Я не можу нормально жити,що мені робити?
Я 5 років був в стосунках с дівчиною,все було прекрасно було кохання,на початку війни вона виехали за кордон,і 4 місяці назад ми закінчили стосунки,всі 4 місяці я як аду,мені нічого не хочеться,я дуже запустив себе,мене кожну хвилину мучать спогади,я все одно пишу їй але вона відповідає дуже сухо,і рідко я розумію що це вже все.
Але відпусти не як не хочу,едине що я думаю,це накласти на себе руки,більше не якого виходу не можу знайти,від цієй болі, пустоти, самотності всередині.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день!
цитата:
Я НЕ МОЖУ НОРМАЛЬНО ЖИТИ,ЩО МЕНІ РОБИТИ?
цитата:
Співчуваю вам. Переживати розрив стосунків дуже боляче. Відпускати дівчину не хочете, проте вона цього і не потребує.
Отже, як можна зрозуміти, емоційно ви страждаєте... тому що пручаєтесь прийняттю реальності - дівчина не з вами. А від вас нічого не залежить. Це по відношенню до неї. Однак залежить по відношенню до себе(!)
Ви себе мусите витягнути з ями емоційної залежності і певного застрягання в переживаннях.
Повернути свої почуття собі. Подбати про себе. Заповнити порожнечу всередині...
Ви ж якось жили ще ДО зустрічі з дівчиною. Правда ж? Чимось займались. Мали друзів. Мали захоплення і жили власними сенсами. Невже усе це дівчина прихопила з собою? Я особисто в це не вірю.
психолог онлайн
Сочувствую, что война отобрала у вас любимую девушку.
Проживание утраты всегда болезненно, требует времени, поддержки, возможности выговориться.
Из того, как вы эту утрату сейчас проживаете, предположу, что вы склонны к созависимым отношениям. И тогда нет партнера - нет смысла в жизни, потому что вся жизнь была в партнере.
Если вы сейчас не проработаете эту тему, то в следующих отношениях повторится та же история. И даже если отношения не прервутся, то созависимость всегда портит отношения, доставляет массу дискомфорта, боли, болезненных переживаний.
Относительно самоубийства. Обратитесь к психиатру, возможно вам нужна медикаментозная помощь, а потом к психотерапевту, чтобы прожить утрату и поискать другие смыслы в жизни, ощутить свою ценность и интересы, помимо отношений.
Во-вторых, вы вот сейчас страдаете за девушкой, жить не хочется. Подумайте как вашим родителям будет, если вы решите не жить. Им с этой болью, которая в миллионы раз сильнее, жить дальше.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Скажіть, а це відчуття пустоти траплялося раніше? І під час цих стосунків, і ще до них?
Як і страх самотності? Як і суіцидальні думки? Було все це раніше?
Відчувається дещо більше, ніж просто втрата стосунків. Це як втрата чогось надцінного, що стало суттю життя. Ніби Ви втатили самого себе.
Найменше, що можна сказати про цей стан - це емоційна залежність, або навіть щось дещо більше - ПРО. Але треба перевіряти.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Для проживання горя (втрати) людині потрібен час.
Це дійсно так.
Існують певні стадії проживання втрати, про них можна прочитати в інтернеті, для розуміння того, що з Вами відбувається.
Можливо, Ви знаходитесь на стадії заперечення, коли не хочеться вірити в те, що це незворотньо.
Розрив стосунків-це дійсно боляче.
Часом здається, що таких стосунків більше вже ніколи не буде, що це було найкраще в житті.
Але ж чомусь вони закінчились.
Отже щось таки було не так.
Думаю, що ніякі з тих слів, що Ви чуєте, не знімуть ваш біль.
Але просто є сенс повірити, що ТАК БУДЕ НЕ ЗАВЖДИ.
Ваше Життя набагато більше, ніж одні стосунки, хоч і достатньо довгі.
Ви - набагато більше, ніж просто хлопець в парі з дівчиною.
Ви - людина, якій випав шанс Жити це Життя, про щось мріяти, щось відчувати, займатись тим, що цікаво та подобається, комусь допомогти, стати мудріше, сильніше внутрішньо.
Можливо зараз дуже важко мислити такими категоріями.
Але важливо потроху рухатись, крок за кроком.
В напрямку ДО СЕБЕ.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
все було прекрасно було кохання,на початку війни вона виехали за кордон,і 4 місяці назад ми закінчили стосунки,
Можливо в вас (іменно в вас) були хороші почуття, які ви називаєте коханням.
Однак, якщо ці почуття погасли в одного із вас за 4 місяці, то складно назвати це таким високим словом, як кохання.
Можливо це була закоханість, а дещо і звичка...
Все таки незрозуміло,що іменно сприяло такому швидкому завершенню кохання?
Нормальний продукт не швидко портиться-(висновки із життя)
цитата:
мене кожну хвилину мучать спогади,я все одно пишу їй але вона відповідає дуже сухо,і рідко я розумію що це вже все.
Ви залізли в самоїдство. В якому звинувачуєте себе і применшуєте свої чоловічі якості!
Це не все! Це лише початок іншого витка! І від того,ЯКИМ ви виявитеся на даному етапі, дуже багато залежатиме ваше майбутнє сімейне щастя і навіть ваша майбутня зустріч з іншими жінками і в тому числі і з тією, яка "відповідає сухо"
Постарайтеся не "підмочувати" її сухість своєю сльозливою мокротою!
Жінки(навіть бувші) не люблять тих хто жаліється і жаліє!А тим більше чіпляється за спідницю.
Залишайтеся Собою СПРАВЖНІМ, а не.......
цитата:
Життя перевіряє вас на СПРАВЖНІСТЬ!
Дизертирство перед життям НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ! Самоїдство і жалість мужності не збільшує!
Умей дарить ,умей терять
и при любой житейской стуже
умей спокойно повторять
ПРОРВУСЬ,бывало и похуже!
і ще......
В жизни всему уделяется место
рядом с Добром уживается Зло
если к другому уходит невеста
то неизвестно кому повезло!
Збережіть свої хороші спогади і почуття в душі
а біль заподіяну вам віддайте адресату.
Займіться ділом достойним вас!
Ви зумієте вийти міцнішим і зрілішим із цієї життєвої траншеї!
Попереду весна і воскресіння Христове!
В вашій Душі обов'язково візьме верх Світле і Гідне мужчини!
Віри і удачі!
Доповнення від автора
В мене не було нікого крім неї.
І немає,я ніколи не думав шо вона піде,і так станеться.
психолог онлайн
Тоді, можливо, Вам доведеться не йти до Себе, а відшукати Себе.
Оскільки Ви , можна сказати, що з Собою не знайомі.
Це досить цікаво, знайомитись з самим Собою.
Спробуйте записати про себе якомога більше відповідей на питання "що мені подобається ?"
І "що мені не подобається?"в житті.
психолог онлайн
В мене не було нікого крім неї.
І немає,я ніколи не думав шо вона піде,і так станеться.
Головне, щоб ВИ в Себе самого були!
психолог онлайн
Настало время найти себя, свой интерес в жизни.
Если ничего, никого нет кроме любимого, то это не про любовь, а про зависимость
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
але вона відповідає дуже сухо,і рідко
Если девушка отвечает вам, то следовательно, она (по какой-то причине) не закрыла отношения с вами.
Иначе вы бы уже давно были бы заблокированы.
Поэтому вместо того, чтобы думать о том, как
цитата:
накласти на себе руки
предлагаю вам подумать на тему того, как вы можете ее вернуть.
Тем более, что вы хотите быть с ней -
цитата:
відпусти не як не хочу
и кроме желания, у вас точно есть для этого возможности (как минимум, писать ей, а возможно и звонить) и вы способны совершать действия -
цитата:
я все одно пишу їй
Поэтому для достижения цели у вас есть все необходимые составляющие - "хочу", "могу" и "действую".
И следовательно, вы можете получить желаемый результат.
Просто вам надо понимать, как себя надо с ней вести и что и как ей писать (чтобы было так, как вы хотите).
И исходя из того, что в отношениях участвуют 2 человека - 50 на 50, то у вас точно есть ваши 50%, на которые вы что-либо можете сделать.
То есть ваш шанс - это 50%.
Думаю, что использовать его - это все же лучше, чем уходить в депрессию и думать о самоубийстве.
Тем более, что у вас сейчас все равно не будет ресурса самостоятельно заполнять пустоту внутри.
Поэтому если надумаете, обращайтесь, я работаю с такими запросами и могу вам помочь. На первой консультации вы получите план решения проблемы и первые варианты необходимых действий по возвращению вашей девушки.
психолог онлайн
Ви не відповіли на важливі запитання: чи траплялось щось схоже на цей стан раніше? Пустота, домки про самогубство тощо. Бо якщо було, то це означає, що Ви схильні до такого - а отже потребуєте психотерапії з психологом на постійній основі.