Хочу відчути підтримку
Доброго вечора. Дуже сильно втомилась. Не за останній день, а за останні два роки. Мене дуже втомлюють відносини з моєю родиною - як з моєї строни, так і з сторони чоловіка. Батько чоловіка, мати чоловіка, моя мати, моя сестра, чоловік - всі ці люди коли у мене виникають проблеми відносяться «холодно» до мене і говорять, що це «нічого страшного». А я хочу чути слова підтримки, або без слів, щоб просто мене обійняли. Не знаю як далі жити з цими людьми. І хочу почути добрі слова хоч на цьому сайті)
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго вечера!
А муж вас поддерживает? Заботиться о вас?
Родственников ... увы уже не переделать... взрослые люди...
Если холодно относятся... то так и будут дальше относиться.
Легче просто все это отпустить... и жить своей жизнью!
Учиться саму себя поддерживать и любить.
Искать людей, которые вас будут ценить и любить.
Доповнення від автора
О, Ірина , дякую що знайшли час і відповідаєте мені🙌🌷🌷🌷
Я намагаюсь себе підтримувати сама, але з періодичністю раз в два-три тижні настає день, коли опускаються руки і відчуваю спустошення і невдоволення. Ніяк не можу навчитись притягувати людей, отаких як я хочу «ніжних, добрих, веселих». У мене не має зараз друзів. Я не на роботі зараз, звільнилась перед вагітністю. Вже два роки дома з дитиною. З чого почати щоб знайти друзів?
Чоловіка я «притянула» до себе такого як і родичі) він непогано до мене ставиться - наприклад не жаліє для мене зп (я можу розпоряжатись бюджетом), але сам ніколи не купить квіти чи подарунок.
психолог онлайн
И вам Спасибо!)
А у меня вопрос - а вы сами считаете себя нежной, доброй и веселой?
Просто обычно мы притягиваем тех, людей - которые чем то на нас похожи.
( не считая родственников - они по судьбе идут еще с детства - там выбора нет)
Из того, что я вижу вы очень эмоциональная, чувствительная натура.
Про мужа мало рассказали... сложно понять какой он... невнимательный? не романтичный? не чуткий?
Он знает что для вас важно внимание и вам его не хватает? Вы говорили ему об этом?
Может проблема в том - что вы уж слишком хотите внимания к себе... по двум причинам - потому что его реально мало получаете... либо вам надо много внимания от людей... (и люди устают от вас быстро и потому отдаляются от вас... либо не везет найти именно своих людей... такое тоже бывает)
Доповнення від автора
Так, мені здається, що я ніжна і добра людина. І ви вірно підмітили - емоційна, чутлива🫶
Може я сижу дома і нікого не притягую тому. Ще я з дитинства не вмію дружити, якась така проблема. Були друзі чоловіки - але мені здається, що вони дружили бо я їм подобалась, як жінка.
Чоловік - я прошу його заступатись, коли його родичі зло жартують над мною чи сином. А він говорить, «нащо це робити, вони не зміняться». Або говорить, «добре буду захищати». А потім не захищає. Прошу його дарувати мені квіти (хоч польові) раз в місяць, бо я люблю квіти і вони приносять мені радість. Чоловік, говорить «добре буду», і не дарує. Я хочу на вест світ кричати і не приховувати любов до сина, чоловіка. А чоловік не хоче компліменти говорити, навіть тост за столом на день народження не сказав. Хоч я тричі попросила. А він каже, «ой не встиг, та я сину сказав зранку все».
психолог онлайн
и еще, есть ли у вас увлечения и какие? хобби? что нравится? чем заполняете свои дни? ( кроме ребенка)
И хотите ли снова на работу? Нравится ли вам ваша работа?
Друзей можно находить через увлечения ( музыка, книги, спорт, и т д )
Или через работу - на работе знакомиться.
Интересна ли вы сама себе? Обычно люди тянутся к наполненным людям.
Которые интересны сами для себя. У которых кругозор большой.
Ну или связи есть)) тут тоже - кто по каким мотивам притягивается и с какой выгодой.
Еще если человек сам себе нравится, наполнен опытом, любит себя, уверен в себе, и который щедрый - вот к таким обычно тянутся. Ну и чувство юмора очень важно иметь. ( хотя оно бывает разным )
психолог онлайн
Мда... с мужем у вас полный... ( как бы так культурно сказать)
Защищать не хочет... дарить цветы подарки не хочет... а что он вообще хочет?
О таких говорят - не рыба не мясо... ( извините)
Ощущение что ему вообще всеравно на вас, и на сына...
а что ему интересно работа и деньги? Чем он интересуется?
Понятно теперь, почему вы так истощены... потому что двойная нагрузка идет от родственников ноль помощи и поддержки, так и муж тоже такой же по сути...
Зачем вам такой мужчина? ( спрошу прямо ) терпите из за ребенка и денег?
Вы же себя так гробите в таких отношениях...
или вы его любите? Тогда за что??
Почему так себя не уважаете??
Почему не стремитесь стать финансово не зависимой?
Доповнення від автора
Мені 34 і тільки зараз з приходом війни розумію, що я весь час роблю багато з того що мені насправді не подобається. І я сама собі. Тому зараз вчусь розуміти що мені подобається. От з елементарного - одяг, чи зачіска. Але фронт робіт величезний) це трохи мене напрягає, бо зараз би було добре уже займатись вихованням сина. А так я і себе ще пізнаю, і сина треба вчити. Вообщем якось важкість відчуваю, коли втомилась
Хоббі - хочу вчитись на конях їздити, хочу як би смішно зараз не звучало теж працювати психологом (мені так зараз відчувається), хочу бігати і спортом займатись. Але це все ще не реалізовано. Спершу садочок для сина знвйти, завершити ГВ. ДУЖЕ ХОЧУ НА РОБОТУ. У нас будинок не обставлений, то я займаюсь його наповненням, бо ніхто не займається. Чоловік каже що і так норм. Але не має дитячої, підвал протікає і тд.
Доповнення від автора
Смішно і гірко, але так і є)
Йому подобається секс зі мною, але секс у нас рідко, бо мені не сильно хочеться. Ще він мені говорить, що хоче зробити щось дуже корисне для світу. Щось більше ніж він зараз робить і заробити більше грошей. І от весь час він про це думає. А в вільний час дивитись щось в ютубі.
Сина каже що дуже любить. Він коли я прошу серед ночі допомогти з сином чи піти погуляти після роботи - робить. Але щоб сам проявив ініциативу - то ні. Якщо я щось не придумаю для сина, то й нічого не буде.
Доповнення від автора
Я терплю, заспокоюючи себе думками, що ось зараз завершу гв, знайду садочок для сина. Бо це замість мене ніхто не зробить. Куплю ліжечко йому, бо досі не має.
А потім в вільний час почну освоювати професію нову. Бо старою професією не хочу займатись. І стану незалежною.
Якось сильно посварились з чоловіком, і сказала що якщо він нічого не хоче робити для мене і сина, то треба розводитись. А він сказав, що сина не віддасть, бо сильно любить. І ця фраза досі крутиться в голові.
Тобто знову ж таки, мені треба заробити грошей більше ніж в нього і боротися за сина. А так як крім грошей мені не вистачає друзів, мабуть на спорт ще обовʼязково треба піти, може там їх зустріну. Вірно?
Виходить такий план… Але на цьому шляху важко без підтримки. От вам розповіла і вже легше.
Я правильно думаю?
психолог онлайн
Смотрите с того что вы описали - это все похоже больше про удобно... про выживать... а не жить...
Ну чтоб только не одной жить... чтоб было с кем... деньги дает и ладно...
И вы готовы все это терпеть видимо еще долго...
Так как идти вам не куда... ( если я правильно понимаю) родственникам вы тоже не нужны...
Вот и живете с мужчиной которому на вас тоже всеравно...
А как зарабатывать самостоятельно, и себя обеспечивать вы тоже еще не определились...
И получается замкнутый круг...
Но чтоб с него выйти - вопервых надо почистить свое окружение. Отказаться от людей которые вас не ценят!
И самой за них не держаться ( даже за финансы)
А быть только с теми - кто вас ценит!
И второе главное искать работу и стараться саму себя содержать.
Если на психолога - то это надо сначала образование получить.
Если вы конечно - на все это решитесь!
Но пока видимо вы так и будете в такой парадигме жить...
Доповнення від автора
А про те, чи люблю. Виходить що люблю чоловіка. Бо якщо родичі не розуміють мене взагалі, то чоловік розуміє на 60%, але не на 100%. І того я страждаю.
Доповнення від автора
Я вас поняла, ви мне помогли понять, за что я держусь. А оно и мешает мне!
Только вконце ви сказали, что я так и буду в такой парадигме жить. Немного демотивирующее. Почему? Нужно быстрее шевелиться, а не искать отговорки, типа куплю кроватку сначало . Верно?
психолог онлайн
Вам 34 года. И если в этом возрасте менять кардинально профессию конечно еще можно.
Но надо очень внимательно к этому подойти. Ответственно. Чтоб не получилась пустая трата времени.
Поэтому совет - хорошо подумайте перед тем, как выбирать новую работу или профессию.
А почему на старую работу уже не хотите? И кем работали?
Только вконце ви сказали, что я так и буду в такой парадигме жить. Немного демотивирующее. Почему?
Потому что держитесь за старый образ жизни... и как впустить новое, если всевремя держаться за старое??
Насчет мужа, ну вам виднее конечно... но я уже свое мнение сказала... это больше привычка... привязанность... чем любовь.
Вам отчасти удобно, что он такой нерешительный... потому что тогда всем управляете вы...
хотя и жутко от этого устаете...
С мужем у вас скорее созависимость - когда и поразнь не можете, и вместе тяжело...
Это все надо уже с психологом на личной консультации проговаривать.
Здесь на сайте - я вас только чучуть скорректировала.
И наверняка еще другие психологи, вам тоже чтото посоветуют дельное.
А друзей - точнее людей которые вас поймут ищите! Вам это сейчас очень важно понимание и поддержка да!
Потому что, как вы сами сказали - путь у вас долгий и работы много.
И нужна поддержка!
А кроватку конечно покупайте! Что для вас и сына самое важное, то и делайте в первую очередь! Тут все верно!
Сына у вас никто не заберет! Не переживайте! Муж скорее вас так на эмоциях пугает. Хороший адвокат просто нужен.
психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день!
цитата:
Вы решили разводиться с мужем или все же хотите быть с ним?
цитата:
Виходить такий план… Але на цьому шляху важко без підтримки.
Если вам тяжело двигаться к своим целям без поддержки, то это может говорить об отсутствии мотивации (при условии, конечно, что у вас нет депрессии и/или эмоционального выгорания).
И поэтому вам надо разбираться, действительно ли то чего вы хотите
цитата:
знайти друзів
цитата:
одяг, чи зачіска... займатись вихованням сина... на конях їздити, хочу... працювати психологом... хочу бігати і спортом займатись... ДУЖЕ ХОЧУ НА РОБОТУ
цитата:
заробити грошей більше ніж в нього і боротися за сина
является вашими истинными желаниями, а не долгами.
Потому что если бы это было то, чего вы хотите, то вы бы "шевелились быстрее" и наверняка осуществили хотя бы что-то из этого списка, не откладывая на потом.
Это конечно, при условии, что у вас нет проблем с достижением целей или (например) страхов, которые мешают осуществить задуманное.
В любом случае, без индивидуальной проработки вы с этим всем не разберетесь.
Поэтому приглашаю вас на консультации.
Я работаю с такими запросами и могу помочь вам разобраться в себе.
психолог онлайн
Ваша потреба у підтримці , захисті, прийнятті може мати глибоке коріння, яке йде у ваше дитинство.
Часто такі потреби небагато сильніші, ніж можливості близької людини, навіть за наявного бажання Вам допомогти.
І те, що Ви не маєте друзів також не є проблемою сьогодення.
Зазвичай люди мають друзів зі школи, з навчання у ВНЗ, з роботи, незважаючи на те, що зараз вже не навчаються, чи мають іншу роботу.
Як думаєте, чому у Вас виникла проблема відсутності друзів?
Як вважаєте, як багато друзів може бути у людини, або скільки Ви б хотіли мати друзів?
На спорті , зазвичай, формуються скоріш поверхневі знайомства, ніж дружба.
Чоловік може не уміти проявляти своє ставлення саме так, як Ви цього очікуєте.
Не погоджусь з колегою, що "з цим все зрозуміло ", адже якщо кожен з вас хоче цих стосунків, то варто їх налагоджувати.
Родичів дійсно не змінити.
А чи можете Ви самі себе захистити від їх нападок?
Чи є бажання, хоча б маленьке, якось так відповісти, щоб їм більше не хотілося до Вас чіплятись?
Або просто, щоб злити на них той негатив, який виникає від їхнього знецінення чи інших образ?
Вам добре було б опрацювати зі спеціалістом індивідуально ці теми, адже на сайті неможливо врахувати асі деталі.
Чи відчуваєте Ви загалом підтримку від чоловіка, чи його добре ставлення до Вас?
Адже він може це робити так, як він уміє, безініціативно, наприклад, бо він такий всюди, не тільки з Вами.
Що Ви вбачаєте у відсутності його захисту ?