Як боротись з страхом та тривожністю
Доброшо вечора, я давно зіткнулася з такою проблемою,можливо це звучить смішно,але коли я десь їду або на роботу в мене передчуття ,що ось зараз я захочу в туалет а піти ніде тобто я буду в транспорті або в такому місці де немає туалету і в мене автоматично починається напад тривоги і постійне відчуття позиву до дефекації ,Я вже не можу це контролювати тому вживаю перед тим як десь їду проти діарейні засоби.Скажіть як мені з цим боротись з цим страхом.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Как давно такое началось?
Почему мысль именно про туалет?
психолог онлайн
Здравствуйте! Борьба со страхом - усиливает страх. Живые люди иногда хотят в туалет и там, где его нет. Судя по тому, что вы смогли написать сюда, сможете и туалет найти, если он вам будет необходим. Если я захочу в туалет во время консультации, скажу клиенту о том, что ему придётся какое-то время меня подождать, а вообще, я прихожу на консультацию для того, чтобы работать, вот и вы в автобусе, чтобы ехать куда-то, а не для того, чтобы хотеть в туалет. Пробуйте отвлечь себя: "Я уже ходила в туалет сегодня, следующая остановка - завтра", "Подумаю об этом, когда вернусь домой", "Интересно, а если водитель автобуса захочет в туалет, что он будет делать?" и т. д. Быстро разобраться с тем, что спрятано за страхом обделаться, возможно в личной терапии.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора!
Співчуваю, бо дуже важко жити постійно з такими страхами...
Як на мене, страхи самі по собі не з'являються. Отже, швидше за все, була якась ситуація, що "запустила" цю проблему... Спробуйте згадати, коли в перший раз відчули такий страх і з якою подією чи людиною він був пов'язаний?
Якщо не має показників по здоров'ю, тоді у Вас проблема психо-соматичного характеру.
Відредаговано автором 25-11-2023 22:12:02
психолог онлайн
Добрий день!
Ні, проблема не смішна, тому що через неї Ви знаходитесь у постійній напрузі. Характер проблеми психологічний. Пігулки, які Ви приймаєте, можуть лише зашкодити організму. Ваш страх захотіти в туалет відіграє захисну роль.
Ви боїтеся іншого. Але свідомості складно в цьому зізнатися і вона витісняє ваш реальний страх іншим, більш допустимим. Потрібно разом з психологом виявити справжню причину страху. Для цього потрібна детальніша розмова.
Потрібно розуміти, коли саме почалося. Потім працювати над проблемою.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Скажіть як мені з цим боротись з цим страхом.
Проблема піддається вирішенню(!)
Щоправда, не за один сеанс, і не за два.
Вірогідно, боїтесь на самого позиву сходити в туалет.
Опасіння, припускаю, викликане уявними почуттями безпорадності в "критичній" ситуації і СОРОМУ(!)
Саме страх зустрітись з ними аранжує
цитата:
напад тривоги і постійне відчуття позиву до дефекації
Пригадайте, події дитинства... Чи було таке, що Вас соромили, коли не впорались, не встигли і оконфузились?