Як із цим боротись ?
Доброго дня! Виникла проблема що у мене немає нікого кому я міг розповісти про свої проблеми про свої плани і взагалі майже нікому не цікаво це. Батьки не питають а навіть коли я розповідав вони мої проблеми або обезцінювали або не звертали уваги.
Було 3 негативних досвіда з дівчатами коли мені або зраджували або брехали і дівчата були для мене єдиним шансом допомоги.
Розповідаю це все до того шо в мене дуже велика тривожність що я не виправдаю очікування батьків, в мене були неодноразові випадки панічних атак а зараз я страждаю вже понад 2 роки на кошмари сильні які супроводжуються моїм минулим або стресові ситуації.
Також снилась кімната чорна з одним стільцем понад пів року.
Допоможіть будь ласка знову стати людиною.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Так, близькі люди, на жаль, не завжди можуть бути поруч для підтримки і допомоги у вирішенні Ваших проблем. У родичів, друзів та коханих може не бути навичок психологічної підтримки і розуміння того, як Вам допомогти на даний момент, може бракувати часу і сил на те, щоб з Вами поговорити. Тому існує професійна психологічна допомога. Рекомендую підібрати собі психолога і почати з ним роботу над своїми проблемами, тоді Ви отримаєте позитивний досвід підтримки від людини, що не є Вам близькою, але є фахівцем своєї області і може допмогти.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Співчуваю, що маєте такий невзаємний досвід з боку батьків. Ваші стосунки просто підтвердили і відобразили подібний дитячий сценарій. Ви переповнені емоціями, з якими самотужки вже важко справитись. Вам потрібна допомога психолога, можете також дивититсь різні лекції з приводу емоцій, емоційного інтелекту, а також вести щоденник на постійній основі, куди будете вигружати пласти своїх переживань.
З приводу вашого сну, подумайте хто б міг прийти на поміч в ту кімнату і розділити з вами вашу самотність. Активна уява допомагає переробити важкі стани і додасть ресурсу вам.
Я бажаю вам мужності пройти ці травматичні переживання і вибудувати гармонійні стосунки!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Певне, важко, коли відчуваєш, що до тебе нікому не має діла...
Але, якщо вже так склалося життя, потрібно починати саме з того, що вже є, інакше можна просто застрягнути на своїх проблемах, безперестанку жаліючи себе...
Нам даються саме такі батьки, які найбільше своєю поведінкою стануть спонукати нас до самостійного розвитку. Якщо б вони були ідеальні, Вам навряд чи спало б на думку, шукати відповіді на якісь питання і звертатися до психологів.
Справжніми чоловіками стають не ті, ким в дитинстві сильно опікувалися батьки, і давали готові відповіді на всі питання, а ті, які зрозуміли мету свого життя і почали невпинно до неї іти. Отже, перше, з чим потрібно визначитись і з чим розібратися: як Ви розумієте сенс життя вцілому і яким би хотіли стати? Чоловік, який тільки плачеться дівчатам і тільки шукає в них підтримки, не розвивається як особистість і ніколи не стане цікавим чоловіком для жінок.
Друге. Чоловіки розвиваються як особистості лише через фізичний розвиток. Тобто, замість намагання шукати підтримку в дівчатах, які ніколи не стануть Вашими мамами, почніть займатися спортом: бігайте кожного дня, робіть фізичні вправи, загартовуйтесь тощо. Навчившись перемагати себе в спорті, навчившись долати спортивні перешкоди, Ви зможете долати і життєві труднощі, станете впевненішим у собі та витривалішим.
І, нарешті, третє. Почніть вивчати знання, як побудований наш світ, як будуються щасливі стосунки, яка природа чоловіка та жінки... На ці всі питання є відповіді у Ведичних знаннях. Спробуйте послухати лекції Олега Торсунова, Алакха Ніранджана... Насправді, потрібної інформації море...
Чоловіку, який не загартувався внутрішньо, не варто починати життя зі стосунків з дівчатами. Найперше, потрібно працювати над собою, як особистістю. Направте свої зусилля на отримання професії, шукайте та вивчайте необхідні знання про життя, почніть допомагати тим, хто слабший за Вас, підтримуйте їх та проявіть свою опіку...
І як тільки забудете про свої образи, не зчуєтеся, як станете вже господарем свого життя і забудете про свою самотність..
Адже, насправді, ми самотні лише до тих пір, поки не навчилися допомагати іншим, застрягнувши лише на переживаннях про себе...
Відредаговано автором 26-11-2023 13:46:16