Як спасти сім‛ю
Доброго вечора допоможіть будь ласка розібратись у собі.Можу втрати сім'ю- вірніше зруйнувати її.
Одружені з 2014 року.Є син 6 рочків. Раніше я точно знала і відчувала що люблю свого чоловіка. У ньому вона не досі.У собі ні.
Чоловік гарний, добрий, чесний, вірний, розуміючи,у сексуальної у плані все добре, дуже гарний і люблячий батько.Син його обожнюю! Але є у мене схильності до інтриг, переписок. Десь 3 тижні тому почала переписку з незнайомою людиною, дойшли до ВІРТУ.Хоча я знаю що мій чоловік у 1000 раз кращий як людина.У голові собі уявила з іншою завнішністю але характер як у мого чоловіка. У мене жахливе відчуття провини. І це не перший раз коли я нагадала у душу чоловіку.
Я знаю що кращого чоловіка не знайду ( і не шукаю) але роблю все щоб він мене кинув!!
Я вважаю що йому буде краще з іншою жінкою.
Чому я не вмію шанувати і любити те що маю?
Чому я все псую- знаючи що потім буду дуже шкодувати??
Знаю що мені буде погано без нього емоційно, фізично?
Чому я завдаю такої шкоди людині, яка цього не заслуговвує? Єдиній людині на цьому світі, яка мене щиро любить!!!
Як можна врятувати нашу сім'ю? Як мені стати нормальною людиною ( вірною і люблячою мамаю і дружиною)
Питання від: ; Вік: 39
подобається: 1 з 1
Доповнення від автора
Шукаю психотерапевта який допоможе привести свою голову у порядок! Хочу вирішити свої проблеми !!

психолог онлайн
Доброго вечора! Співчуваю Вам! Нажаль такі кризові ситуації трапляються, особливо коли проблема виникла давно, і з роками накопичуються негативні емоції, тобто у вас з чоловіком немає способу як вирішувати конфліктні ситуації, є така проблема?
А як ви оціните свій емоційний стан останні роки? Чим собі піднімаєте настрій? Чим заряджаєтесь?
психолог онлайн
З того, що Ви пишете, можна зробити висновок, що спілкування з чоловіками піднімає Вам настрій та самооцінку. І виникає питання : «Чому вам так потрібне постійне зовнішнє підкріплення Вашої привабливості?».
Відповідно, знову виникає тема самооцінки. І можна припустити, що Ви собі подобаєтеся лише тоді, коли отримуєте схвалення від інших людей. Що воно вам дає? Можливість відчути себе привабливою, потрібною, «у формі»?
Можна також припустити, що є якісь складнощі у стосунках із чоловіком, і, напевно, має сенс розібратися із собою, щоб постійно не поранити почуття близької та важливої ​​людини.
психолог онлайн
Добрий вечір.
Кризи міжособистісні, внутрішні притаманні кожній людині, кожній парі. Перш, ніж звинувачувати себе, я би рекомендувала б вам розібратися у ваших фрустрованих потребах, наприклад.
цитата:
Добре, що ви готові до робити з психотерапевтом. Ваш запит саме на індивідуальну роботу.
На форумі заборонено себе рекламувати.
Подивіться, будь ласка, анкету,почитайте відповіді, можливо вам відгукнеться .
психолог онлайн
Добрый день!
Вы спрашиваете
цитата:
Як можна врятувати нашу сім'ю?
Сделать это можно будет достаточно просто.
Во-первых, сейчас вам надо удалить всю
цитата:
переписку з незнайомою людиною
с которым
цитата:
дойшли до ВІРТУ.
И не признаваться мужу в том, что вы сделали.
Во-вторых, вам необходимо проработать чувство вины, а также принять и полюбить себя.
Затем нужно будет повысить самооценку и научиться получать с мужем то, что вы добираете в "интригах и переписках" с незнакомыми людьми.
В результате такой работы над собой, вы как раз и сможете
цитата:
привести свою голову у порядок
цитата:
Шукаю психотерапевта
Если вам подходит такой план действий, то вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
На первой встрече вы получите план решения проблемы и первые подсказки о том, что вам надо делать здесь и сейчас.
психолог онлайн
Вітаю .
"Чому я не вмію шанувати і любити те що маю?"
---
Вмієте та все розумієте:
"Чоловік гарний, добрий, чесний, вірний, розуміючи,у сексуальної у плані все добре, дуже гарний і люблячий батько."
---
Але, оце:
" є у мене схильності до інтриг, переписок."
штовхає Вас на пошуки "пригод ".
---Вам сумно у ваших "спокійних" стосунках? Не вистачає " драйву", гострих відчуттів?
Якщо так, то може пошукати інші способи " полоскотати собі нерви?"
Хоча ,скоріш за все, "не все так однозначно " й дійсно треба розібратися більш ретельно .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352334 для Ростислав Романович
Доброго дня Ростислав Романович, 1)я не вмію вирішувати конфлікти з чоловіком.Я не проговорюю, часто обіжаюсь і замикаюсь у собі. Не прошу пробачення, не аналізую чи я права чи не права. Відсторонена. Краще бути жертвою і страдати- ніж помиритись і вирішити дану проблему.
2) З періоду короновірусу 4 рази зверталась до психіатра, і пила таблетки флюанаксол.
Часто бувають нав'язлива стани , думки про розвід- хоча у реальному житті на це немає жодних підстав!!
Пила таблетки, емоційно ставало трошки легше.Але з часом знову накриває.
3) Підримка- відволікаюсь вязанням. Літом ходила на річку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352365 для Оксана Юрьевна
Доброго дня Оксана Юріївна- напевно бракує саме негативних емоцій. Росла у не дуже щасливий сім- суцільний негатив.
Чоловік навпаки з гарної сім'ї. У реальному житті не має проблем- я сама їх або шукаю або створюю!! Не можу зрозуміти чому так поступаю. Бо у кінцевому результаті погано і мені і рідним!!! Не знаю як це вирішити!!!
психолог онлайн
1) Пошукайте в інтернеті техніку "Я-повідомлення” – це хороший прийом, що часто застерігає конфліктні ситуації та допомагає людям краще розуміти один одного.
2) Так таблетки допомагають забрати симптом, трошки відновити ресурс, але нажаль таблетка не вчить як жити, і справлятися з труднощами. Тому рекомендую розпочати психотерапію, вчитися емоційному інтелекту, міняти мислення на більш раціональне, яке б вам допомагало якісніше жити
Бережіть себе, перший найважливіший крок ви уже зробили, що усвідомили проблеми
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352345 для Віталія Юріївна
Віталя Юріївна скажіть будь ласка що означає фрустровані потреби???