Надмірна тривога через події у світі
Я завжди була схильна близько сприймати все до серця. Але за останні роки моя тривожність просто сягає меж. Зараз так багато всього відбувається - війни, сильні землетруси, якісь аномалії як от , яке не має з'являтися у наших краях. Кожен раз коли я читаю новини, я завжди проживаю жахливу паніку, що знову трапилися якісь страшні події і цьому немає кінця. Тим більше коли говорять, що раніше якщо і було якесь стихійне чи соціальне лихо, то траплялося це рідше і не в таких великих масштабах. Я стараюся не читати новини, але повністю ізолювати себе ж не можна. Чесно кажучи, коли проходить час і я хоч трішки заспокоююсь, з'являються плани, цілі (при тому, що всі тривожні думки так і залишаються на фоні всіх інших, хоч і викликають менше емоцій), то як тільки я чую знову ще гірші новини, то взагалі не те, що щось реалізовувати, а й бажання жити не залишається, адже і для чого тоді складати якісь плани, якщо при таких обставинах добре хоча б просто вижити, адже не знаєш яке лихо буде наступним. Тим більше коли віруючі ще підкидують дрів і весь час говорять про кінець світу. Я знаю, що кінець світу передбачали вже неодноразово, але ще ні разу ніяке передбачення не збулось. Проте, дивлячись на те з якою інтенсивністю відбувається все більше й більше лих, зла і т.д., то навіть, якщо не пов'язаний з релігією, починаєш сумніватись . Дуже втомлююся від своїх думок, хочеться втекти подалі від цього всього, щоб хоча б на трохи зазнати спокою. Насправді навіть коли пишу сюди, то є страх зіткнутися зі знецінням, на кшталт того, що я можу це контролювати самостійно і мені просто нема чим зайнятись. Але, думаю, кілька років у такому стані вже мають стати приводом замислитись чи справді я можу це контролювати.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Раніше на людину не обрушувалося стільки новин щодня. Через відсутність інтернету, телебачення, радіо і навіть газет, які теж з'явилися не в стародавні часи, а відносно недавно. До того ж індустрія новин дедалі більше свідомо побудована на провокування в людей сильних емоцій, тож не дивно що їм це вдається. Тому дійсно важливо дуже обережно, вибірково і обачно підходити до тієї чи іншої інформації, намагаючись усвідомити - хто і з якою метою нав'язує нам якусь інформацію. Наскільки достовірна ця інформація? Це наведення тільки конкретних фактів і подій, чи вдалі спроби маніпулювання свідомістю людей у своїх інтересах.
А тепер найважливіше. Світ великий і в ньому завжди щось відбувалося, відбувається і буде відбуватися. Але це насправді не так важливо, як нам намагаються нав'язати. Важливо те, що відбувається безпосередньо навколо Вас і всередині Вас - у Вашому внутрішньому світі. І якщо хочеться втікти, тікайте від глобальних проблем і страхів, пов'язаних з ними, в те що відбувається безпосередньо з Вами тут і зараз - це завжди правильне рішення)
Відредаговано автором 11-11-2023 21:50:26
психолог онлайн
З цим треба працювати на психотерапії. І задавати собі екзистенційні питання - а потім шукати на них відповіді.
Хто я і Що я? Чи є Бог? Навіщо живуть люди взагалі? А я? Що є життя і що є смерть? Для чого відбуваються катаклізми і війни? Який з цього я можу зробити висновок саме для СЕБЕ?
Від цих питань не сховатись під ковдру. І доки не відповісте САМІ СОБІ тривога не дасть розслабитись.
Тож, шукайте відповіді.