Що мені робити з цею проблемою, допоможіть будьласка
Добрий вечір, пробачте що так пізно, у мене виникла проблема, мені дуже соромно про неї говорити але вона мене дуже мучить.
Я часто займаюся мастурбацією з 17 років і при цьому переглядаю порно.
Недавно я займалась мастурбацією і натрапила на жахливе неприємне відео точніше точніше анімацію після цього я відчула збудження і процес розумієте чим закінчився, я злякалась я не знаю що робити я не мазахіст і не садіст мені не подобається страждання людей не подобається бдсм в мене не має фетешів і ніколи не було фантазій пов'язаних з жорстокістю в сексі і взагалі жорстокістю, я дуже боюся можливо це спричинив перегляд порно
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
Пробачте за помилки чи повторення слів це т9

психолог онлайн
Доброй ночи!
А какие у вас есть, еще интересы в жизни кроме порно?
Учеба работа? Музыка, книги, спорт, общение с друзьями?
Или вы только все внимание и энергию направляете в секс?
Энергию ж можно направлять в общение, в спорт, в творчество.
Очень хорошо сексуальную энергию направлять в творчество - любое какое по душе! Танцы, рисование, и тд
И тогда многое в жизни уравновесится. И не будет таких крайностей - как только круглосуточно просмотр порно.
Хотя секс в жизни тоже очень важен и естественен.
Но важен и баланс. Важно гармонично развиваться.
Доповнення від автора
Ні я не тільки переглядаю порно і мастурбую, я малюю дивлюсь фільми вчуся, гуляю з друзями, допомагаю батькам
Але це що сталось мене дуже бентежить і лякає, коли я почала думати копати в голові чому так сталося ,причина цього, то згадала що пару років тому в мене вже була така ситуація, напевно мозок блокує такі спогади....
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Надія Іванівна Шулюк
Ситуация с таким же БДСМ порно??
Возможно вам секс жесткий нравится на самом деле... ( как вариант) но вы этого естественно очень боитесь... Так как такого опыта, как я понимаю в реале у вас не было.
Это не значит, что вы садистка или мазахистка.
Просто вы еще очень юна и возможно, не совсем знаете себя как женщину и свои истинные желания в сексе. Со временем узнаете, не спешите с выводами. И не цепляйте на себя ярлыки... (извращенки или еще чтото такое...)
Накручиваете себя сильно...
Многим нравится жесткий секс и это не значит, что они сразу же садисты и т д. Тут как бы у всех свои вкусы. (Комуто жестко нравится, комуто нежно).
А возможно все что связанно с жестким сексом это действительно не ваше. И это тоже нормально.
От одного видео или нескольких такие вот выводы делать однозначные... это только саму себя пугать.
Відредаговано автором 09-08-2023 00:24:07
Доповнення від автора
Дякую вам!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Самам по собі мастурбація є способом задоволення сексуальних потреб. Нею займаються не лише молоді та самотні люди. Проте важливо усвідомлювати, наскільки вона вже стала замінником повноцінних інтимних стосунків з партнером? В вашому випадку як це виглядає?
Ви зазначили, що займаєтесь часто. Насправді часто - це скільки?
цитата:
Недавно я займалась мастурбацією і натрапила на жахливе неприємне відео точніше точніше анімацію після цього я відчула збудження і процес розумієте чим закінчився, я злякалась
Поясніть, будь ласка, чим, власне, закінчився процес? І чого саме ви злякались?
цитата:
я не знаю що робити я не мазахіст і не садіст мені не подобається страждання людей не подобається бдсм в мене не має фетешів і ніколи не було фантазій пов'язаних з жорстокістю в сексі і взагалі жорстокістю
Ви злякались і відчували себе розгубленою. Це зрозуміло. А не знаете, що робити з ЧИМ?
цитата:
я не тільки переглядаю порно і мастурбую, я малюю дивлюсь фільми вчуся, гуляю з друзями, допомагаю батькам
Тобто ваші інтереси різноманітні. Багато речей вам подобається. Ви не замкнені в собі, є стосунки з друзями, є допомога батькам. А що із, як то кажуть, особистим життям? У вас є досвід сексуальних стосунків?
Відредаговано автором 09-08-2023 10:14:33
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Надія Іванівна Шулюк
Добрый день!
цитата:
Мастурбация это естественный процесс для многих людей и это не должно Вас пугать. Вопрос в том, как часто Вы это делаете? Какая у Вас половая конституция, потому что она у всех людей разная, кому-то нужно много, а кому-то мало. Если я правильно поняла, то Вас больше напугала какая-то сцена, связанная с БДСМ. В сексуальной жизни разрешено все то, что не мешает другому и, если Вам это нравится, то следует поисследовать этот вопрос. Это не означает, что с Вами что-то не так. У каждого человека есть свои предпочтения в интимной жизни и это нормально. Возможно, что Вы просто еще не до конца изучили свою сексуальность, а находитесь на начальном пути. В таком случае Вы можете пойти на какие-то курсы по раскрытию сексуальности, где Вы можете больше узнать об этом.
Доповнення від автора
Сексуального досвіду в мене немає і партнера також...
Доповнення від автора
Займаюсь мастурбацією два рази на день, звичайний перегляд порно переріс в більш екстремальні відео, можливо це залежність від порно.
психолог онлайн
цитата:
Так, це залежність від порно. І не тільки, і не стільки. За допомогою маструбації Ви отримуєте задоволення, розрядку і уникнення повноцінних стосунків. Отже, репертуар засобів сексуального задоволення вкрай бідний. Напевно, розширити його заважають страхи з кимось зблизитись.
А й, справді, через що не маєте партнера чи партнерку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348763 для Владимир Анатольевич
В мене немає страху що до стосунків, просто ще не знайшла людини з якою б хотіла зблизитись
психолог онлайн
цитата:
Ну, немає, то й немає страху. А чи є бажання зустріти партнера?
Доповнення від автора
Так в мене є бажання зустріти партнера, і віддавати йому любов, піклуватися про нього або про неї
психолог онлайн
цитата:
Попрацюйте з психологом щодо вирішення виявлених проблем, зокрема, залежності від мастурбації. Вільна від залежностей і страхів людина зможе зустріти партнера і збудувати з ним гармонійні стосунки.
Доповнення від автора
Дякую вам!)