Що мені робити?
У нас в гостях племінник 10 років,все було добре,але сьогодні моя дочка 5 років підійшла і сказала що не хоче з ним грати,бо він пхає свою піпі до її попи.Я не знаю що мені робити,і як реагувати
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Регіна Яценко
Анна Борисовна Королёва
Доброго дня.
Ви дійсно не знаєте що робити?..
Поговорити про цю ситуацію з батьками племінника, з самим племінником. Прямо і відверто. 10 років - достатньо свідомий вік. Окреслити червоні лінії, вказавши на неприпустимість такого і звісно відправити племінника до себе додому..
За життя, здоров'я, безпеку вашої дитини відповідальні тільки ви.
психолог онлайн
Доброго дня.
Ви дійсно не знаєте що робити?..
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Доброго часу доби!
Схоже Ви налякани та розгублені. Абсолютно підтримую поради колегі - вони дуже доречні.
Але у мене питання про Вас:
цитата:
Що мені робити?
Що Вас бентежить? Через що така розгубленість?
Відредаговано автором 30-05-2023 11:27:10
психолог онлайн
Ну, не можна їм далі гратися без нагляду, виходить так.
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю що мені робити,і як реагувати
Реагировать должны родители этого ребенка, а не вы.
Пусть они сами разговаривают со своим сыном.