Що робити ,коли не впевнений у своїй оріентації
17 років, мене приваблюють хлопці. Раніше у мене був невдалі стосунки з дівчатами та проблемы з самооцінкою. мені страшно ,що мій інтерес не природній , а викликаний цими проблемами.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго вечора. Ваш вік це період експериментів, ви можете спробувати, якщо не сподобається повернутись до дівчат. Нічого поганого немає втому що дівчина з дівчиною зустрічається, або хлопець з хлопцем.
Є такі пари які все життя живуть, і горя не знають. Це все індивідуально, головне щоб вам було добре.
Все в вашій голові, рамки, якщо подобається хлопець спробуйте ці стосунки.
Поговоріть з психологом на повноцінній консультації.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Доброго часу доби!
цитата:
ЩО РОБИТИ ,КОЛИ НЕ ВПЕВНЕНИЙ У СВОЇЙ ОРІЕНТАЦІЇ
Не поспішати!!!
Особисто в вашій ситуації з того що Ви написали є 2 важливі моменти в тому визначені:
1 - тиск мумспільства.
На жаль, Ваше покоління зростає в дуже непростий ментально час, коли старі цінності зруйновані а нові не напрацьовані… Те, що раніше було природнім дружнім відношенням - сьогодні агресивно трактується як сексуальна поведінка. І байдуже, що до 25 років лобні долі мозку, які відповідають за прийняття ключових рішень ще не сформовані… Сьогодні маже з кожного утюга розказують, що в 13-16-20 років вже стовідсотково можна визначити свою сексуальну орієнтацію. Вибачте, але це брехня, яка не має під собою жодного валідного дослідження. Тому для Вас дуууже важливо не поспішати, щоб не помилитися. Не має значення яку орієнтацію Ви в результаті оберете, якщо це буде автентично для Вас, а не під тиском ЛГБТ пропаганди.
2 - травматичний досвід.
Те, про що Ви і написали. Дуже усвідомлено Ви підійшли досі і до цього питання. Зріло. І от саме з цим досвідом та самооцінкою краще б було розібратися разом з фахівцем.
А чим саме цей досвід був невдалим?
А що відчували до дівчат?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
ЩО РОБИТИ ,КОЛИ НЕ ВПЕВНЕНИЙ У СВОЇЙ ОРІЕНТАЦІЇ
Оптимально жити далі, прислухатись до себе і розбиратись з позначеним питанням. Розбиратись, звісно, еволюційно - з повагою і турботою про себе.
Вважаю, що буде корисною співпраця з психологом впродовж деякого проміжку часу.
Для чого? З'ясувати певні важливі питання і аспекти. Наприклад, спосіб виховання (включно з сексуальним) і ставлення до Вас в сім'ї?
Який приклад чоловічої поведінки давав батько?
Ваші перші стосунки?
цитата:
Раніше у мене був невдалі стосунки з дівчатами
Чому, на Ваш погляд, досвід виявися невдалим?
цитата:
проблемы з самооцінкою.
Що знею не так? І в чому це проявляється?
цитата:
мені страшно ,що мій інтерес не природній , а викликаний цими проблемами.
Цілком вірогідно, що саме так. Тому і варто попрацювати з психологом, аби вирішти проблему.