Результати екзаменів
Старанно готувалася до цьогорічного екзамену (нмт). В результаті англ 29/32, математика 15/32, а українська мова 36/45. Не можу ніяк із цим змиритися, хочеться постійно плакати, адже це не мій результат. Так, математика завжди була моїм слабким місцем, але англійську розраховувала на 31-32, і Українську хоча б на 40. Бо пробні тести на такі бали і складала. Тепер відчуття, ніби рік життя просто в пусту був витрачений. Знаю, що це не велика проблема, бо я набагато страшніші проблеми аніж оцінки, але всеодно потребую допомоги, поради.
Питання від: ; Вік: 17
Доповнення від автора
Хоча останній місяць, коли вже не було дз і школи, і голова була свіжішою, я почала розуміти математику. Для себе, у мене був помітний прогрес. Чесно, старалась, і пізно лягала. Думала, що зможу сміло сказати, що математику розумію, а тепер мені здається, що я суцільне розчарування ::crying::

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день.
цитата:
але всеодно потребую допомоги, поради
Яку допомогу ви би хотіли отримати? Поради стосовно чого? Є хтось поруч з вами, з ким ви могли би проговорити, що з вами відбувається, хто може вас підтримати , допомогти, хтось з ваших рідних, близьких? Коли наші очікування не збігаються з реальністю, відчувати розчарування, засмучення - це нормально, хоч це не дуже приємно, м'яко кажучи 😏 І розмови про це з близькими людьми, які можуть вас вислухати, підтримати, підбадьорити, які можуть поділитися з подібним досвідом зі свого життя (так, у кожної людини знайдеться хоч одна подібна життєва історія🙂) - таке спілкування допоможе вам впоратися з вашими хвилюваннями і сумом, зможе поліпшити ваш стан і самопочуття.
цитата:
Тепер відчуття, ніби рік життя просто в пусту був витрачений.[/quote/
Чому в пусту? Ці результати дають вам право подавати документи на вступ (якщо ви планували це робити)?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345384 для Марина Дудник
Так, з рідних є. Але я не хочу їх цим турбувати. Вони кажуть, що я просто перфікціоніст, і мені завжди буде хотітися кращого, ніж є.
Мені просто треба прийняти склавшуся ситуацію, а я не можу ніяк. Мені здається, що так багато вчитися і отримати такі результати, значить я не дуже розумна
психолог онлайн
Дякую вам з уточнення 🙂
цитата:
Мені просто треба прийняти склавшуся ситуацію, а я не можу ніяк.
цитата:
Мені здається, що так багато вчитися і отримати такі результати, значить я не дуже розумна
[/quote]
Це дійсно схоже на запит до консультації психолога. Але ми маємо вікові обмеження, нажаль не можемо надавати допомогу без дозволу батьків, якщо людині ще нема 18 років, навіть тут, на форумі😔. Якщо ви не хочете глибоко залучати ваших рідних в те що ви зараз переживаєте, але маєте потребу і хочете щось робити щоб змінити своє самопочуття, своє самосприйняття, навчитися бачити в своїх життєвих розчаруваннях і помилках - свій важний унікальний досвід, якій дає людині змогу рости і розвиватися, то можливо ви можете заручитися підтримкою батьків і звернутися за консультацією до психолога, де в підтримуючий, без оцінуючий,в безпечній атмосфері у вас буде змога пропрацювати все це зі спеціалістом?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
В результаті англ 29/32, математика 15/32, а українська мова 36/45.
Вы определились с учебным заведением, в котором хотите учиться?
Этих баллов хватит, чтобы поступить на желаемую специальность?