Як розібратися у своїх почуттях до конкретної людини та в тому, що вона відчуває й думає про мене
Коротко моя ситуація: я зараз навчаюся в університеті, після пів місяця я помітила, що в мене є дуже цікава одногрупниця. Вона активно відповідала на парах і я помітила, що в нас збігаються точки зору і в багатьох речах ми мислимо однаково. Таким чином якось так вийшло, що ми почали частіше взаємодіяти, в кінці-кінців я написала їй про те, що я думаю про неї(позитивне) і написала про наш спільний інтерес, щоб ближче з нею познайомитися. В інтернеті у нас був невеликий діалог, але в університеті ми стали наче ближче. Учора була ситуація, коли я стояла на колії і на мене їхав тролейбус, якого я не помітила і та людина мене схопила за руку й врятувала і ми одразу разом перебігли дорогу хоча час на світлофорі вже доходив до кінця. У цей самий день я до неї підсіла на парі і ми трохи поговорили, а потім ще були взаємодії, але дуже не значні. З одного боку виглядає так, наче вона теж хоче зі мною спілкуватися і їй цікаво зі мною познайомитися, а з іншого вона не ставить мені запитань, тільки коли я проявляю ініціативу в розмові вона наче йде зі мною на контакт. Я дуже хочу дізнатися про неї більше. Вона мене дуже зацікавила, і через це я не можу перестати думати про неї уже майже місяць, я розумі, що могла б з нею просто більше говорити, але мені не зручно, тому що виникає відчуття наче я нав'язуюся, вона відповідає на всі мої питання про неї, але мені їх не ставить. Що робити? Як зрозуміти її почуття та як зрозуміти свої та впоратися з ними? Мені цікава думка про цю ситуацію.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
як зрозуміти її почуття
Ваша одногруппница может быть, конечно, интровертом и/или иметь шизоидную акцентуацию характера.
Также она может стесняться и бояться проявлять инициативу, поэтому и ведет себя так, как вы описываете
цитата:
наче вона теж хоче зі мною спілкуватися і їй цікаво зі мною познайомитися, а з іншого вона не ставить мені запитань, тільки коли я проявляю ініціативу в розмові вона наче йде зі мною на контакт
Или же она привыкла быть в пассивной позиции.
Но вероятнее всего, она не заинтересована в дружбе с вами, поэтому и не проявляет к вам интерес -
цитата:
вона відповідає на всі мої питання про неї, але мені їх не ставить
цитата:
та як зрозуміти свої та впоратися з ними?
А что происходит с вашими чувствами?
Если вы хотите с ней дружить, то вам надо понимать, что эту дружбу вы будете "тащить" на себе. То есть без вашей инициативы отношения развиваться не будут и всё рано или поздно закончится, так как у вас начнет накапливаться обида из-за нарушения баланса "брать-давать" и вы не сможете постоянно спасать вашу дружбу.
Если вас устраивает такой вариант, то можете продолжать взаимодействовать с этой одногруппницей.
цитата:
Що робити?
Вы можете, конечно, попытаться поговорить с подругой о том, что между вами происходит.
Но вряд ли она вам сможет что-то объяснить.
Відредаговано автором 14-10-2023 16:47:22
психолог онлайн
Добрый день.
Как это не прискорбно, мы не можем влиять на поведение и желания других, мало того, мы не можем требовать что бы другие чувствовали то, что чувствуем мы.
Если для Вас важно узнать то, что чувствует Ваша одногруппница, есть только один способ получить достоверную информацию - спросить у нее лично, как она смотрит на то, что бы стать Вашей подругой.
Единственное важное условие перед тем, как задавать этот вопрос, нужно понимать, что на Ваш вопрос может быть любой ответ и готовы ли Вы получить отказ.
Я желаю Вам удачи.
консультация психолога
Марія Радченко
Доброго дня!
Мені здається, щоб зрозуміти її краще - має сенс дати собі більше часу за нею поспостерігати. В подальшому, Вам з нею, можливо, було б краще взаємодіяти не тільки в університеті, а обрати для цього якісь менш очевидні території. Я думаю, що по її реакції на Ваші пропозиції піти разом на якийсь захід або в кіно з продовженням у кав'ярні щоб обговорити фільм, в похід чи просто на природу, тощо, можна буде щось краще зрозуміти. Коли зближення власне трохи збільшиться, я гадаю, що Вам було б легше хоча б для себе визначити чи це загальна пасивність її характеру чи вона намагається якось від Вас посунутись. Так чи інак, я дійсно погоджуюсь з тим, що ми не впливаємо на поведінку інших, але, якщо в подальшому близькість контакту можливість більш відверті розмови, то Ви зможете обговорити кому і як у цих стосунках почувається.
Гарного вечора, бажаю успіхів)
психолог онлайн
цитата:
Що робити?
Якщо Ви бажаєте більше поговорити з людиною, то що зупиняє Вас від цього? Чи були раніше у Вашому житті ситуації, коли Ви почувалися, що набридаєте іншим людям своєю увагою? Такого роду минулий досвід може заважати нам будувати аутентичні довірчі стосунки з цікавими нам людьми, адже зближення з новою людиною - це часто про відкриття їй себе справжнього та страх відторгнення. Але не спробуєте - не дізнаєтеся, який у Вас з цією дівчиною буде контакт.
Якщо важко йти на контакт самотужки, можете звернутися по допомогу до психолога. Я працюю з такими запитами, і можу допомогти.