як бути
Дружина працює тамадою та вокал на весіллях. Дружині подарував випивший чоловік шоколадку (мені здалось не просто так) на наступний день вона відкрила та поділила її порівну, я сказав що мені такого не потрібно вона сказала як хочеш в цьому нема ні яких проблем ти собі щось придумав забрала мою частину і з'їла. це норм чи я придираюсь.
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Доброе Утро!
Есть пару вопросов.
1. Как давно она работает на этой работе?
2. Когда женились на ней, знали о ее профессии?
3. Были ли еще случаи - когда чужие мужчины придиляли к ней внимание?
( как вы реагировали?)
4. Всегда ли жена - так слегка, равнодушно - реагирует на ваши ревностные вопросы или намеки?
Объясняла ли она свои мысли и чувства по этой ситуации ( если они были ранее) ???
5. Говорили ли вы откровенно, что вам не приятны шоколадки, цветы еще чтото от чужих мужчин?
Ну и надо понимать - что тамада это публичная работа - всегда на веду с людьми.
Да еще всегда там своя атмосфера особенная - (пьянки гулянки) -
и конечно раз женщина, тамада певица - на нее в любом случаи будут смотреть все гости
( в том числе и мужчины)
Это вы понимаете и принимаете?
Ну и тут важно - чтоб ваша жена правильно, тоже понимала - что вы же не железный - всевремя равнодушно все терпеть - (все знаки внимания чужих пьяных мужчин и т д.)
Должна учитывать контекст и особенности своей работы.
И вовремя вам просто правильно все объяснять и честно.
Тут важна честность! Тогда домыслов и сомнений у вас не будет.
Ну и наверное, если ей и подарил мужчина шоколадку на работе - в знак симпатии, или признания,
или благодарности ( разные причины могут быть)
то ей как жене, лучше вам про это каждый раз не рассказывать, или не показывать эти шоколадки.
Ну или сказать - что просто отблагодарили на работе - но не делать акцент на мужчинах.
Вот осознает ли она это??... не знаю. Это уже вопросы к ней.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Наталия Горская
Добрий ранок!
цитата:
Дружині подарував випивший чоловік шоколадку (мені здалось не просто так) на наступний день вона відкрила та поділила її порівну
Що їй, по-вашому, потрібно було відмовитись і шоколадку не брати або викинути, щоби Ви не хвилювались? Ваш варіант який?
цитата:
я сказав що мені такого не потрібно
Так, Вам не потрібно, бо, ймовірно, Ви вбачаєте в дарунку шоколадки що ...? Правильно, погодження дружини на флірт з боку чоловіків, а, може, й зраду.
І давно у Вас такі підозри?
цитата:
вона сказала як хочеш в цьому нема ні яких проблем ти собі щось придумав забрала мою частину і з'їла.
Ось. Вона саме так дивиться і сприймає ситуацію. Між іншим, має право. Невже Ви хотіли, щоби дружина без вини виправдовувалась, у чомусь Вас запевняла?
цитата:
це норм чи я придираюсь.
Якщо довіри до неї нема, то Вас будуть змушувати ревнувати будь-які речі. Приміром, чийсь погляд, приязне ставлення, запрошення на танець і тому подібне. Йдучи цим шляхом, можна з глузду з'їхати і довести до розлучення.
Не можу не спитати, що з Вашою самооцінкою і впененістю в собі?
Доповнення від автора
1. 5+ год
2. Одружувалися 20 років на зад тоді знав що вона Вокаліст, все пройшли разом, так знав!
3. Ну як не без цього, так були. по началу ревнував потім звик тай поводів не було або не помічав (давала мені почуття що я на першому місці ) а потім бац! ;) і я з психологом спілкуюсь, з нею не можу зразу штики
4. Зразу починає , о боже знову все почалося .типу (в кого хоч спитай тут нема нічого поганого в тому що я зробила ) ітд ітп втому духі
5.Ну квіти не дарують на банкетах. в основному кошти, солодощі, спиртні напої. то все якось виглядало для мене норм. неї така професія,
мене цей випадок смутив, почав червячок мене їси це жах! поговорити з нею не можу не хочу конфліктів, сім'я це все
походу вона вже все вирішила походу "осознания", а я ні
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350994 для Ірина Миколенко
Доповнення від автора 1. 5+ год 2. Одружувалися 20 років на зад тоді знав що вона Вокаліст, все пройшли разом, так знав! 3. Ну як не без цього, так були. по началу ревнував потім звик тай поводів не було або не помічав (давала мені почуття що я на першому місці ) а потім бац! ;) і я з психологом спілкуюсь, з нею не можу зразу штики 4. Зразу починає , о боже знову все почалося .типу (в кого хоч спитай тут нема нічого поганого в тому що я зробила ) ітд ітп втому духі 5.Ну квіти не дарують на банкетах. в основному кошти, солодощі, спиртні напої. то все якось виглядало для мене норм. неї така професія, мене цей випадок смутив, почав червячок мене їси це жах! поговорити з нею не можу не хочу конфліктів, сім'я це все походу вона вже все вирішила походу "осознания", а я ні
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=58791 Як позбутися страху близькості не знаючи його джерело
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350995 для Владимир Анатольевич
1.Віддати дітям, викинути,. як підходить випивший чоловік то в її професії краще посміхнутись та взяти шоколадку (типу уникнути конфлікту)
2. так я з вами згоден, я так і відчував себе думок було багато в той час (що тут коїться в загалі) в моїх баченнях я побачив це як "наступного разу щоб щей квіти подарував а там побачим"
3. Аж дихати стало важко
4. Та вже почалось, в дурку не хо, розлучатись не варіант вже 20 років разом, двоє дітей. Що це все моя самооцінка винна? чи як? а якщо самооцінка була б в мене висока як би я реагував би на це все?
психолог онлайн
Доброго дня. Якщо формувати враження з описаного Вами, шоколадка то просто шоколадка. Такий жест може не мати нічого більше, особливо враховуючи контекст - алкоголь, весілля, атмосфера загалом. Та і до виконавців часто звертаються з подібнми жестами, не маючи на увазі нічого більше.
Але, навіть якщо той чоловік і хотів цією шоколадкою чи привернути увагу чи залицятись, важливо ставлення до цього Вашої дружини. Вона і Ви не можете вгадати наміри іншої людини, але якщо дружина відноситься до цього просто як до випадкового компліменту, то для неї так і є. Тим паче, з Ваших слів видається, що відповіді на цей комплімент від неї не було.
Проте, якщо це так Вас хвилює досі, можна про це поговорити не у формі конфлікту і претензії, а з позиції того, що Вам було б приємніше, якби вона від таких жестів відмовлялась. Висловити свої переживання але не звинувачувати її.
Також, жінки схильні приймати жести уваги від інших для підняття самопочуття, самооцінки, щоб відчувати себе красивіше, привабливіше і т.д. Особливо, коли отримують мало такої уваги від свого партнера. Тому як варіант, можете подумати чи достатньо романтичної уваги приділяєте дружині.
психолог онлайн
Наталия Горская
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Що це все моя самооцінка винна? чи як? а якщо самооцінка була б в мене висока як би я реагував би на це все?
Звісно, самооцінка значною мірою формує поведінку. Та не лише вона. Важливі також Ваші погляди на шлюб, на межі допустимого між чоловіком і жінкою. Окрім того, позначається попередній досвід стосунків у поєднанні з прикладом батьківської сім'ї.
Низька самооцінка породжує страхи. Іноді на пустому місці, тобто безпідставні. Через зовнішні прояви таких речей часто й густо знищується довіра. А врешті-решт можуть руйнуватись і стосунки.
Аби не допустити незворотнього, люди звертаються по допомогу до психологів. І Ви так само маєте таку можливість. Тільки варто наважитись на індивідуальну зустріч. В цей час особливо в нагоді онлайн зустрічі.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добавлю -
Вы написали
"мене цей випадок смутив, почав червячок мене їси це жах! поговорити з нею не можу не хочу конфліктів, сім'я це все"
А можете, более подробно описать этого червячка? какие именно мысли? ( если можно)
Смотрите - вы живете с человеком - который слегка, специфический в силу профессии.
(Всегда будет внимание, всегда будут мужчины вокруг.)
И такие люди - они привыкли быть в центре внимания. И им тяжело оправдываться. ( звезды и т д)
Это нужен высокий уровень осознанности у человека - чтоб он понимал все эти нюансы.
Потому ваша жена и уходит от разговора - включает равнодушие.
Плюс если, вы ее часто ревнуете, то она видимо уже устала объясняться - даже за шоколадку... тоже можно понять.
Как выше, написали вам коллеги - если вы ревнивый, то вы любой повод найдете.
Это ваша особенность характера психики, темперамента - ревность.
И жена зная это - что вы ее ревнуете - со своей стороны разумным будет - вас лишний раз на ревность не провоцировать. Просто не рассказывать про мужчин на работе и их подарки.
Опять же вы ревнивый - а выбрали женщину певицу - она всегда среди публики - то есть как мотылек на огонь...
Вы еще - одну фразу сказали важную -
"по началу ревнував потім звик тай поводів не було або не помічав (давала мені почуття що я на першому місці )"
Проблема в этом! Вы перестали чувствовать, что вы для нее на первом месте!
Что неважно, сколько там вокруг нее мужчин вертеться...
А самый главный - для нее, всеравно вы! "Я для нее лучший мужчина и желанный!"
Вот видимо это чувство утратилось... либо из за того, что давно вы уже вместе - 20 лет не мало.
Либо уже приелось чтото в отношениях... (и конфликты, споры - разочарование)
либо она вам перестала давать это чувство! Как следствие всех этих причин.
А это чувство - что я главный для женщины! Для мужчины очень важно! Это его самооценка!
К тому же, вам и так не просто - в силу ее профессии многие нюансы терпеть, как вы уже сказали.
И всегда как бы - тянутся до уровня, лучшего мужчины для нее... ( она же певица )
И вот она перестала вам это ощущение подтверждать! Именно подтверждать!
"Что да, ты у меня самый лучший! И других мне не надо!"
Вот тут то, и началась - ревность расти как на дрожжях... тут просто одной шоколадки хватит - чтоб вспыхнул пожар...
Проблема глубже, чем просто ревность ваша... ревность это уже следствие...
а причина, то что утратили близость с друг другом! Нет уже того огня и значимости друг для друга... а есть рутина и привычка скорее всего.
И еще, важно - а кем вы работаете? Есть ли у вас самореализация по профессии?
Довольны ли вы своим развитием в работе? Успехом в работе и т д?
Видь когда мужчина развивается в работе и в социуме - у него и уверенность в себе увеличивается, и самооценка не шатается. Он и так знает - что он классный!
Но еще важно - чтоб и его женщина или жена этот успех замечала и признавала - или его достижения.
А не только свои успехи мужу показывала или сообщала. ( что опять же свойственно публичным людям )
Но это вот - все надо на личной консультации, и вам и ей с психологом разобрать - кто работает с парами - такой психолог нужен.
психолог онлайн
А як вважаєте, чому саме зараз Вас це торкнуло?
Ніби вже все пройшли разом, до всього звикли, і от знов?
Чи є якісь інші сторони в стосунках, які змінились, або ж почали хвилювати?
Ще такий момент.
А якби те, що дружина взяла ту шоколадку ніхто крім Вас не бачив, ваше самовідчуття було б іншим?
От тільки Ви, дружина та той гість.
Просто тут може ще "працювати " певне "а що люди скажуть ".
Наприклад, якщо Ви вже до цього звикли, але Вас сильно хвилює думка оточуючих (або важливих для Вас людей).
І може виникнути відчуття "вони подумали, що моя дружина веде себе, як заманеться, а я все терплю ".
Як щодо такого моменту у Вас відчуття?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351020 для Наталия Горская
Ще такий момент. А якби те, що дружина взяла ту шоколадку ніхто крім Вас не бачив, ваше самовідчуття було б іншим? От тільки Ви, дружина та той гість.
Ні! це нічого б не змінило
почитавши коментарі та поради ваших колег я, напевно зрозумів що проблема все таки в мені та в моєї самооцінці, "ну я хочу сказати це те ще задоволення дивитись як твоя дружина їсть в (даному випадку) солодощі подаровані з підтекстом "
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=58791#latestData Як позбутися страху близькості не знаючи його джерело
психолог онлайн
Ну підтекст же цей не дружини.
Чи Ви хотіли б контролювати всіх, хто оточує дружину?
психолог онлайн
цитата:
я хочу сказати це те ще задоволення дивитись як твоя дружина їсть в (даному випадку) солодощі подаровані з підтекстом
Подаровані з підтекстом? З яким?
І де Ви взяли цей підтекст? Чули слова цього чоловіка? Чи з власної уяви-фантазії?
цитата:
Дружині подарував випивший чоловік шоколадку (мені здалось не просто так)
З чого Вам здалось?
І в цілому, що з довірою до дружини? Вона є, чи її замало? А може взагалі немає?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351039 для Павел Леонидович
я там був присутній підчас цього дійства
психолог онлайн
цитата:
я там був присутній підчас цього дійства
У Вас талант не відповідати по суті питання і залишати БЕЗ відповіді важливе:
цитата:
Чули слова цього чоловіка? Чи з власної уяви-фантазії?
З чого Вам здалось?
З чого були зроблені висновки? Слова, міміка, поведінка? Конкретно і з фактами.
А це взагалі найголовніше:
цитата:
Якщо хочете допомоги - відповідайте на все і по суті. Інакше немає сенсу писати взагалі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351073 для Павел Леонидович
Вибачайте був зайнятий. відповів коротко не встиг
1.Так я там був, це відбувалося так. Дзвонить мені дружина приїдь забери мене та апаратуру , я приїхав зайшов в приміщення почав розбирати та складати речі, помітив чоловіка який не пристойно вів себе з дівчатами які прийшли до пару щось купити(обіймав, підхоплював на руки вгощав шоколадками так їх також вгощав) вони його відшили. потім він побачивши що артисти збираються виходити починає купувати шоколад, дівчата (дружина з напарницею) пішли до машини класти речі та чекати мене, я з речами підхожу до авто та складаю речі в багажник. чую по звукам що прийшов хтось до них і розпочав їх грузить та давати шоколадки, я підійшов до них, він побачивши мене зразу сказав що це їм за гарну працю не пам'ятаю як але він зрозумів що я її чоловік і перейшов на другий бік авто де сиділа колега дружини і він почав їй грузить (п'яна розмова) не могли його відправити на зад в приміщення бо він хотів проводити колегу до дому, а внеї чоловік ревнивий відшили з горем по полам тай поїхали по домам.
потім ви знаєте що там було дома мені стало неприємно (може потрібно було купити їй шоколадку замість тієї).
після розмови про те що це все я собі придумав і він просто хотів нам віддячити таким чином, пройшов деякий час місяця три-чотири, їдемо ми на інший заказ і тут напарниця пригадує як той чоловік до них та не тільки до них чіплявся, що щей зустріла знайому з тієїї компанії вона їй також казала що він не знав куди себе діти, отак це була з моєї точки зору. та зрозуміла що ляпнула зайвого та перевила тему.
2. я ревнивий походу, і казати про довіру тяжко, ну наприклад я їй кажу можеш не танцювати повільні танці з іншими, вона а що тут такого це норм всі танцюють, але мені це не подобається. можна і дальше продовжувати в такому русі, як сказав ваш колега Владимир Анатольевич Тарасенко що це "Низька самооцінка породжує страхи. Іноді на пустому місці, тобто безпідставні. Через зовнішні прояви таких речей часто й густо знищується довіра. А врешті-решт можуть руйнуватись і стосунки."
так що я чоловік ревнивий з низькою самооцінкою думаю що довіра є але її за мало останнім часом.
вибачте граматику школу з трудом закінчив :)
психолог онлайн
Так, може це були і залицяння, але дружина взяла ЛИШЕ шоколадку, а залицяння не прийняла. Вона легше ставиться до таких ситуацій. Ви ж вважаєте себе гіршим за когось і вважаєте, що дружина врешті решт вибере іншого, бо буде вважати його КРАЩИМ за Вас.
Хто привчив Вас порівнювати себе з іншими НЕ НА СВОЮ КОРИСТЬ?
З цим треба працювати на психотерапії.