Залежний чоловік
Доброго дня, ми з чоловіком раніше звертались вже до психолога.
Він не бачить нічого такого в тому щоб покурити травку,але для мене це табу.Ми працювали з психологом і він говорив що кине назавжди і що сім'я важливіша і дорожча і ТД,але як виявилося то все пусті слова.Минулого разу як я про це дізналася то в мене був певно якийсь нервовий зрив.Я просто плакала днями нічого не їла,але у мене є маленький син про якого треба піклуватися.
Чоловік теж говорив ради мене ради сина покине і ТД....але все не так!В мене немає друзів,підтримки ,а тільки синочок.Як мені жити далі? Я фінансово залежу від чоловіка так як дитина до року і я весь час сижу дома . Якби не цей фактор я б точно з'їхала і не бачила б його брехливе лице.А так чоловік запропонував щоб ми жили з ним по різним кімнатам
Що він готовий забезпечувати нас як і раніше, навіть мене,але я нікому нічого не розказую і він бачить малого.Я погодилася,але не уявляю як мені жити? Як сусіди по квартирі,але ж це неможливо.Як мені діяти? Банально я не знаю як жити 😢і що робити далі.Я розумію що продовжувати шлюб немає сенсу бо я готова на жертви заради своєї сім'ї,а от чоловік навіть не виправдовується . Йому простіше нас просто забезпечувати і все аніж полікуватися наприклад
Питання від: ; Вік: 24
Доповнення від автора
Пройшло 4 місяці і він знову почав курити траву!

психолог онлайн
Здравствуйте!
"Він не бачить нічого такого в тому щоб покурити травку" у Вашего мужа есть зависимость, таким образом он может снимать тревогу, это бессознательно происходит, и чтобы перестать ее курить это не так просто, отнимая одно, человеку нужно дать, что-то другое, а это путь в терапию индивидуальную для него!
психолог онлайн
Доброго дня!
Як мені діяти? Банально я не знаю як жити 😢і що робити далі
Працювати над своєю співзалежністю.
В індивідуальній терапії з психологом, читати книги на цю тему, наприклад Уайнхолдів "Визволення від співзалежності", звертатися за допомогою на групи, розказувати про свою проблему. Напишіть мені в приватні, можу додати вас в групу для співзалежних. Хто може підтримувати вас з близьких людей?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня. Вам потрібна допомога спеціаліста, щоб вийти з співзалежних стосунків. Самотужки це зробити досить складно. Поки що присвячуйте час собі і дитині, своїм інтересам, заняттям,намагайтеся не контролювати чоловіка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346641 для Ирина Николаевна
Є подруга,вона старша за мене.
І вона мені як мама.Підтримує,але у фінансовому плані поки я нічого не можу вдіяти.Раніше я працювала в колл центрі,але так як дитині року навіть нема і він від мене залежить( годування на) тільки зі мною він себе спокійно відчуває
Тому я не можу навіть на підробіток підти,на жаль.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346639 для Юлия Витальевна
Є подруга,вона старша за мене.
Тому я не можу навіть на підробіток підти,на жаль.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346639 для Юлия Витальевна
Скажіть, будь ласка, чи можна якось йому допомогти? Я все одно люблю його. І якась надія в серці все одно лишається. Хоча може і дарма.
Чи взагалі не варто щось робити поки він сам не захоче це змінити .
Просто я думаю що йому якраз буде Ок так жити
Нічого не міняється ,ну майже
Бачить мене,дитину,але + воля ,свобода.можна іти гуляти з друзями і ТД ,а не допомагати в биту і ТД.
психолог онлайн
Доброго дня
Сумна ситуація, особливо враховуючи, що в сімʼї є маленька дитина.
Скажіть, буд ласка, якої допомоги ви очікуєте тут на сайті? Як вам діяти, щоб що?
Ваша розповідь про чоловіка нагадала мені анекдот:
- хтось з ваших родичів чи друзів страждає від алкоголізму?
- ні, ніхто не страждає, всім подобається.
Думаю, справа в тому, що і ваш чоловік не страждає від марихуани, то ви страждаєте. Його все влаштовує, тому малоймовірно, що він збирається щось змінювати. Допомагати можна тому, хто сам працює, а не тому, хто не визнає проблеми і опирається змінам. В даній ситуації, швидше, це ви більше потребуєте допомоги.
Мабуть, його влаштовує теперішня ситуація. Він би хотів курити і мати сімʼю одночасно є. Але якщо йде мова про вибір, то вибирає не сімʼю.
Це залежність і позбутися її мега важко, потрібна сильна мотивація та допомога спеціалістів. А мотивації немає.
Скажіть, буд ласка, що саме в залежності чоловіка вас ранить найбільше? Він вас якось ображає, коли під впливом чи боїтеся за приклад для дитини чи щось інше?
Погоджуюсь з колегами, що вам було б добре попрацювати з психологом на тему співзалежних стосунків.
Відредаговано автором 11-07-2023 17:56:02
психолог онлайн
Скажіть, будь ласка, чи можна якось йому допомогти? Я все одно люблю його. І якась надія в серці все одно лишається." можно помочь если человек сам этого хочет, заставить невозможно, если он не заинтересован работать над собой.
Вы подумайте о себе, Вам необходимо обратится к психологу, т.к эта проблема тревожит именно Вас, и Вы очень сконцентрированы на ней! Вам сложно и тяжело от того,что не видите выхода другого.
Вы ведь выбрали этого мужчину, до замужества он тоже курил? Что поменялось за это время проживания? Были ли у Вас мысли, что Вы сможете его изменить?
Очень сложно взаимодействовать паре, когда ценности и взгляды расходятся!
Поэтому семейная терапия прекрасно, но было бы полезно каждому индивидуально поработать!
Коллега Выше писала, что может добавить Вас в группу созависимых людей, обратитесь, не игнорируйте, не оставляйте себя с удручающими мыслями, т.к. в них выхода нет, они одни и те же.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346666 для Соломія Лехіцька
По перше я хвилююся за його здоров'я,я боюсь за приклад для дитини.
Ні,він мене не ображає і ніколи за весь час навіть слова образливого не сказав.Але це для мене наркоман. Саме образливе напевно те що я можу все кинути заради сім'ї,а він ні(
Так,буду вдячна якщо додасте мене в ту группу
Доповнення від автора
Найбільше напевно мене ранить брехня! Мені в минулих відносинах брехали на постійній основі
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346686 для Юлия Витальевна
Дійсно я знала раніше що він курив,але думала що покинув
Але підозри були і вже бувши вагітною я зрозуміла що це не"раз спробував і рішив- фу ,воно того не варте"
Це дійсно велика проблема
І лише зараз я розумію що треба іти з цих відносин бо буде тільки гірше.
Якщо зараз для нього важливіше травка,а не ми з дитиною то наврядчи буде щось хороше з цього.
Підкажіть, будь ласка,до кого я маю звернутися щоб попрацювати індивідуально?
Доповнення від автора
Дійсно я знала раніше що він курив,але думала що покинув
Це дійсно велика проблема
психолог онлайн
"Підкажіть, будь ласка,до кого я маю звернутися щоб попрацювати індивідуально?" к психотерапевту, можете на сайте выбрать какой специалист понравится.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
йому якраз буде Ок так жити. Нічого не міняється, ну майже. Бачить мене, дитину, але + воля, свобода, можна іти гуляти з друзями і ТД, а не допомагати в биту і ТД.
Зачем вам такие отношения?
Вам некуда уйти от него? Что с вашими родителями? Они могут забрать вас к себе?
цитата:
чи можна якось йому допомогти?
цитата:
По перше я хвилююся за його здоров'я
Вам надо избавляться от своей созависимости и переключаться с него на себя.
Для этого вам понадобятся индивидуальные консультации.
цитата:
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.