Внутрішній бунт
Привіт. Хочу попросити допомоги, порад щоб розібратися в ситуації.
Я жінка, 28 років, мати 2 діток, одружена. Мене і дітей зараз утримує чоловік. Я доглядаю за дітьми, займаюсь побутом, періодично також у вільний час займаюся підробітками (робота на дому). Фінансова ситуація в нашої сім'ї не дуже добра. Особливо ситуація ускладнилася з початком повномасштабної війни, коли я втратила найсуттєвіше джерело регулярного власного доходу. Я і далі шукала варіанти і хоч незначні суми, але заробляла. Проте мої власні доходи відносно цін і потреб сім'ї дуже сміховинні. Я старалась брати більш масштабні проекти щоб заробляти більше, але в результаті дуже важко давалась робота, я просрочувала дедлайни, часто хворіла і погано почувалась. Врешті я прийшла до розуміння що багато працювати в нинішній ситуації не можу та ніби змирилася з тим що маю крихітні доходи, а в основному сім'ю забезпечує чоловік.
Мені не дуже подобається бідне життя, але в принципі якийсь час так пожити я можу, тому що основна цінність для мене зараз це могти приділити достатньо уваги дітям, поки вони зростають і я їм потрібна.
З іншого боку морально важко в такій ситуації, я практично весь час без гривні в кишені і на картці, це стресово, і мабуть безвідповідально. Звичайно це обмежує, я не можу піти куди хочу, робити що хочу, повести дітей куди вони хочуть. Це для мене відкриття, що я можу жити і так. І якщо це тимчасові труднощі то нормально, але бачу що ситуація затягнулась.
Влітку я захотіла поїхати в інше місто до сестри в гості. Чоловік сказав що немає на це грошей, але я дуже хотіла бо ми безвилазно вдома цілий рік. Я наполягла і випросила щоб він позичив мені кошти, і ще деяку суму позичила в сестри, розраховуючи на те що з початком осені діти будуть вчитися а я зможу більше заробити і повернути. Поїздка мене розчарувала, але це теж було гарним уроком. В результаті в першу чергу в осінь я за зароблені кошти докуповувала що треба дітям для навчання та вкладалась в ремонт кімнати для старшого. До кінця місяця я повинна повернути борги, як домовлялись. Але ніякого ентузіазму для того щоб зробити, заробити, справитись. Я не можу зібрати себе докупи і зробити більше, ніж мінімум який я повинна по дому і дітям. Мене гнітить почуття несправедливості – чому на мені купа справ по дому і по догляду за дітьми, чому коли хтось хворіє, то я з дітьми, на канікулах теж я, коли чоловік у відрядженні то все на мені, але при цьому всьому я ще повинна заробляти. Розумію, він теж старається, але...
Питання від: ; Вік: 28
Доповнення від автора
Я хочу впоратися і вчасно повернути борги. Я хочу справитися. Зрозуміла що краще наступного разу не позичати. Але просто на той момент я відчула себе загнаною в кут, що чоловік до своїх родичів скільки хоче їздить, час з друзями проводить, а для мене нема. Хоча я все літо за дітьми доглядала, за домом, дбала про чоловіка.
Я не хочу бути фінансово залежною, з іншого боку я не хочу в цей період ставити роботу на перше місце заради заробітку та відкинути дітей. Напевно це не відповідально, покладатися фінансово на чоловіка. Хоча я дуже багато роблю справ по дому, для дітей і для чоловіка, щоб всім було комфортно. Але ми про таке не домовлялись – чоловік хотів щоб я теж заробляла. А я не справляюсь. Здається, я витрачаю купу енергії, щоб стримати злість на нього через почуття несправедливості, бо не хочу посваритися. Хоча я сумніваюся, чи несправедливо насправді. Я не справляюсь. Що можна змінити?

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня, Асса!
цитата:
Що можна змінити?
Найперше - це розібратись в природі Вашого бунту. І, звичайно, у Ваших можливостях.
цитата:
ВНУТРІШНІЙ БУНТ
Здається, зрозуміло, проти кого і проти чого Ваш бунт
цитата:
я витрачаю купу енергії, щоб стримати злість на нього через почуття несправедливості, бо не хочу посваритися.
У мене питання, хто, окрім Вас, в курсі того, що бунт відбувається???
Йдемо далі. Написали "не хочу посваритись."
А хіба сварка неминуча і вона є ЄДИНИМ вигаданим людством способом вирішувати проблеми/непорозуміння та шукати прийнятні рішення?
Невже законом України вже заборонили діалог між дружиною та чоловіком?!
цитата:
Але просто на той момент я відчула себе загнаною в кут, що чоловік до своїх родичів скільки хоче їздить, час з друзями проводить, а для мене нема.
Виходить, Ви схильні терпіти і накопичувати невдоволення. А чому так? Хто Вас привчив до такої манери поведінки?
Тому, враховуючи усе вище зазначене, пропоную спочатку вирішити для себе, які зміни були б для Вас бажаними?
- по лінії фінансів
- по лінії відносин
- по лінії прав і обов'язків між вами
- ...
Відредаговано автором 03-10-2023 16:55:34
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Асса, щоб обговорити з чоловіком те, що Вам не подобається, не обов'язково сваритися.
Хоча зрозуміло, що якщо Ви так довго накопичуєте емоції, то стриматись все важче і важче.
Які закони діють в вашій родині вирішуєте тільки Ви вдвох.
І якщо Ви будете мовчати про те, що Вас не влаштовує, про те, що Вам важко, то ніхто це питання і не порушить.
Це ваша задача, давати зворотній зв'язок чоловікові.
Щодо того, що Ви забагато на себе повісили і тепер відчуваєте, що не в змозі це витягти- тут питання звідки таке внутрішнє зобов'язання взялось, чому вважали що саме так потрібно було ? Це добре було б опрацювати з психологом індивідуально.
Тепер, коли Ви побачили, що це "не працює(бо сил не вистачає, бо несправедливо), чи не можна переглянути первинну домовленість із чоловіком?
психолог онлайн
Доброе Утро!
Вот тут причина вашей проблемы -
"я відчула себе загнаною в кут, що чоловік до своїх родичів скільки хоче їздить, час з друзями проводить, а для мене нема."
Ваш муж многое себе позволяет - и поездки и друзей.
А на вас свалил все остальные обязанности - дом, детей.
И мало того хочет, чтоб при всем этом вы еще работали.
И конечно вы правы - это Несправедливо!
Потому вам и тяжело... не выдерживаете... сил много на все уходит.
А помощи почти нет от мужа.
Вот сами же и ответили на свой вопрос -
"Здається, я витрачаю купу енергії, щоб стримати злість на нього через почуття несправедливості, бо не хочу посваритися."
Нужно не сдерживаться - а взять и поговорить с мужем откровенно и серьезно.
Сказать ему как есть, что вы устали, что так нечестно, что все на вас... и дом и дети и работа.
И что ему можно все ... а вам получается запреты, рамки.
На это он наверняка скажет - " милая я ж работаю. Деньги тебе приношу!"
И вот тут - вам надо кардинально, менять свою жизнь и свой график.
Больше вкладываться в себя, в отдых, приделять внимание себе.
Себя ставить на первое место! Да! ( а не детей и мужа)
Если хотите выйти с этой ситуации - вкладываться в свое развитие.
Проанализировать - почему не получается по работе - заработать.
Может чтото надо улучшить, доработать, или подход в работе поменять.
Или вообще сменить работу.
Кем вы работаете?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що можна змінити?
Вы можете изменить только себя и/или свое отношение.
Поэтому если
цитата:
не дуже подобається бідне життя
то вам надо решать вопрос с финансами, то есть искать более оплачиваемую работу.
Потому что вашего мужа все устраивает и он точно ничего делать не будет.