Компульсивні переїдання. Аутоагресія
Турбують постійні компульсивні переїдання. Я не можу зосередитися ні на одній справі, мені наче нічого не цікаво окрім їжі. Коли мені сумно, скучно, я їм, або починаю шукати що «подерти» на тілі (прищі, навіть якшо їх нема, нігті, кутикула, рани). Я з дитинства любила поїсти і часто нишком могла красти їжу, поки мама не бачить. Потім виросла, у 16 зі мною сталась перша дієта. А у 18 «серйозна» дієта, коли я схудла на 20 кг і дізналась, що таке рпп. Після того я постіной рахую калорії, то худну на 10кг, то знову набираю. Я постійно думаю про їжу. Бувають періоди коли мені краще, це коли я худну, тоді я дуже змотивована, займаюсь спортом, правильно харчуюсь і здається що вже ніколи не повернусь у стан переїдань, але це трапляється знову і знову, як тільки я хоч трішки розслабяюсь. Для мене не існує золотої середини.
Я пробувала звертатись до психолога, але теорія(чи не теорія), що мені потрібно їсти усе і нічого собі не забороняти, мені не підходить. Я не можу прийняти цю думку. У мене є певні стандарти краси в моїй голові і я не можу від них відмовитись. Я хочу гарно виглядати, але не страждати компульсивними переїданнями.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго дня, тут потрібно зясувати, що для вас означає їжа і як вона впливає на ваш емоційний стан.
Укі важливі потреби ви закриваєте переїданням ?
Практика усвідомлення своїх потреб - протягом дня задаєм собі такі питання:
1.Що я зараз відчуваю в тілі? (Фокус уваги на різні тілесні відчуття?
2.Який мій емоційний стан?
(Фокус уваги на почуття, настрій, емоціі, думки)
3.Що я зараз хочу?
( якась їжа, вода, сходити в туалет, розімнятись, прогулятись і т.д)
Практика усвідомлення емоційних станів при переїданні:
Щоразу, коли у вас виникає бажання щось поїсти, ставимо собі три запитання і відчуваємо своє тіло.
1. що я відчуваю в тілі, коли я збираюся щось поїсти? Зверніть увагу на всі відчуття і дозвольте їх собі відчути!
2. як змінюється мій стан і відчуття в тілі в процесі самого вживання іжі?
3. Як я себе почуваю, коли переїла?
Назвіть себе одним словом, прикметником.
Просто спостерігаємо як змінюються відчуття в тілі,без оцінок та інтерпретацій!
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Регіна Яценко
цитата:
Їжа тут взагалі ні до чого. Так як і краса у вашому розумінні стандарту.
Проблема в тому, що ви себе будь-якою не сприймаєте. Підкреслюю, будь-якою, з тією вагою, з іншою, з меншою - немає різниці!!!
Від цього постійним фоном є тривога і нелюбов до себе, яку знову ж таки треба постійно глушити їжею і аутоагресією, тобто завдати собі болю. Карати себе.
Тому питання - за що карати?
Відредаговано автором 12-07-2023 15:40:28
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Згодна з колегою, що їжа тут ні до чого. Треба розбиратися в особливостях Вашої особистості і в тій емоційній напрузі. яку Ви відчуваєте.
А переїдання - це вже наслідок ваших внутрішньоособистісних конфліктів. з якими потрібно попрацювати психологу.
психолог онлайн
Добрий день. Безсумнівно ваша історія запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом,де ви будете досліджувати ваші відносини з їжею, і що вони віддзеркалюють /компенсують у вашому реальному житті та відношенні до себе.
психолог онлайн
Доброго дня. З вашого допису видно, що ви тривожна , Рхп, можливо є і порушення образу тіла. Для таких людей робота з психотерапевтом має бути тривалою і постійною.
Якщо ви не спрацювалися з попереднім психологом, варто плшукати іншого. Саме такого, який працює з вашим запитом .
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
дізналась, що таке рпп
РПП - это расстройство, то есть заболевание, которое надо лечить, в первую очередь, у психиатра, с помощью медикаментов.
Дополнительно необходимо проконсультироваться у гинеколога, эндокринолога, гастроэнтеролога и диетолога.
И только после этого всего обращаться за помощью к психологам.
Навязчивые действия (компульсии) -
цитата:
«подерти» на тілі (прищі, навіть якшо їх нема, нігті, кутикула, рани)
также могут являться симптомами психического расстройства (или расстройства личности).
Вы были у врача?
Каких специалистов вы посещали?