Як в собі побороти ревнощі до колишньої дружини мого хлопця
Не маю нічого проти, але вона явно маніпулює простими безглуздими речима (наприклад, коли він у відрядженні за 8 тис км, вона змушує звідти шукати їй майстра для пральної машинки, і таких речей багато, він не відмовляє, бо бажає помагати дітям, на 95% забезпечує матеріально свою родину и майже щодня спілкується та турбується про них, вона повісила на нього все, сама працює, вони не живуть разом 8 років, вона була ініціатором розлучення, але та жінка атакує дзвінками і меседжами і щодня щось вимагає, на мій погляд веде себе трохи дивно)
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
Как Вы можете побороть ревность и ревность ли это? Вы ощущаете, что нарушаются Ваши границы и Вас это злит, при этом бывшая жена нарушает границы мужа, манипулируя им, из какого чувства он допускает так с собой ей вести, это уже лично к нему!
Вы беседовали с мужем, что он говорит по этому поводу? Может необходимо Вам вместе подумать и выбрать приоритетные моменты в участии своей семьи и в отношении детей, т.к его основная функция все же заботится о них, а не о бывшей!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Julietta , можливо ваші ревнощі мають глибоке підґрунтя, наприклад, Ви не відчуваєте, що Ви настільки ж важливі для вашого хлопця, як його колишня дружина.
Це ж хлопець обирає допомагати їй.
Якби він не хотів, він би не допомагав знайти майстра з ремонту пралки.
Можливо, він має досі якісь почуття до неї.
Ревнувати , тут по суті "знаходити винного " в тому, що хлопець не такий, як Вам би хотілося (наприклад, щоб на ньому не "їздила" колишня дружина).
Але він такий. Це його вибір.
А Вам вже вирішувати, чи влаштовує це Вас, чи ні.
Важливо завжди спілкуватись, обговорювати те, що не подобається.
Чи відчуваєте Ви взагалі себе важливою для хлопця?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Павел Леонидович Басанский
Предлагаю сместить фокус внимания на отношения с мужчиной. Потому что именно он должен выставлять границы и выстраивать отношения с бывшей. Это с одной стороны.
С другой стороны, чем конкретно вам мешает, если он ищет мастера для бывшей? Как это влияет на ваши отношения? Поиск происходит в ущерб вашему совместному времени?
Как давно вы в отношениях с мужчиной?
Какие у вас отношения?
Обсуждали ли вы то, как он видит его общение с бывшей женой?
Обсуждали ли планы на будущее ваше совместное?
Потому что важно то, как давно вы вместе и кто вы друг другу.
О чем вы больше всего переживаете в данной ситуации?
психолог онлайн
Добрий вечір. Ви говорите про це з вашим хлопцем?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
жінка атакує дзвінками і меседжами і щодня щось вимагає, на мій погляд веде себе трохи дивно)
Нічого дивного, вона банально привертає до себе його увагу, та відвертає його від Вас. І він, на жаль, на це ведеться. Впевнений, Ви це добре розумієте. А раз так, то й розмовляйте про це САМЕ з ним. Це його відповідальність: чітко окреслити кордони свої та ваших стосунків та довести це до колишньої.
Відредаговано автором 04-10-2023 00:10:10
психолог онлайн
Доброе утро!
Ваши слова - " Не маю нічого проти,"
точно не имеете не чего против?))
Причина в этом - "він не відмовляє"
Он досих пор живет как будто в семье с ней. Не отказывает не в чем ( частично из за детей)
А вы уверены - что у него не осталось к ней чувств?
Они развелись официально - но психологически они всеравно остаются семьей.
И да она это знает, чувствует и понимает - и потому и манипулирует, и все на него скидывает - потому что ей так удобно!
У нее есть мужчина или отношения?
Тут важно, чтоб ваш мужчина все это переосознал - что он досихпор на крючке у нее ( психологически)
а второе захочет ли он, эту связь разорвать психологически или нет?
Его решение и только его.
Вам же лучше подумать - а нужно ли мне оставаться в таких " странных отношениях"??
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день!
цитата:
Як в собі побороти ревнощі до колишньої дружини мого хлопця
В данном случае ваша ревность вполне оправдана.
Потому что ваш мужчина не завершил отношения с бывшей женой.
цитата:
але та жінка атакує
Следовательно, ему надо с ней расстаться окончательно.
И когда он перестанет бояться потерять общение (и/или отношения с ней), тогда у него и получится отстаивать свои границы и противостоять ее манипуляциям.
психолог онлайн
Доброго дня, Julietta!
цитата:
Не маю нічого проти, але вона явно маніпулює простими безглуздими речима (наприклад, коли він у відрядженні за 8 тис км, вона змушує звідти шукати їй майстра для пральної машинки, і таких речей багато, він не відмовляє, бо бажає помагати дітям
Вважаю, що насправді Ви проти. Ще й як проти. Якби колишня давала спокій Вашому хлопцю, тоді б точно були не проти. А так...
В неї якісь свої бажання і наміри.
Що тут скажеш - має право.
Так і Ви маєте право будувати міцні і гармонійні стосунки з МЧ. Але чомусь не виходить. І тут питання - чому?
Напевно, тому, що хлопець ВЕДЕТЬСЯ.
Або слабкий і не може захистисти себе і внутрішній простір вашої пари, або психологічно не від'єднався від колишньої.
цитата:
бажає помагати дітям
Це він Вам сказав чи самі додумали?
цитата:
на 95% забезпечує матеріально свою родину и майже щодня спілкується та турбується про них
Його фінансові витрати на колишню сім'ю як позначаються на якості Вашого життя?
До речі, звідки Ви знаєте, що вони спілкуються майже щодня?
Отже, підсумовуючи. Не з ревнощами треба розбиратись, а з позицією хлопця. І собі ставити питання. Наскільки це мене влаштовує? Чи буду я й далі все це терпіти, якщо він не буде діяти по-іншому?
Ви йому своє бачення і свої почуття доносите?