Чи присутні в мене ознаки розладу харчової поведінки?
Я втомилась так жити. Усе моє існування крутиться навколо схуднення. Проносні, голод, блювання, тренування до болю у серці. Навіть спілкуючись з людьми я думаю лише про вагу (Вона тільки що з'їла 700 кк навіть не усвідомлюючи цього, Її руки худіше моїх отже завтра на голод, Чим більше ми будемо ходити тим більше кк я скину) Я сплю без ковдри через рандомний факт про те, що коли нашому тілу холодно він спалює більше кк. Так само з чаєм без цукру, який я терпіти не можу, але ж в чайній ложці цукру 20 кк+-. Нещодавно ми поїхали в сусіднє місто, а на передодні я випила 6 пігулок проносного, результатом я уся тряслась у мами на руках, поблідніла та ледве не втратила свідомість, але єдине про що я думала в цей момент була вага, я раділа що приїхавши додому побачу -1\2 кг. Якщо я поїм в день більше ніж на 400 кк, я себе починаю різати. Моє життя крутиться лише навколо цього.
Питання від: ; Вік: 14
Тест на самооценку.

психолог онлайн
цитата:
Якщо я поїм в день більше ніж на 400 кк, я себе починаю різати.
цитата:
Чи присутні в мене ознаки розладу харчової поведінки?
Да, Вам надо срочно обратиться к врачам.
И начать нужно будет с консультации психиатра.
Лечение расстройства пищевого поведения - это комплексный процесс. Вам придется посетить гастроэнтеролога, гинеколога, эндокринолога. И после стабилизации состояния начинать психотерапию с психологом.
Для этого всего Вам потребуется помощь родителей, так как обращение к специалистам возможно только с их согласия.
Ваши родные знают о том, что с Вами происходит?
Они могут оказать Вам содействие?
психолог онлайн
Добрий день. Вам варто звернутися за допомогою до психіатра та психотерапевта.
Знаєте, з чого це почалося? Та на скільки кг ви схудли за період? Яка ваша вага зараз?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336238 для Віталія Юріївна Мельник
До початку схуднення я мала вагу 67.8, на даний момент при зрості 170 моя вага 56.9. Скинула приблизно за 4 місяці, але був період коли вага стояла на місці. За останні 2 тижні я скинула 5.6 кг
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336214 для Светлана Владимировна Киселевская
Вони знають, але не все. Намагаються контролювати, щоб я не блювала, не голодала та не пила таблетки, але все марно, якщо мені треба, я знайду спосіб як це зробити і під наглядом. Ми з моєю мамою думали звернутися до психолога, але відмовились через фінанси. Вона вважає непотрібним витрачати стільки грошей на сеанси, а я боюсь, що мені допоможуть і я знову наберу вагу та вважаю, що є проблеми гірше за мої
психолог онлайн
цитата:
Ми з моєю мамою думали звернутися до психолога, але відмовились через фінанси.
Сейчас Вам нужны врачи, а не психологи.
И все специалисты принимают бесплатно.
Психиатр ведет прием в психоневрологическом диспансере, а узкие специалисты - в поликлинике по месту жительства.
Пусть Ваша мама отведет Вас к врачу.
цитата:
при зрості 170 моя вага 56.9... За останні 2 тижні я скинула 5.6 кг
У Вас уже есть дефицит массы тела и идет большая потеря веса.
И это представляет угрозу Вашей жизни.
Відредаговано автором 07-03-2023 09:14:08
психолог онлайн
цитата:
на даний момент при зрості 170 моя вага 56.9.
Яка у вас ціль? На якій вазі ви плануєте зупинитися худнути?
Ви не відповіли - з чого це почалося.
цитата:
Вона вважає непотрібним витрачати стільки грошей на сеанси, а я боюсь, що мені допоможуть і я знову наберу вагу та вважаю, що є проблеми гірше за мої
Ви спитали, чи є у вас ознаки РПП. Відповідь :Так є.
Ви знаєте до чого призводить РПП, якщо цим не займатися??
Економити на житті та здоров'ї - така собі ідея.
Вам терміново треба звернутися до психіатра та до психотерапевта.
Удачі.
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, основна причина такої зацикленості на власному тілі - відсутність важливої життєвої мети та розуміння, загалом, сенсу життя. Тобто, у Вас суто тілесна концепція буття. І якщо почнете шукати справжні, більш високі сенси, Вам буде легше впоратися з цими бажаннями. Тоді як постійний контроль та намагання силою щось змінити, не допоможе повністю позбутися проблеми.
Спробуйте, як варіант, знайти гуртки та інтереси, які зможуть Ваше життя наповнити іншим сенсом.