Мене надто турбує РХП
Останнім часом надто сильно мене турбує РХП,90% думок лише про їжу,про те як схуднути ,і постійна вина себе за лишній шматок їжі. Розумію ,що дуже втомилась від цих думок, але не можу вийти з цього стану.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Розумію ,що дуже втомилась від цих думок, але не можу вийти з цього стану.
Щоби вийти з цього стану, потрібно індивідуально звернутись до психолога. І це не банальні, заяложені слова. РХП - справжня проблема, яка в переписці не вирішується.
Зрозумійте, власне, нав'язливі думки про їжу і сама їжа - це похідні від глибшої проблеми, яка має назву "нелюбов до себе, не прийняття себе". Вона породжує сильну тривогу, заспокоїти яку люди намагаються за допомогою їжі. От з цим і потрібно розбиратись.
психолог онлайн
цитата:
РПП - это психическое заболевание.
И поэтому в первую очередь вам надо обратиться к психиатру и пройти медикаментозное лечение.
Потому что без этого, работа с психологом не будет эффективна.
психолог онлайн
Звучить, що у вас може бути проблема з харчуванням та тілом, що створює для вас значну дистресу. Це може бути ознакою розладу годування, такого як анорексія, булімія або несправжня або неіснуюча поведінкова проблема з їжею. Рекомендую звернутись до професійного фахівця з питань здоров'я та харчування, такого як лікар чи дієтолог, щоб отримати адекватну допомогу та підтримку. Не забувайте, що здоров'я тіла і розуму - ключ до щасливого та задовільного життя.