Як позбутися страху близькості не знаючи його джерело
Я дуже подобалась одному хлопцю,увага котрого мені була приємна,але я не хотіла мати щось більше дружніх стосунків. Після,він почав зустрічатися з однією дівчинкою і так вийшло, що у них нічого не склалося, але в період коли вони зустрічалися, я зрозуміла, що відчуваю ревнощі і симпатію до нього.Я повідомила його і це виявилось взаємно, тепер кожен раз коли він хоче зробити перші кроки,я відхиляюсь,хочу просто втекти,автоматично блокую почуття.Але розумію,що відштовхнувши цю людину,мої почуття повернуться.Мені просто страшно,я навіть не розумію,чого я боюся,і як мені це перебороти,коли я не знаю звідки це взялося,раніше такого не було.Я хочу бути з цей людиною поруч і збудувати гарні відносини,але що мені для цього треба зробити?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Здрастуйте. Вашу проблему треба розбирати на індивідуальній консультації з психологом, в форматі переписки цього не виявити.
Ви довіряєте цьому хлопцю? Вам важко зближуватись з людьми? Які відносини у вас з вашим батьком? Можливо у вас суворі батьки, і вони дали вам якісь установки. Типу:"хлопці погані", "хлопці обманюють"....
Всі ці питання треба розглядати на консультації, шукати причину, перше джерело від якого йде проблема. Я консультую людей з таким проблемами.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Мені просто страшно
цитата:
що мені для цього треба зробити?
Вам надо убрать страх близости и страх потери отношений, который скрывается за вашей ревностью.
Когда страхи уйдут, у вас появится уверенность и вера в свои силы.
Тогда вы и сможете осуществить то, что хотите -
цитата:
хочу бути з цей людиною поруч і збудувати гарні відносини
цитата:
я не знаю звідки це взялося
Все проблемы родом из детства - из детско-родительских отношений.
Поэтому корни ваших страхов надо искать там.
А работать со страхами надо здесь и сейчас, потому что они все находятся в будущем (в дне сегодняшнем страхов нет).
Поэтому если захотите изменить свою жизнь, обращайтесь. Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
Відредаговано автором 13-07-2023 08:29:39