Син копіює поведінку батька
Доброго дня, шановні психологи!
Потребую вашої допомоги. Швидше хотіла б отримати одноразову платну консультацію, на якій хотілось би отримати відповіді.
Коротко: чоловік-аб'юзер (психологічний - класична картина). Зараз знаходиться в ЗСУ. Я вдома з двома синами.
Без нього нам добре, повертається - життя перетворюється в мєсіво, так сказати. Старший син (8 років) почав копіювати поведінку чоловіка... Мені страшно на що може перетворитись наше життя. Розлучення поки не варіант через фінансові питання. Чи можливо маневрувати, щоб син не перетворився на токсика і не копіював ту поведінку?
Завтра чоловік їде і маю надію вирівняти стан дитини. До слова, батько його смикає по ділу і без.: типу не бігай, те, се, не ходи, не роби, роби те, дивись у очі мені і тд... поводить себе агресивно (емоційно).
Чи є надія, що син не виросте абюзером?
Запропонуйте, будь ласка, мені консультацію вартістю 700-800 гривень! Чекатиму з нетерпінням. Всім дякую.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Добрий вечір. Син копіює батька, бо батько авторитарний приклад,який син бачить і відчуває всі свої 8 рочків.
Ви хочете за одну зустріч з психологом хочете "виправити" сина чи вирішити питання насилля у сім'ї?
Я гадки не маю у чому абюз вашого чоловіка, і у чому проявляється схожість поведінки сина, але вам слід звернути на фон, в якому живете ви і ваші діти. Як би це не звучало, але ви зараз вибираєте терпіти насилля.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чи є надія, що син не виросте абюзером?
Если вы хотите, чтобы сын перестал
цитата:
копіювати поведінку чоловіка
вам придется учиться противостоять манипуляциям (абьюзу) вашего мужа.
Для этого вам надо будет убирать крючки, за которые он вас ловит (обычно это страхи, обиды и чувство вины), развивать уверенное (ассертивное) поведение и осваивать специальные приемы противостояния манипуляциям.
Это и поможет вам
цитата:
маневрувати, щоб син не перетворився на токсика і не копіював ту поведінку
Если вы хотите
цитата:
отримати одноразову платну консультацію, на якій хотілось би отримати відповіді
можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Mary!
цитата:
Без нього нам добре, повертається - життя перетворюється в мєсіво, так сказати. Мені страшно на що може перетворитись наше життя. Розлучення поки не варіант через фінансові питання. Чи можливо маневрувати, щоб син не перетворився на токсика і не копіював ту поведінку?
Психологічний тиск батька очевидно завеликий. Але ж він не вчора і не позавчора з'явився?
Вирівняти емоційний стан звісно зможете, проте повністю виправити шкоду, заподіяну чоловіком, навряд чи вийде. І що Ви маєте на увазі під "маневрувати"? Це як?
цитата:
Старший син (8 років) почав копіювати поведінку чоловіка...
І це природньо. А з кого ще йому брати приклад? Інших же, кращих варіантів поки що не має поряд. Бо це Ваша задача. Не його. А копіювання поведінки агресора трапляється досить часто, тому що здається дитині СИЛЬНОЮ, ПРАВИЛЬНОЮ позицією і таким чином син починає почувати і себе БІЛЬШ ВПЕВНЕНО - спрацьовує такий захистний психологічний механізм: ІДЕНТИФІКАЦІЯ З АГРЕСОРОМ.
цитата:
Чи є надія, що син не виросте абюзером?
Надія, звісно є, хоча трохи вже запізно. Дитина вже всмоктала в себе патерни поведінки батька.
І надія може реалізуватися ЛИШЕ при умові Вашого швидкого розлучення з чоловіком та знахолженням собі іншого чоловіка з нормальним, людяним ставленням до людей в цілому і дітей в особливості. Щоб у хлопця була можливість ВИБОРУ - хоча б між двома зразками: поведінкою батька та цього адекватного та людяного чоловіка.
Інакше, ніяких гарантій.
цитата:
Mary, за правилами сайту, психологи не мають права першими пропонувати свої послуги. Тому вибір спеціаліста Вам треба буде зробити самостійно.
Доповнення від автора
Величезне спасибі усім за відповідь!
Так, авжеж, я, як і всі "жертви" з самого початку вийшла заміж за чоловіка, який був токсичним, гойдав на емоційних качелях, використовува кнут і пряник, критикував, газлайтив... можливо, внаслідок цього і отримала системну хворобу (на основі психосоматики), та в даний час знаходжусь в ремісії, хотілось би, пожиттєвій.
Після того як пішов в зсу, його токсичність загострилась, або ж я відвикла і зрозуміла, що можна жити по другому, знаходитись в гармонійному щасливому стані.
На даний момент розлучення неможливе...по перше, бо він пішов добровольцем в зсу, і в цілому перебувємо поки нарізно. Він повністю фінансує родину (мене і синів), та все ж я теж працюю і маю певний (невеликий дуже по сучасним міркам) дохід. Планую робити фінансову подушку.
Зараз потребую підказок як маневрувати, тобто уникати гострих ситуацій.
А після повернення я думаю все вирішиться саме собою...розлученням.
Дякую усім психологам, що відповіли, я обрала необхідного мені спеціаліста!
Бажаю всім щастя, любові та миру в нашій коханій Україні!
психолог онлайн
Доброго дня!
С рассказанного вами... лучше всего вам думать - как поднять себя финансово ( без помощи отца детей - кроме алиментов )
Чтоб вы могли развестись и себя саму обеспечивать.
Чтоб уйти от мужчины, которого вы видимо уже не цените. И который так неуважительно относиться к своим же детям.
Вам самой надо к психологу. Поднимать свою самооценку.
И более детально разбирать, что вам мешает - стать самодостаточной женщиной?!
И что вас так держит с мужчиной такого агрессивного типа... (от которого у вас двое детей...)
и почему все еще от него не ушли?
(Вот это все к психологу. А уже потом разбирать вопрос сына и влияния отца на детей.)
психолог онлайн
Вітаю. Шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією.. Але я погоджуюся з колегами, важливо щоб ви змогли допомогти собі в першу чергу. Ви згадуєте, що вам стає легше вдвох - виходить що ви і самі відмічаєте цю потребу... Взагалі, окрім сина, чи є у вас близькі або друзі, які зможуть підтримувати вас у важкі хвилини? Дитина так чи інакше бере приклад з батьків, хоч вона і окрема людина, тому важливо самій прийти до більш-менш врівноваженого стану. Сил вам!