На рівному місці
Я щось зовсім здав, і повода як такого нема а я не можу заспокоїтися.
Дружина змінила роботу, там в новому колективі дуже часто відмічають все, нещодавно дружина прийшла на обідню перерву з запахом (перегар) питаю «що там у вас знов» відповіла день народ
В вечері прийшла також з запахом, я їй кажу а пити обов’язково було там що заливають, вона відповіла що на днях народженнях люди відпочивають і я трішки для настрою випила всі п’ють так прийнято я і так не завжди з ними сиджу а тільки на днях народженнях і в загалі ц норм, сьогодні свято день вчителя, вони знову зібралися, поки вона прийшла я себе так на крутив що дихати важко було, прийшла твереза все норм, питаю в неї «а чого не пила» вона каже що ми з колегою домовились не пити до нового року. Мені ще гірше стало, там дальше новорічні свята та в суміш з днями народження. Як відпустити це все бо я так не витримаю а вона це не кине бо то її колектив
Мені каже щоб я завів друзів та й сам відпочивав пішов с кимось пива попив я б за тебе рада була а то сам ні з ким не дружиш і мені не даєш , але мені це не цікаво мені краще разом дома або кудись сходити.
Що робити? До психолога вже потрібно йти? Чи порадою якоюсь обійдусь
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Доброго часу доби! Що саме вас хвилює: те що дружина вживає алкоголь, чи те що вона проводить час з колегами без Вас? Чи говорили ви з дружиною про свої хвилювання? В стосунках дуже важливо проговорювати все що хвилює та приносить дискомфорт. Чим ще заповнене ваше життя крім сім'ї?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351424 для Екатерина Владимировна
Що саме вас хвилює: те що дружина вживає алкоголь, чи те що вона проводить час з колегами без Вас
Мабуть і те і інше.я відчуваю що Їй там веселіше ніж дома .. мабуть так робота та друзі в неї на першому місці.
Чи говорили ви з дружиною про свої хвилювання?
Говорив що мені це не подобається. в неї намірів припиняти не має каже тобі потрібно міняти дружину :)
Чим ще заповнене ваше життя крім сім'ї?
---
Нічим воно не зайняте
психолог онлайн
цитата:
В вечері прийшла також з запахом, я їй кажу а пити обов’язково було там що заливають, вона відповіла що на днях народженнях люди відпочивають і я трішки для настрою випила всі п’ють так прийнято я і так не завжди з ними сиджу а тільки на днях народженнях і в загалі ц норм
Доброго ранку. Ваша дружина почала часто вживати алкоголь, коли вийшла на нову роботу, чи схожі періоди у неї були й раніше?
цитата:
сьогодні свято день вчителя, вони знову зібралися, поки вона прийшла я себе так на крутив що дихати важко було
Якими думками Ви себе накрутили? Що з Вами відбувається, коли вона приходить додому з перегаром?
цитата:
Їй там веселіше ніж дома .. мабуть так робота та друзі в неї на першому місці.
У Вас є робота і друзі?
цитата:
Нічим воно не зайняте
Так завжди було?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351426 для Тетяна Штапова
Як свято то вона вживає міру для настрою або коли збирається з друзями для розслаблення.
Думки . Тривога, зрада, відчуття непотрібності короче повний букет.
Робота є друзів не має
Напевно так я про це якось і не думав поки не спитали
психолог онлайн
"Говорив що мені це не подобається. в неї намірів припиняти не має каже тобі потрібно міняти дружину"
Що ви почуваєте, коли чуєте таку відповідь?
Як давно ви у шлюбі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351429 для Екатерина Владимировна
в шлюбі більше15 років
А от знаєте,відчуваю страх зруйнувати все що є
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Як вважаєте, в неї є залежність від алкоголю?
цитата:
У Вас був схожий досвід раніше? Ви відчували щось подібне, коли жили з батьками? Чи зловживав алкоголем хтось з батьків чи інших дорослих, які Вас виховували?
цитата:
Робота є друзів не має
Напевно, у Вас є потреба отримувати від дружини все те в спілкуванні, що вона отримує від колективу. В такому випадку Ви очікуєте, що вона Вам буде не лише дружиною, але й другом, приятелькою. А у неї є потреба реалізовувати себе не тільки в сім'ї та професійно, але й мати спілкування з різними людьми. До речі, Ви б самі хотіли розширити свій круг знайомств, мати людей, з якими можна весело проводити час?
цитата:
Напевно так я про це якось і не думав поки не спитали
Вам нічого не цікаво? Немає справ, якими б хотіли займатись, окрім роботи?
психолог онлайн
"відчуваю страх зруйнувати все що є"
що саме ви боїтеся зруйнувати?
Для того щоб розібратися з подібним страхом бажано звернутися за індивідуальною консультацією
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351431 для Тетяна Штапова
Залежності від алкоголю в неї немає.
Якось такого не пам'ятаю. Батько пив часто.
Так як мені її відпускати без думок "дурних". Ти пу окремо від дружини десь блукати з друзями ,то так не хо.
Я напевно не знайшов коло спілкування на роботі жіночий колектив там ні про шо. З чоловіками якось не йду на контакт, нормальні чоловіки з ким можна по спілкуватись вони з сім'єю дома. А всі інші це собутильники. Мені 39 вже це раніше дрізі тільки вийди на двір .
На даний момент нема чого цікавого гітара 🎸 хіба що.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351431 для Тетяна Штапова
Залежності від алкоголю в неї немає.
Якось такого не пам'ятаю. Батько пив часто.
На даний момент нема чого цікавого гітара 🎸 хіба що.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351431 для Тетяна Штапова
Залежності від алкоголю в неї немає.
Якось такого не пам'ятаю. Батько пив часто.
На даний момент нема чого цікавого гітара 🎸 хіба що.
Доповнення від автора
Ого щось затроїла відповідь
психолог онлайн
Що ви почуваєте, коли чуєте таку відповідь?
Як давно ви у шлюбі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351431 для Тетяна Штапова
---
Я по ходу не розумію що таке сім'я. З ваших слів це коли ви займаєтесь цілий день своїми справами а до дому приходиш спати. Я правильно зрозумів вас.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, andrey!
цитата:
Що робити?
Ось відповідь, причому Вашими ж словами, але без знаку запитання
цитата:
До психолога вже потрібно йти
цитата:
Чи порадою якоюсь обійдусь
Не обійдетесь. Запевняю. Поради не працюють, в усякому разі не у Вашому випадку.
Невпевненість в собі, замкненість, скутість, тривожність, ревність, страхи втратити сім'ю...
Чи цього замало, аби, усвідомивши глибину проблеми, прийняти рішення і звернутись індивідуально до психолога?
Раджу не гаяти часу.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Залежності від алкоголю в неї немає.
Значить Вам просто потрібно, щоб дружина проводила час тільки з Вами замість того, щоб спілкуватись з іншими людьми. Це схоже на поведінку малої дитини, якій дуже не подобається, коли мама зайнята чимось іншим, окрім неї. Ви хочете обмежити свободу дружини, щоб вона задовільняла Ваші потреби, а не жила так, як сама хоче. Вам варто наповнити своє життя, зробити його більш цікавим, щоб менше залежати від дружини.
цитата:
Батько пив часто.
Із-за цього у Вас є страх, що й дружина почне часто пити. Але ж самі написали, що в неї немає залежності від алкоголю. При цьому Вам важко витримувати, коли вона щось святкує на роботі. Ви її в цьому звинувачуєте, між вами зростає напруження, що може призвести до руйнівних наслідків для ваших відносин.
цитата:
Немає магічної кнопки, на яку можна натиснути, щоб Ви позбавились "дурних" думок. Ваш світогляд, спосіб вибудовувати відносини формувались 39 років. Щоб в Вашій психіці відбулись зміни, потрібно вкласти свій час для роботи з психологом. Це не може відбутись за 2 хвилини чи 2 дні переписки на форумі.
цитата:
Ви розділяєте чоловіків на нормальних, у яких немає потреби спілкуватись з Вами, і собутильників. Хоча можна дружити сім'ями, залучати у відносини з друзями дружину, одночасно проводити з нею більше часу. Але спочатку потрібно Вам самому навчитись дружити з чоловіками.
цитата:
Такого я не писала. В моєму розумінні з сім'єю є бажання і відпочивати, і спілкуватись, і займатись спільними справами. Але це можливо, якщо в ній більш менш здорові відносини.
Відредаговано автором 30-09-2023 10:22:30
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
С того что вы описали - у вас с женой разные интересы. По разному смотрите на жизнь и на семью.
Ей интереснее работа и друзья. А вам важнее именно семья и отношения с любимым человеком.
И вот тут как не клей - оно расходиться в разные стороны...
А живете давно вместе 15 лет - как вы сказали страшно все это рушить и менять...
Плюс у вас сильный страх - что она превратиться в зависимую от алкоголя... ( что очень даже вероятно - если она и дальше так продолжит праздновать)
Важно насколько человек сам осознает - как он втягивается в алкоголизм.
Выпить иногда нет нечего плохого - даже полезно для расслабления.
Тут важна мера! И чувствует ли эту меру человек!
Плюс у вас сильный видимо подсознательный страх - если ваш отец пил ( если я правильно поняла)
Это для вас больная тема - потому и опасения сильные. Боитесь чтоб жена, той же дорогой не пошла...
Спасателя включаете!
Ну и есть внутреннее ревность - к работе, к новым ее друзьям. Что ей уже не так интересно с вами, как раньше...
Что на работе стало интереснее...
Много вопросов - которые так просто на сайте не решить. Вам нужно все это с психологом проработать.
Возможно, даже придется делать очень больной шаг - разводиться. (Чего вы так боитесь.)
Это если все так и останется... если так и не найдете общий язык с женой.
Но возможно, есть еще шанс - все возродить - это конечно если вы оба, именно оба пойдете навстречу друг другу!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351445 для Тетяна Штапова
Дякую! оце по суті. буду займатись собою
психолог онлайн
цитата:
Дякую! оце по суті. буду займатись собою
Будь ласка!
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
буду займатись собою
Ви вирішили, як саме займатиметеся собою?
Ви робитимете це самостійно чи підете до психолога?
цитата:
До психолога вже потрібно йти? Чи порадою якоюсь обійдусь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351487 для Светлана Владимировна
1. Я так вирішив, спочатку потрібно змінити роботу краще в іншому місті подальше від дому, щоб відвикнути від дружини, потім зміниться колектив разом з оточуванням на більш молодший та сучасніший ніж зараз, та й сам почну ходити на корпоративи. з теперішнім колективом далеко не підеш диктаторський режим. поки буду звикати до нового місця роботи мені буде не до дружини і що вона там робить, а там на вихідних приїду тай разом побудемо, а так якщо ми разом кожен день я не знаю як змінитися. потрібно якось позбутися прив'язаності, іншим способом я не знаю як.
2. спробую сам, назбираю гроші потім з психологом ;)