є підозри на аутизм
Проблема почалась десь 5-6 років назад, почала помічати за собою зміни, спочатку проблеми з навчанням, нічого не залишалось в голові й на день, стало важко спілкуватися з людьми, весь час мозок ніби відключається, все більше і більше,дуже важко зосередитися на чомусь,розум ніби змішує все , почались проблеми з граматикою ,хоча писати я дуже люблю,важко відрізнити реальність від того що придумав мій мозок,тому є постійна параноя що я забуду щось дуже важливе або зроблю щось сама того не усвідомлюючи, і це понесе за собою щось жахливе,я зовсім одна , друзів в мене немає ,і я здогадуюсь чому ,бо я для них дивна ,я не говорю як вони , чітко і ясно,не розумію жартів,не бачу того що бачать в чомусь вони,дуже важко знайти того хто зрозуміє а не буде насміхатися,я сама розумію що відрізняюсь від однолітків,але це мене дуже турбує і не дає нормально жити
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Діана, навяд чи це аутизм, бо аутизм починає проявляти себе ще в ранньому дитинстві.
А от що саме з Вами, можна буде взнати тільки після того, як Ви відвідаєте лікаря-психіатра і пройдете психодіагностику. Чи знають Ваші батьки про зміни, які Ви описали? Якщо ні, то варто їм розповісти - щоб вони могли Вам допомогти відвідати психіатра.
Доповнення від автора
батьки кажуть що я й в дитинстві була дивна ,дуже спокійна,мені можна було дати тканину і я її перебирала годинами, постійно у всьому мав бути якийсь дивний порядок,і я дуже дратувалась , тай зараз так само ,якщо його хтось руйнував ,а зараз нажаль батькам немає до мене діла бо вони не вірять ,або не хочуть слухати мої проблеми
психолог онлайн
цитата:
Проблема почалась
Ваши проблемы находятся в компетенции врачей (невролог, невропатолог и/или психиатр), а не психологов.
И диагноз
цитата:
аутизм
может поставить только врач.
Поэтому Вам нет смысла тратить время на форумах
цитата:
батькам немає до мене діла
и обращаться за помощью к родителям тоже.
Вы уже достаточно взрослая и можете самостоятельно сходить к семейному врачу в поликлинику и/или к психиатру в психоневрологический диспансер.
И только если врачи Вам скажут о необходимости психотерапии, тогда уже будете искать себе психолога для индивидуальной работы.
психолог онлайн
Олена Миколаївна Рижа
цитата:
а зараз нажаль батькам немає до мене діла бо вони не вірять ,або не хочуть слухати мої проблеми
Вони не можуть НЕ вірити, бо й самі спостерігали Вашу поведінку.
Якщо подібне траплялося й у дитинстві то, аутизм цілком можливий. Але для постановки діагнозу, як я й казав раніше, потрібно відвідати лікаря. Без цього ніяк. Тому можете або передати рекомендацію психологів сайту батькам, або й самі відвідати лікаря - Ви ж знаєте, де знаходиться Ваша поліклініка або лікарня? Повинні знати, бо Вам вже 17 років.
І ще, цікаво, якщо подібна поведінка спостерігалася з дитинства, то як Ви могли навчатися в школі? І як в школі не помітили дивності у Вашій поведінці? Повинні були помітити. А коли помітили, то повинні були відреагувати - направити Вас на огляд до дитячого психіатра. Чому ж не направили? Щось не сходиться. Або Ви щось недоговорюєте))