не хочу помирати, але не можу жити...
я не можу жити. я не справляюсь з своїми моральними проблемами. мені псує життя моя бабуся від якої я не можу переїзати нікуди. а вона кожного дня робить так що я плачу.. прошу підтримки, може якоїсь поради..
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Співчуваю.
А що саме робить бабуся?
психолог онлайн
Доброго дня!
Почну з того що дуже важко всім підліткам в тринадцять років справлятися зі своїми емоціями. Адже, іде гормональна перебудова організму. І те, на що б ми навіть не звернули уваги раніше, зараз боляче може вдарити... Бо загострюється сприйняття всього.
Мені складно давати якісь конкретні поради, з двох причин: Ви - неповнолітня, тому робота з психологом потребує дозволу батьків. А друга: дуже мало інформації щодо того, що відбувається...
Тому обмежуся загальними порадами, які, насправді, можуть допомогти всім.
Почніть бігати на природі, слухати під час бігу корисні лекції про життя та стосунки, знайдіть собі цікаве заняття, щоб відволіктися, почніть кому небудь допомагати: врятуйте тваринку від холоду та голоду... Як тільки зосередитеся на чомусь, більш корисному, бабуся,також, припинить до вас чіплятися...