Іпохондрія
Постійно шукаю у себе та своїх рідних хвороби і зазвичай вони в моїй голові найстрашніші,потім все перевіряю у лікаря та заспокоюють потім знову і так по колу, але загострюється це все взимку.........
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Доброго вечора.
Яке питання ви хотіли б задати?
Загалом про іпохондрію- це історія про тривожність.
Чого ви боїтеся? Які страхи є?
Чи є травматичний досвід який тригерить?
Що у вашій уяві найстрашніше може трапитись?
Загалом всі ці теми варто розібрати на психотерапії індивідуально.
Спочатку знайти що за чим стоїть, а потім знайти рішення.
Доповнення від автора
Чоловік моєї мами хворів онкологією,боровся 3 роки і помер.
І у мене з'явився страх цієї хвороби від одного слова -рак мене трусить
психолог онлайн
Вас лякає саме хвороба чи страх смерті?
Доповнення від автора
Хвороба
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
З ваших відповідей можемо узанальнити:
- причина іпохондрії(хоча я більше б робила акцент на тривожності саме)- не фізичний стан близький - а психологічний аспект.
- має місце травматичний досвід які ви не прожили, не відпустили, який закарбувався у підсвідомості.
- є чіткий страх- певна хвороба.
Далі я можу тільки припустити- страх пережити ті емоції, той біль, ту безвихідь і відчай який одного разу ви вже відчули, пройшли.
До того ж можливо на ваш стан помножилися емоції мами яку ви підтримували, і емпатично розділили її біль.
Спочатку варто пропрацювати ту історію, проговорити, прожити, відпустити.
Потім поглянути в очі самому страху- про що він.
І останнє знайти ресурс, переосмислити його і ключове- прибрати установки.
Це повноцінний запит на індивідуальному роботу.
Тому щиро раджу обрати спеціаліста і попрацювати над цим
Доповнення від автора
Дякую Вам за вашу відповідь! Я звернуся до спеціаліста
психолог онлайн
цитата:
Я звернуся до спеціаліста
Вначале Вам надо обратиться к врачу, так как
цитата:
Іпохондрія
может быть симптомом заболевания (например, ипохондрического расстройства).
И только после этого проходить психотерапию по запросу уменьшения страхов и развития уверенности в себе.
Если учесть, что все страхи находятся в будущем, то работать с ними надо здесь и сейчас.
Для этого нужно будет сформулировать цель (желаемое состояние, к которому Вы хотите прийти), устранить преграды (непосредственно - страхи, ограничивающие убеждения, обиды и/или чувство вины), найти ресурсы и осуществить необходимые действия.
По времени такая работа займет 3-4 месяца (при условии, что у Вас нет расстройства).
На первой консультации Вы получите план решения своей проблемы, из которого непосредственно будет понятно, с чем предстоит работать. Поэтому у Вас будет возможность мониторить процесс.
В результате психотерапии Ваши страхи уйдут и появится уверенность и вера в свои силы.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Постійно шукаю у себе та своїх рідних хвороби і зазвичай вони в моїй голові найстрашні
В основі іпохондрії лежить страх - за власне здоров'я і, власне, страх смерті. Що означає ніщо інше, ніж значною мірою відмова від життя. Не буквально, звичайно. Напевно, що сили страху переважають сили вітальності.
І тому можливі і доречні два паралельних напрями роботи з іпохондрією - послаблення страхів та посилення вітальності(!) Тобто відновлення спроможності включатись в актуальні життєві процеси, оновлення сенсу буття, пошук точок дотику до реальності задля втілення своїх бажань і прагнень.
Не можу не спитати, що Ви цінує у власному житті? Що Вам подобається?
Наскільки оцінюєте рівень свого оптимізму?
Доповнення від автора
Мені важко відповісти на ваше питання,війна перевернула моє життя з ніг до гори,дитина живе окремо в безпеці ми з чоловіком повернулися додому щоб працювати ,але роботу я не можу знайти сиджу вдома
психолог онлайн
цитата:
Бажано звернутись до психолога - очно або віддалено. Співпраця з ним допоможе зорієнтуватись в реальності, знайти опору всередині себе, відчути напрямок подальших кроків. Так Ви повернетесь до осмисленого проживання свого власного життя в умовах війни. Напрацюєте корисні адаптивні механізми.
психолог онлайн
цитата:
Мені важко
И как Вы планируете решать свою проблему?
Если нет желания и/или возможности работать с психологом (а это является предпочтительным вариантом), тогда Вам надо обращаться к психиатру. Если поставят ипохондрическое или тревожное расстройство (а может и ПТСР), тогда медикаментозное лечение улучшит Ваше состояние.
Правда, после отмены препаратов, симптомы вернутся обратно, потому что не будет проработана с психологом причина происходящего.