно проаналізуйте всі аспекти. Важливо врахувати не тільки потреби та бажання, але й можливості та відповідальності. Для більш детального розгляду Вашого запиту Ви можете записатись до мене на консультацію або написати мені в приватні повідомлення. Проте, майте на увазі, в повідомленнях відповідаю в міру можливості у вільний час.
Щодо питання про типаж хлопців, що мені подобаються, то "я ціную книгу по змісту, а не обкладинці".