Низька самооцінка. Співзалежність. Тривога
Доброго дня. Постійно живу в тривозі.
Про мене: дуже низька самооцінка, невпевненість у собі.
Суть проблеми: ненавиджу чоловікового друга. Він його обожнює. Хоче постійно бачитись. Він знає, що я його на дух не переношу. Але повідомив, що йому з ним комфортно спілкуватись і дуже цікавий вінспіврозмовник. Чому я друга зненавиділа? 2 роки тому літом я була з дітьми в батьків. А він дозволяв собі до 2-3 ранку походеньки з другом. Тобто, коли мене немає поряд чоловік з ним втрачає береги. Про якісь зради не можу говорити. Доказів немає. Але самі розумієте, що все могло бути. В мене сформувався такий страх і ненависть до цього, що я тепер боюсь, щоб вони разом кудись виходили. В принципі чоловік про це знає, тому не зловживає. Вночі не ходять. Останній раз були на пів ночі в генделику двоє на його день народження(друга). Мене друг не кликав. Друг не женатий, має багато подруг. Я все розумом розумію: чоловік має право на власні кордони, обирати друга і т.д. , але самотужки не можу справитись із своєю емоцією. Внаслідок цього тривога, страх. Боюсь, що в цього друга в травні день народження і вони знову підуть десь на пів ночі. А підуть, чоловік мене не послухає. І піде. Бо він мені не забороняє виходити і проводити час із подругами. Чоловік взагалі мене не розуміє. Моментами мені здається, що зі мною дійсно щось не так. А, перевіряю чоловіка телефон. Дивлюсь, чи вони зізвонювались. Вчора, до речі, чоловік подзвонив йому і вони зустрічались і він це приховав від мене. Допоможіть мені, їде криша. Дякую.
Питання від: ; Вік: 35
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день!
цитата:
Допоможіть мені, їде криша. Дякую.
Співчуваю вам. Коли їде дах, це дійсно відчуття, яке ворогові не побажаєш. Тому варто розбиратись. Хтось подумає - розбиратись з другом вашого чоловіка і помилиться. Розбиратись зі справжніми вашими "ворогами": тим, що вже навели -
цитата:
НИЗЬКА САМООЦІНКА. СПІВЗАЛЕЖНІСТЬ. ТРИВОГА
, і тими, які грунтуються на попередніх. Вважаю, що це, передусім, страх втратити чоловіка, страх зради. Ну, і куди ж без ревнощів, хоча видимої підстави начебто немає - лише побоювання.
Крім того, потребує уваги не менш важливий аспект -
цитата:
Чоловік взагалі мене не розуміє.
В ньому читається бажання, аби чоловік САМ вирішив вашу проблему. Тобто перестав бачитись з другом. Але корисно буде зрозуміти, що це не вихід, адже на місце викресленого друга прийде щось або хтось інший(!) Проблема, вочевидь, сидить глибше. Хоча необхідність прислухатись до бажань і почуттів у подружньому житті ніхто не відміняв.
Отже, що я можу порадити?
По-перше, зрозуміти, що самотужки навряд чи вдасться щось кардинально змінити. Сила волі та раціональні рухи зазвичай дають короткострокові результати. І то, ще не факт. Адже характер і психіка людини, включно із ставленням до себе та поглядами на стосунки, формувались не один десяток років. Основа закладалась у дитинстві, головно, під впливом батьків. Що можете у зв'язку з цим пригадати? Яким було ваше дитинство? Що ви взяли з того у доросле життя?
По-друге, варто розпочати індивідуальну взаємодію з психологом. Вирівнювати самооцінку та знаходити способи виходу із стану співзалежності, аби будувати здорові партнерські стосунки. Без революцій, маленькими кроками, але невпинно - до нової якості життя!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339011 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так, проблем з дитинства страхів вистачає. Я їх понесла в доросле життя. Тато один період мого дитинства вживав алкоголь. До ранку не прихолив додому. Мама страждала, а я разом з нею.
психолог онлайн
Доброго дня. Ви зараз страждаєте, як і в дитинстві, тільки вже знаходитесь на місці своєї мами. Вам варто звернутись до психолога, щоб розібратись, чому Ви так сильно страждаєте, що саме Вас травмувало в дитинстві і продовжує впливати на Ваше доросле життя. Коли навчитесь краще розуміти себе, свої страхи та справжні потреби, по-іншому будете відчувати себе в аналогічних ситуаціях.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339013 для Татьяна Штапова
Так, я в теорії все прекрасно розумію. Але це мені внутрішнього спокою не дає. Я постійно страждаю нав'язливими станами. Може до психіатра треба?
психолог онлайн
Добрий день. Як на мене, то справа не в другові, а у відсутності нормального контакту між вами і вашим чоловіком, ну і ваш дитячий досвід дається взнаки.
Зверніться, будь ласка, на індивідуальну роботу з психотерапевтом, про психіатра можна говорити, коли у вас настільки неконтрольована тривога, що ви втрачаєте зв'язок з реальністю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339017 для Віталія Юріївна Мельник
Може Вам видніше, але якраз у всіх галузях взаємовідносин окрім цього друга контакт в нас дуже хороший
психолог онлайн
У вас прослеживаются установки:
- если друг неженат и если гулять допоздна, то и до измены недалеко.
- если контролировать, то это вас убережет от измены
А еще неуверенность в себе, нет понимания своей ценности для мужа.
Со всем этим нужно разбираться, потому что не друг, а вы сама разрушите отношения. Постоянный контроль, недовольство, неуверенность в себе, рано или поздно, но начинают раздражать второго партнера.
Откуда у вас установки, которые я выше написала?
Какие отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
Вы пишите, что отец до утра не приходил домой, потому что пил. И мама страдала.
Ваш муж не напивается, как я поняла, а просто гуляет. Взрослому человеку запрещено погулять иногда даже до утра?
психолог онлайн
цитата:
Мені не може бути видніше, я лише орієнтуюся на ваші слова, наприклад
цитата:
і вони зустрічались і він це приховав від мене
.
А про які всі галузі взаємовідносин ви кажете? Можете навести приклад, де у вас є контакт.
І на яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339029 для Віталія Юріївна Мельник
Так, саме цю ситуацію вчора не проговорив. Хоча, коли спитала відповів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339021 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Взаємини батьків вже тільки по тракзакційному аналізі: мама(батько) тато(дитина). Тато дуже хворіє.
Відносинами з батьками дуже хороші.
Доповнення від автора
Я з Вами повністю згідна
психолог онлайн
Цікаво чому ви не відповідаєте на всі мої питання?
психолог онлайн
цитата:
Напевно, Ви прочитали так багато теорії з психології, що почали самі собі ставити діагнози. Звичайно, якщо Вам дуже погано, не розумієте, що з Вами відбувається, і Вас це лякає, можете звернутись до психіатра. Якщо ситуація не настільки критична, варто звернутись до психолога, щоб від теорії перейти до практики і краще зрозуміти себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339041 для Татьяна Штапова
Дякую за відповідь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339036 для Віталія Юріївна Мельник
1.У взаємодії з чоловіком у всіх галузях все добре, чоловік повністю адекватний. А я гіпер ревнива із заниженою самооцінкою. Звідки це йде. Певно з дитинства. Бо я ревнива була завжди і до появи цього друга. Ревную до кожного" стовпа" без повода.
2. Очікування-виговоритись
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Допоможіть мені, їде криша
цитата:
Очікування-виговоритись
К сожалению то, что вы просто выговоритесь никак не поможет вам решить эту проблему.
цитата:
я гіпер ревнива із заниженою самооцінкою
Вы совсем не хотите убрать свою ревность и повысить самооценку?
психолог онлайн
цитата:
Очікування-виговоритись
Маю надію, що ваші очікування виправдалися.
Якщо щось захочете робити з цим
цитата:
А я гіпер ревнива із заниженою самооцінкою.
То варто звернутися в індивідуальну роботу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339078 для Віталія Юріївна Мельник
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339075 для Светлана Владимировна Киселевская
Дуже хочу заьрати ревність і вирівняти самооцінку
психолог онлайн
цитата:
Дуже хочу заьрати ревність і вирівняти самооцінку
Могу предложить вам рекомендации, как вы можете попробовать справиться с этим самостоятельно.
Или вы хотите проработать эту проблему в индивидуальном порядке?
психолог онлайн
Самооценка прорабатывается только в терапии, не по упражнениям. Поскольку тема самооценки напрямую связана с темой сепарации.
Поэтому если хотите улучшить свою жизнь и отношения, то выбирайте психолога и работайте
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339086 для Светлана Владимировна Киселевская
Дуже буду вдячна, якщо підскажете як справитись самостійно. Якщо не вийде, буду пробувати терапію
психолог онлайн
цитата:
якщо підскажете як справитись самостійно
цитата:
Дуже хочу заьрати ревність і вирівняти самооцінку
За ревностью скрываются ваши страхи (в частности, страх потери) и неуверенность в себе.
Также страхи символизируют о том, что человек не живет сегодняшним днем.
Исходя из этого, вам необходимо будет сделать следующее:
1. Разобраться со своими истинными желаниями (чего вы на самом деле хотите). Для этого нужно будет составить "Список желаний".
2. Отделить желания от долгов. Для этого надо написать список того, что вы должны (себе и другим) и постараться уменьшить его или "перевести" долги в желания.
3. Сбалансировать свою жизнь.
4. Правильно сформулировать свою цель - стать уверенной в себе (в интернете можете найти модель ХСР).
5. Убрать преграды - обиды, страхи, чувство вины, а также расфиксировать ограничивающие убеждения и установки.
6. Увеличить свои ресурсы и полюбить себя.
7. Развить уверенность в себе и научиться противостоять манипуляциям.
8. Прописать конкретные шаги и прийти к цели.
По пунктам 3, а также 5-7, я могу дать вам ссылку на бесплатный курс (если вы напишете мне, так как здесь нельзя выкладывать ссылки).
Если же возникнуть сложности, тогда обращайтесь, будем делать это все вместе в индивидуальном формате.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339234 для Светлана Владимировна Киселевская
Щиро дякую! Написала Вам на електронку