Нав‛язливі думки про смерть
Допоможіть повернути сенс життя чоловіку!!! ні до яких лікарів йти не хоче хоч стріляй. В нього з'явилися нав'язливі думки про повішання, і чомусь саме цей варіант смерті... Каже що перед очима постійно стоїть ця картина, хоч очі не закривай. Дуже сильно цим переймається і що в голові наче нашептування жіночим голосом про самогубство. Я не знаю чи пов'язано це але не за довго перед цим в ного з'явилися проблеми з потенцією. Я намагаюся його підтримувати і нагадую що в нього четверо дітей, але бачу що це не дуже працює.
Питання від: ; Вік: 60

психолог онлайн
цитата:
ні до яких лікарів йти не хоче
К сожалению, вероятнее всего Ваш муж болен. Навязчивые мысли являются симптомом психического расстройства. Поэтому ему нужна консультация врача и медикаментозное лечение.
Для этого Вам надо пойти в психоневрологический диспансер по месту жительства и оформить вызов участкового психиатра на дом (это бесплатно). Врач назначит лечение, Вы будете давать мужу лекарства и это будет самая лучшая поддержка с Вашей стороны и решение проблемы для мужа.
Также Вы можете вызвать на дом частного психиатра, если позволяют финансы.
Відредаговано автором 05-02-2023 20:57:16
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть повернути сенс життя чоловіку!!!
Щоб допомогти чоловіку, необхідно щоб чоловік захотів з цим розібратися. Він має сам звернутися до психотерапевта і на консультацію до психіатра.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333789 для Виталия Юрьевна Мельник
Він дуже хоче з цим розібратися але боїться залишитися без водійських прав через психоневрологічний діагноз, тому-що його робота постійно бути за кермом автомобіля. А для нашої сім'ї в даний період часу це єдиний заробіток.
психолог онлайн
Добрий вечір.
Суїцидальні думки не виникають без причини, вони завжди мають певну ціль. Одна з таких цілей – полегшення важкої ситуації та пошук виходу, акт звільнення від гнітючої ситуації. Якщо суїцидальні думки спостерігаються регулярно – це привід для занепокоєння, ознака, що психіка не може впоратися з певною ситуацією.
Якщо в людини трапляється якась травматична подія, можливо, виникнення суїцидальних думок є природною реакцією на певному етапі прожиття цієї ситуації. Але якщо людина живе звичайним життям й у неї виникають суїцидальні думки без причини або спостерігаються прояви депресії – небажання прокидатися, відсутність мотивації, апатія, гнітючі думки – тоді це привід для занепокоєння.
психолог онлайн
цитата:
боїться залишитися без водійських прав через психоневрологічний діагноз
А совершить правонарушение на рабочем месте из-за психического диагноза Ваш муж не боится?
цитата:
в голові наче нашептування жіночим голосом про самогубство.
Сегодня ему голос в голове нашептывает про самоубийство, а завтра скажет въехать в толпу людей.
Не зря ведь людям с психическими заболеваниями не дают получить водительские права. Потому что они могут представлять опасность для себя и других людей.
психолог онлайн
цитата:
Він дуже хоче з цим розібратися
Це гарний момент. Можливо у вашого чоловіка певна криза, пов'язана в тому числі і з проблемою потенції. І тоді краще померти, ніж переживати цю трагедію. Це мої фантазії.
Для початку чоловік має звернутися до психотерапевта. Анонімно може звернутися до психіатра, навіть онлайн. Лякати себе недієздатністю не дуже продуктивний вектор, як на мене. А от почати дивитися проблемі в обличчя - для цього треба достатньо мужності і підтримка. Від вас він отримує підтримку, як я розумію.(хоча оці моменти з тим, що він єдиний годувальник-також додатковий тягар на ньому. Треба розбиратися)
Тепер нехай звернеться до спеціалістів.
психолог онлайн
цитата:
В нього з'явилися нав'язливі думки про повішання, і чомусь саме цей варіант смерті... Каже що перед очима постійно стоїть ця картина, хоч очі не закривай. Дуже сильно цим переймається і що в голові наче нашептування жіночим голосом про самогубство.
Існує кілька причин подібного. Воно може траплятись не тільки при психіатричних порушеннях, але й
1) у випадках, коли в роду хтось закінчував життя таким чином, або доводив когось до самогубства. Розпитайте чоловіка про це.
2) якщо його мати свого часу хотіла зробити аборт або при його народженні було обвиття пуповиною навколо шиї - взнайте про це.
3) може бути ще й елемент навіювання, коли якась недоброзичлива жінка могла таке говорити йому свого часу, штовхаючи до самогубства. Хай спробує пригадати, чи було таке?
На користь психіатричного розладу може казати лише наявність інших патологічних ознак.
Окрім описаного вище Ви спостерігали за ним ще якісь страннощі?
психолог онлайн
цитата:
нав'язливі думки про повішання
цитата:
в голові наче нашептування жіночим голосом про самогубство
Как человек, имеющий образование клинического психолога, хочу обратить Ваше внимание еще раз на то, что Вы описываете симптомы именно психического расстройства. Поэтому помогите, пожалуйста, Вашему мужу обратиться к психиатру.